eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabno › Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Jedwabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 3

1.5.2.) Miejscowość: Jedwabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-122

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 621 30 05

1.5.8.) Numer faksu: 89 621 30 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jedwabno@olsztyn. lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c9cdfae-f895-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings po wybraniu w sekcji zatytułowanej DO TERMINU SKŁADANIA nazwy niniejszego postępowania przetargowego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wg zapisów rozdziału 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg zapisów rozdziału 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach robót budowlanych, przewidywanych do realizacji na lata 2023 – 2024, składających się na cały proces inwestycyjny i wynikających z opracowanej na zlecenie Zamawiającego przez P.U.I. BUDPROJEKT sp. z o.o. z Torunia dokumentacji projektowej. Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego realizowana ma być poprzez wykonywanie wszystkich czynności, wskazanych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z ewent. późn. zm.) w czasie realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi robót budowlanych inwestycji pn.:
„Budowa infrastruktury na szkółce leśnej Omulew w Zimnej Wodzie”
w leśnictwie Dębowa Kępa, na działkach o nr 3004 i nr 3005, obr. Wały, gm. Nidzica, pow. nidzicki, woj. warmińsko-mazurskie.
Przewidywaną na kolejne 2 lata realizację ww. inwestycji podzielono na 2 etapy:
1. Etap I (przewidziany do realizacji w 2023 r.), dotyczący realizacji robót budowlanych przy:
- całkowitej rozbiórce istniejącego drewnianego budynku magazynowego o pow. użytk. ok. 87 m2 i kubaturze 343 m3,
- budowie parterowego budynku garażowego na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1), o pow. użytkowej ok. 377 m2 i kubaturze 2 086 m3,
- budowie stanu zerowego parterowego budynku magazynowo – składowego do przechowywania sadzonek (bud. nr 2), o pow. użytkowej ok. 365 m2 i kubaturze 2 086 m3,
- budowie własnego systemu wytwarzania i magazynowania energii elektrycznej typu wyspowego (off-grid) o mocy ok. 119 kWp na potrzeby własne szkółki, w formie zamontowanych na gruncie 3 sekcji paneli fotowoltaicznych (wraz z utwardzeniem placu pod panele fotowoltaiczne) i zamontowanych urządzeń instalacji fotowoltaicznej w budynku garażowym na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1),
- budowie zautomatyzowanego systemu nawadniania upraw sadzonek leśnych w 4 kwaterach (kwatery nr 3-6) na łącznej pow. nawadniania ok. 3 530 m2 oraz adaptacji na pompownię istniejącego budynku z ujęciem wody z jeziora do celów nawadniania (wraz z zasileniem tego budynku w energię elektryczną i wyposażeniem go w inst. elektryczną),
- budowie studni głębinowej do głębokości 30 m, służącej do zwykłego korzystania z wód podziemnych dla celów socjalnych o poborze do 2 m3 na dobę (wraz z ogrodzeniem strefy ochronnej studni głęb.), zewnętrznej sieci wodociągowej do zasilania w wodę budynku garażowego na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1) oraz przyłącza wodociągowego i niewielkiej wewn. inst. wodociągowej,
- budowie linii kablowych zasilających, sterowniczych, CCTV, sygnalizacji i oświetlenia zewnętrznego.
2. Etap II (przewidziany do realizacji w 2024 r.), dotyczący realizacji robót budowlanych przy:
- całkowitej rozbiórce istniejących drewnianych, prowizorycznych wiat na sadzonki – jednej o pow. użytk. ok. 41 m2 i kubaturze 112 m3 oraz drugiej o pow. użytk. ok. 90 m2 i kubaturze 265 m3,
- kontynuacji budowy parterowego bud. magazynowo-składowego do przechowywania sadzonek (bud. nr 2) o pow. użytkowej ok. 365 m2 i kubaturze 2 086 m3,
- kontynuacji budowy zautomatyzowanego systemu nawadniania upraw sadzonek leśnych w pozostałych 2 kwaterach (kwatery nr 1-2) na łącznej pow. ok. 1 910 m2,
- budowie zewnętrznej sieci wodociągowej do zasilania w wodę budynku magazynowo – składowego (bud. nr 2) i budynku socjalnego (bud. nr 3) wraz z przyłączami i niewielkimi wewn. inst. wodociągowymi,
- przebudowie z rozbudową (po rozbiórce drewnianej nadziemnej części budynku) częściowo podpiwniczonego parterowego budynku socjalnego (bud. nr 3) z biurem leśniczego szkółkarskiego o pow. użytkowej ok. 45 m2 i kubaturze 273 m3,
- budowie pref. bezodpływowych szczelnych zbiorników na ścieki, odbierających ścieki z budynków: garażowego na sprzęt i maszyny leśne (bud. nr 1), magazynowo – składowego (bud. nr 2) i socjalnego (bud. nr 3) o poj. do 10 m3 każdy wraz z przyłączami kanalizacyjnymi,
- budowie dwóch kompostowników o pow. zabudowy ok. 700 m2 każdy, utwardzonych płytami żelbetowymi JOMB,
- zagospodarowaniu terenu, polegającym na ulepszeniu kruszywem nawierzchni wewnętrznych dróg gruntowych oraz wybudowaniu utwardzonych kostką betonową placów manewrowych, miejsc postojowych, chodników i schodów terenowych na skarpie.
Opracowania uzupełniające i inne dokumenty:
- Decyzja Nr 63/2022 o warunkach zabudowy z dnia 05 lipca 2022 r. – wydana przez Burmistrza Nidzicy,
- Decyzja Nr 173/2022 z dnia 19 grudnia 2022 r. na pozwolenie na budowę – wydana przez Starostę Nidzickiego,
których kopie stanowią załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert wraz z przypisanymi im wagami:
- cena brutto oferty,
- doświadczenie zawodowe inspektorów nadzoru.
Sposób oceny ofert - wg zapisów rozdziału 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe inspektorów nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą
lub zawodową byli wpisani do rejestrów, do których wpis jest obowiązkowy - handlowych (np. CEIDG, KRS itp.) lub zawodowych (np. Izby inżynierów Budownictwa, IARP itp.). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową do oferty załączy dokumenty potwierdzające jego wpis do rejestrów handlowych lub zawodowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem (jeżeli Zamawiający może uzyskać potwierdzenie tych wpisów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Wykonawca winien wskazać w ofercie dane, umożliwiające dostęp do tych środków.; Niniejszy warunek nie ogranicza katalogu wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie tylko do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą
czy wyeliminowania z postępowania wykonawców, będących osobami fizycznymi lub wykonawców, będących jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej.
2) posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie podpisanego odpowiedniego oświadczenia o kadrze jaką będzie dysponował Wykonawca składający ofertę w czasie realizacji zamówienia; osoby tworzące tę kadrę powinny posiadać niezbędną wiedzę i uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (poświadczone odpowiednimi dokumentami) w branżach:
- konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - uprawnienia do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia
lub ważny certyfikat wystawiony przez Prezesa UDT w zakresie systemów fotowoltaicznych (do nadzoru inwestorskiego m.in. instalacji fotowoltaicznych typu wyspowego „off-grid”),
- telekomunikacyjnej - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia
- drogowej - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania 11 samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.),
osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnionymi wyżej, jeżeli nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych
lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Osoby, które będą pełnić funkcje inspektorów nadzoru powinny posiadać w branży, której roboty budowlane będą nadzorować, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (dla nadzorowania robót w branży telekomunikacyjnej i drogowej dopuszcza się posiadanie uprawnień w ograniczonym zakresie) i posiadać minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót przy budowie obiektów, sieci lub instalacji, odpowiednie do przewidywanego dla nich zakresu nadzorowania robót oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) inżynierów budownictwa i być wpisani na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
a) w przypadku jeśli Wykonawca jest firmą zatrudniającą pracowników,
którzy sprawować będą nadzór nad robotami budowlanymi, wykonywanymi
w poszczególnych branżach - posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia (tj. nadzorowania robót budowlanych) na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
b) w przypadku jeśli nadzór wykonywać będą osobiście osoby niezatrudnione w firmie Wykonawcy, a prowadzące własną działalność gospodarczą obejmującą wykonywanie nadzorów nad robotami budowlanymi (lub takiej działalności nie prowadzące) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli osoby te będą posiadać aktualne ubezpieczenie OC zawarte w ramach przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa.
4) posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie potencjału technicznego, potwierdzone podpisanymi przez Wykonawcę oświadczeniami, a dla celu umożliwienia dokonania oceny oferty w kryterium doświadczenia zawodowego - wykazem (wg załączników nr 8.1 lub 8.2 do SWZ), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), usług nadzoru dla inwestycji, polegających na budowie systemu nawadniania upraw oraz budowie obiektów kubaturowych i innych obiektów infrastruktury wraz z podaniem: nazw przedmiotów zamówienia, wartości (brutto) nadzorowanych robót, dat wykonania usług nadzoru i nazw podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (lub są wykonywane) oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie; dowodami, o których mowa, są wystawione przez te podmioty i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie poświadczeń, referencji lub innych dokumentów, potwierdzających należyte pełnienie nadzorów inwestorskich przy realizacji branżowych robót budowlanych. (bądź inne dokumenty), sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi te zostały wykonane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (§ 9 ust. 1 pkt 2) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
pozostałe informacje, dotyczące warunków udziału w postępowaniu - wg zapisów rozdziału 7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wg zapisów rozdziału 9 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg zapisów rozdziału 9 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Na podstawie art. 97 ust. 1 i art. 281 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), które musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01 czerwca 2023 r. do godziny 10.00.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych w SWZ.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BOŚ SA o/Olsztyn nr rachunku 86 1540 1072 2001 5071 0912 0001 z dopiskiem: Wadium przetargowe - nadzór inwestorski
(budowa infrastruktury na szkółce leśnej). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego).
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (gwarancji lub poręczeń,
o których mowa w SWZ), musi być złożone wraz z ofertą jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia i spełniać co najmniej poniższe wymagania podane w SWZ.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp - zostanie odrzucona w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Pozostałe informacje, dotyczące wadium - wg zapisów rozdziału 13 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wg zapisów rozdziału 7 SWZ i pozostałych zapisów SWZ, dotyczących wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wg zapisów rozdziału 21 SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na platformie zakupowej Zamawiającego, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings po wybraniu w sekcji zatytułowanej DO TERMINU SKŁADANIA nazwy niniejszego postępowania przetargowego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.