eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Remonty łazienek i kuchni podręcznej w tym instalacji elektrycznej w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty łazienek i kuchni podręcznej w tym instalacji elektrycznej w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324962957

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5333634b-99b9-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty łazienek i kuchni podręcznej w tym instalacji elektrycznej w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5333634b-99b9-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004516

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.4.2023.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 326397,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki grupy II i kuchni podręcznej w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Ordona 3a w Katowicach,
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach do SWZ nr: 4.1; (obmiar) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania Robót Budowlanych.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.1 oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy Ordona 3a w Katowicach od 01.03.2024 r.-maksymalnie do 15.04.2024 r.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Oferentom zapoznanie się z obiektem, w którym będą prowadzone prace.
Zamawiający zaleca odbycia WIZJI LOKALNEJ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godzinach 8-15, od dnia 04.01-24.01.2024 r. po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.
a) Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Ordona 3a w Katowicach - tel. 32 259-90-77
b) Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie informacja kierownika Oddziału o odbyciu wizji lokalnej i poinformowaniu o w/w czynności dział zamówień publicznych drogą mejlową z podaniem nazwy , imienia i nazwiska Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.
Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie wydzielenie stanowisk pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 47717,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki grupy I i kuchni podręcznej w tym instalacji elektrycznej w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Bytomskiej 8 w Katowicach,
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach do SWZ nr: 4.2 -4.2.1; (obmiar) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.2 -4.2.1; oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Bytomskiej 8 w Katowicach - od 01.03.2024 r.-maksymalnie do 15.04.2024 r.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Oferentom zapoznanie się z obiektem, w którym będą prowadzone prace.
Zamawiający zaleca odbycia WIZJI LOKALNEJ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godzinach 8-15, od dnia 04.01-24.01.2024 r. po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.
a) b) Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Bytomskiej 8 w Katowicach - tel. 32 259-61-25
Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie informacja kierownika Oddziału o odbyciu wizji lokalnej i poinformowaniu o w/w czynności dział zamówień publicznych drogą mejlową z podaniem nazwy , imienia i nazwiska Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.
Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 55200,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w tym instalacji elektrycznej w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24a w Katowicach,
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach do SWZ nr 4.3-4.3.1.; (obmiar) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.3 -4.3.1; oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24a w Katowicach- od 01.07.2024 r.- maksymalnie do 12.09.2024 r.Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Oferentom zapoznanie się z obiektem, w którym będą prowadzone prace.
Zamawiający zaleca odbycia WIZJI LOKALNEJ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godzinach 8-15, od dnia 04.01-24.01.2024 r. po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.
a) Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24a w Katowicach - tel. 32 252-14-94
Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie informacja kierownika Oddziału o odbyciu wizji lokalnej i poinformowaniu o w/w czynności dział zamówień publicznych drogą mejlową z podaniem nazwy , imienia i nazwiska Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.
Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 239319,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul. Boya -Żeleńskiego 30a w Katowicach.,
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach do SWZ nr 4.4.; (obmiar) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.4 ; oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul.Boya -Żeleńskiego 30a w Katowicach- od 01.03.2024 r.-maksymalnie do 15.04.2024 r. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Oferentom zapoznanie się z obiektem, w którym będą prowadzone prace.
Zamawiający zaleca odbycia WIZJI LOKALNEJ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godzinach 8-15, od dnia 04.01-24.01.2024 r. po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.
a) Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Boya Żeleńskiego 30A - tel. 511 143 713
Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie informacja kierownika Oddziału o odbyciu wizji lokalnej i poinformowaniu o w/w czynności dział zamówień publicznych drogą mejlową z podaniem nazwy , imienia i nazwiska Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.
Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 59231,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49003,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49003,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49003,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.R.U."Remślus" Zbigniew Łysek S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bożena Łysek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291008971

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49003,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43167,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114759,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43167,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Mabapa” Firma Produkcyjno-Usługowa-Handlowa Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311118209

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43167,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240642,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240642,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe A-M

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270007239

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240642,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-09-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45887,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45887,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Real-Mg” Marek Giżewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540020488

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45887,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.