Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130356/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Cyfryzacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz integracja pozyskanych danych dla obszaru miasta i gminy Byczyna oraz miasta i gminy Kluczbork
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfryzacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz integracja pozyskanych danych dla obszaru miasta i gminy Byczyna oraz miasta i gminy Kluczbork2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b1cd2c-bf26-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043348/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Cyfryzacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego dot. obszaru gminy Byczyna i gminy Kluczbork
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130356
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.272.5.2023.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 432520,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest cyfryzacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz integracja pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia zasobu w PODGiK w Kluczborku dla obszaru miasta i gminy Byczyna oraz miasta i gminy Kluczbork. Prace należy wykonać metodą skanowania zbiorów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych i innych materiałów zasobu powiatowego, zgromadzonych i przechowywanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kluczborku, wraz z umieszczeniem tych dokumentów w bazie systemu PZGiK (system GEO-INFO v. 7, firmy SYSTHERM INFO Sp. z o.o. z Poznania) nadanie georeferencji operatom technicznym poprzez utworzenie w programie Geo-Info 7 Mapa obiektu „zasięg zasobu geodezyjnego„ (GOSZZG) oraz przetworzenie, opisanie, oznaczenie i podpięcie zeskanowanych dokumentów w systemie GEO-INFO Mapa i GEO-INFO Ośrodek. Część 1: obejmuje cyfryzację zasobu geodezyjnego i kartograficznego dotyczącą obszaru miasta i gminy Kluczbork oraz integrację pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia zasobu w PODGiK w Kluczborku. Część I dotycząca miasta i gminy Kluczbork obejmujący około 313 055 stron A4, określenie około 10 100 zasięgów zasobu geodezyjnego GOSZZG oraz skanowanie i nadanie georeferencji dokumentom (mapy, zarysy) około 1212 sztuk w programie Geo-Info Mapa i Ośrodek, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ).2. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U.2022 poz.1510 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- osób wykonujących bezpośrednio czynności związane z analizą kompletności operatu technicznego oraz ewidencjonowaniem materiałów zasobu w systemie GEO INFO Ośrodek, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Zatrudnienie osób przy realizacji zamówienia powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W/w obowiązki dotyczą także podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące wskazane wyżej czynności.
3. Wymagania określone w art. 68 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych tj.:
Zasady elektromobilności zostały określone w § 5 Projektu Umowy.
4. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 6 i 7 projektu umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72910000-2 - Usługi archiwizacji komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 286178,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest cyfryzacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz integracja pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia zasobu w PODGiK w Kluczborku dla obszaru miasta i gminy Byczyna oraz miasta i gminy Kluczbork. Prace należy wykonać metodą skanowania zbiorów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych i innych materiałów zasobu powiatowego, zgromadzonych i przechowywanych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kluczborku, wraz z umieszczeniem tych dokumentów w bazie systemu PZGiK (system GEO-INFO v. 7, firmy SYSTHERM INFO Sp. z o.o. z Poznania) nadanie georeferencji operatom technicznym poprzez utworzenie w programie Geo-Info 7 Mapa obiektu „zasięg zasobu geodezyjnego„ (GOSZZG) oraz przetworzenie, opisanie, oznaczenie i podpięcie zeskanowanych dokumentów w systemie GEO-INFO Mapa i GEO-INFO Ośrodek. Część 2 obejmuje cyfryzację zasobu geodezyjnego i kartograficznego dotyczącą obszaru miasta i gminy Byczyna oraz integrację pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia zasobu w PODGiK w Kluczborku. Część II dotycząca miasta i gminy Byczyna obejmujący około 154 414 stron A4, określenie około 3855 zasięgów zasobu geodezyjnego GOSZZG oraz skanowanie i nadanie georeferencji dokumentom (mapy, zarysy) około 491 sztuk w programie Geo-Info Mapa i Ośrodek, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ).2. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U.2022 poz.1510 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- osób wykonujących bezpośrednio czynności związane z analizą kompletności operatu technicznego oraz ewidencjonowaniem materiałów zasobu w systemie GEO INFO Ośrodek, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Zatrudnienie osób przy realizacji zamówienia powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W/w obowiązki dotyczą także podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące wskazane wyżej czynności.
3. Wymagania określone w art. 68 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych tj.:
Zasady elektromobilności zostały określone w § 5 Projektu Umowy.
4. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 6 i 7 projektu umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72910000-2 - Usługi archiwizacji komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 146341,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145987,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292326,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145987,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Scan Centre Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882459802
7.3.3) Ulica: Strzelecka 7b
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145987,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146171,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top-Info Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591990334
7.3.3) Ulica: Barwinek 28B
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
- Przetworzenie operatów technicznych i innych dokumentów do postaci cyfrowej oraz integracja pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia baz danych
- Usługa skanu 3D dla zachowanych elementów kamiennych i murowanych dawnych elewacji Pałacu Brühla, Pałacu Saskiego i Pawilonu Becka
więcej: Usługi przygotowywania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.