eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Policzna › Modernizacja stacji uzdatniania wody na działkach nr ewid. 154/7, 154/9 i 153/3 położonych przy ul. Cegielnianej w miejscowości Policzna (obręb Policzna)"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody na działkach nr ewid. 154/7, 154/9 i 153/3 położonych przy ul. Cegielnianej w miejscowości Policzna (obręb Policzna)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 11

1.5.2.) Miejscowość: Policzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 00 39

1.5.8.) Numer faksu: 48 677 00 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@policzna.ugm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwpoliczna.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody na działkach nr ewid. 154/7, 154/9 i 153/3 położonych przy ul. Cegielnianej w miejscowości Policzna (obręb Policzna)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e940202f-b449-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GTB.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1814000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i technologiczno-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja stacji uzdatniania wody na działkach nr ewid. 154/7, 154/9 i 153/3 położonych przy ul. Cegielnianej w miejscowości Policzna (obręb Policzna)” w celu poprawienia głównie jakości uzdatnionej wody przeznaczonej do spożycia, ale także estetyki obiektu. Inwestycja realizowana będzie na terenie miejscowości Policzna, gmina Policzna, powiat zwoleński, obręb 0016 Policzna: dz. nr 154/7, 154/9 i 153/3.
Szczegółowy zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.



Wymagania dotyczące realizacji robót:
1) Do obowiązków Wykonawcy w czasie obowiązywania umowy należy zapewnienie ciągłej dostawy wody o parametrach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi z dn. 7 grudnia 2017 roku (Dz.U. 2017 r. poz. 2294. ze zm.). Wykonawca w swojej ofercie zawrze koszty związane z przygotowaniem , wykonaniem i demontażem tymczasowej Stacji Wody Uzdatniania – na czas remontu stacji uzdatniania wody. Tymczasowa stacja uzdatniania wody może by w formie obiektu kontenerowego lub innego tymczasowego zapewniającego dostawy wody dla mieszkańców w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem. Jakość wody ma by nie gorsza od jakości wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 7 grudnia 2017 roku (Dz.U. 2017 r. poz. 2294. ze zm.)
Wykonawca na swój koszt będzie okresowo – 1 raz na 2 tygodnie – przedkładał Zamawiającemu analizy fizykochemiczne i bakteriologiczne wody z suw potwierdzające pozytywny wynik badania wody. Jeżeli analiza fizykochemiczna lub bakteriologiczna będzie negatywna w zakresie jednego lub więcej parametrów to wówczas Wykonawca jest zobowiązany wdrożyć natychmiastowe działanie naprawcze poprawiające jakości wody udokumentowane pozytywnym wynikiem bada fizyko-chemicznych i bakteriologicznych.
2) Zamawiający dopuszcza przerwy w dostawie wody do mieszkańców jednak tylko w godzinach nocnych nie dłużej niż 8 godzin jednorazowo. Wszystkie przerwy muszą by uzgodnione z Zamawiającym.

4.1. W ramach wykonania Przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
a) wykona roboty budowlane o których mowa w pkt. 4 SWZ zgodnie z:
• specyfikacją warunków zamówienia,
• dokumentacją techniczną,
• specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót (STWiORB),
• przedmiarem robót (dokument pomocniczy),
• ofertą Wykonawcy stanowiącą integralną część niniejszej umowy.
b) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą;
c) Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej związanej z wykonywaniem Przedmiotu umowy na warunkach określonych w § 11 umowy;
d) Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy na warunkach określonych w § 12 umowy;

Do zadań Wykonawcy należy również:
a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, obejmującej:
• dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót.
• oryginalne lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie atestów i świadectw potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii;
• instrukcje, opisy i oryginały kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2231220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2231220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoidea Tomasz Olek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9480001983

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 187

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2231220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.