eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.2.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.4.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227962

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00220475

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Z wyłączeniem zmian, których akceptacja następuje bezpośrednio w systemie HelpDesk, pozostałe zmiany w Umowie wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci kolejno numerowanych aneksów, z zastrzeżeniem przypadków określonych w Umowie, jako niewymagających pisemnego aneksu.
2. Strony na zasadzie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej.
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych. Rozliczenie nastąpi zgodnie z cenami określonymi w załączniku nr 4 do Umowy.
2) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Zamawiającego, nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie umowy, w terminie przewidzianym przez Zamawiającego,
3) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części Przedmiotu Umowy, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza wskazanie członka lub członków konsorcjum upoważnionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia.
5) Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy.
6) Dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy– zmiana ta może być związana ze zmianą obowiązujących przepisów, koniecznością zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy, zmniejszoną ilością przyjmowanych pacjentów, zmianą sytuacji epidemiologicznej przy czym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie 60 % wartości brutto umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie do zrealizowania całości umowy oraz naliczania kar umownych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie zrealizowane usługi.
7) strony przewidują możliwość wydłużenia trwania umowy, w przypadku nie zrealizowania całego zakresu rzeczowego umowy do czasu jego zrealizowania przy czym okres trwania umowy nie może być przedłużony dłużej niż o 6 miesięcy. Zmiana w tym zakresie spowoduje zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy proporcjonalnie do wydłużonego okresu. Pełne informacje ze względu na ograniczona ilość znaków - zostały określone w zał. 3 do SWZ; §16 wzoru umowy

Po zmianie:
1.Z wyłączeniem zmian, których akceptacja następuje bezpośrednio w systemie HelpDesk, pozostałe zmiany w Umowie wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci kolejno numerowanych aneksów, z zastrzeżeniem przypadków określonych w Umowie, jako niewymagających pisemnego aneksu. Aneksu wymagają zmiany, o których mowa w § 16. 2.Strony na zasadzie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych. Rozliczenie nastąpi zgodnie z cenami określonymi w załączniku nr 4 do Umowy. 2)dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Zamawiającego, nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie umowy, w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, 3)Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części Przedmiotu Umowy, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.4)W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza wskazanie członka lub członków konsorcjum upoważnionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia. 5)Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy.
6) Dopuszcza się możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy– zmiana ta może być związana ze zmianą obowiązujących przepisów, koniecznością zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy, zmniejszoną ilością przyjmowanych pacjentów, zmianą sytuacji epidemiologicznej przy czym Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie 60 % wartości brutto umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie do zrealizowania całości umowy oraz naliczania kar umownych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone za faktycznie zrealizowane usługi.
7) strony przewidują możliwość wydłużenia trwania umowy, w przypadku nie zrealizowania całego zakresu rzeczowego umowy do czasu jego zrealizowania przy czym okres trwania umowy nie może być przedłużony dłużej niż o 6 miesięcy. Zmiana w tym zakresie spowoduje zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy proporcjonalnie do wydłużonego okresu. 8)zmiany nie powodujące zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu realizacji zamówienia tj. w przypadku zaistnienia następujących okoliczności : a)zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.),9)Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w sposobie wykonywania (technologii) Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:a)konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż określonych w umowie w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy albo naruszało obowiązujące przepisy prawa;b)konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
c) ............ Pełne informacje ze względu na ograniczona ilość znaków - zostały określone w zał. 3 do SWZ; §16 wzoru umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-05-25 10:00

Po zmianie:
2023-05-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-05-25 10:15

Po zmianie:
2023-05-26 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-06-23

Po zmianie:
2023-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.