eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wynajem, montaż, obsługa i demontaż zadaszonego rolkowiska na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury "Ursynów" przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem, montaż, obsługa i demontaż zadaszonego rolkowiska na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowy Ośrodek Kultury Ursynów3685

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368558429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kajakowa, 12B

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-838

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 221255602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dokursynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dokursynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność kulturalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem, montaż, obsługa i demontaż zadaszonego rolkowiska na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ac37c0-f8c8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00209134/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wynajem, przygotowanie, montaż i obsługa oraz późniejszy demontaż tymczasowego rolkowiska wraz z zapleczem na terenie Dzielnicowego Ośrodka Kultury Ursynów, przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3ac37c0-f8c8-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: 1/DOK/V/2023.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).

Szczegółowe informacje dostępne są w pkt 3 oraz 20 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA _KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KONTRAHENTÓW ORAZ PRZEDSTAWICIELI KONTRAHENTÓW PRZEZ DZIELNICOWY OŚRODEK KULTURY URSYNÓW dostępna w pkt 33 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/DOK/V/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wynajem, montaż, obsługa i demontaż zadaszonego rolkowiska na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje: wynajem, przygotowanie, montaż i obsługę oraz późniejszy demontaż tymczasowego, zadaszonego rolkowiska z nawierzchnią z modułowych paneli wraz z zapleczem na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie.
Celem realizacji zamówienia jest stworzenie tymczasowego zadaszonego rolkowiska (umożliwiającego również jazdę na wrotkach) na terenie na którym wcześniej (tj. od 28 grudnia 2022 do 19 marca 2023 r). funkcjonowało sezonowe lodowisko wraz z zapleczem.
Zamówienie będzie realizowane na terenie o powierzchni ok. 1300 metrów kwadratowych, znajdującym się na działce nr 163/8 z obrębu 1-09-34, pomiędzy Przychodnią SPZOZ przy ul. Kajakowej 12, a Dzielnicowym Ośrodkiem Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 b w Warszawie. Teren ten ma nawierzchnię ziemną.
Plan posadowienia rolkowiska znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację całości przedsięwzięcia, co oznacza przygotowanie terenu, na którym zostanie ustawiona infrastruktura rolkowiska, montaż infrastruktury wraz nawierzchnią do jazdy na rolkach i wrotkach oraz zadaszeniem, utrzymanie i obsługę funkcjonowania obiektu przez cały czas trwania zamówienia, następnie demontaż infrastruktury oraz uporządkowanie terenu.
Korzystanie z rolkowiska ma odbywać się bezpłatnie dla użytkowników. Za wypożyczenie rolek i kasków Wykonawca może pobierać ustaloną przez siebie opłatę, o ile Wykonawca zdecyduje się na prowadzenie wypożyczalni tego sprzętu.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają opis przedmiotu zamówienia, technologia wykonania robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
Wymagania związane z realizacją zamówienia, w szczególności:
-Przedstawienie zamawiającemu projektu zagospodarowania terenu oraz pozostałych dokumentów dotyczących infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia.
-Przygotowanie terenu, montaż i ustawienie infrastruktury, demontaż infrastruktury.
-Wynajem, montaż i demontaż zadaszenia rolkowiska.
-Dostawa, montaż i demontaż nagłośnienia i oświetlenia.
-Dostawa i posadowienia kontenera.
-Zapewnienie oprawy muzycznej
-Zapewnienie apteczki pierwszej pomocy, trzech toalet.
-Obsługa funkcjonowania rolkowiska.
-Demontaż całej infrastruktury.
Uwaga:
 W przypadku wystąpienia uszkodzenia nawierzchni rolkowiska bądź innych elementów tego obiektu, które mogą zagrażać korzystającym z obiektu, Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy miejsce wystąpienia uszkodzenia przed dostępem osób trzecich tj. wyłączy je z możliwości korzystania oraz poinformuje o tym fakcie Zamawiającego.
 W przypadku uszkodzenia powierzchni przekraczającej 40% rolkowiska Wykonawca wyłączy cały obiekt z korzystania.
 Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia/rozpoczęcia naprawy w ciągu maksymalnie 24 godzin od chwili powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu awarii. Te same terminu obowiązuję w przypadku, gdy o wystąpieniu awarii Zamawiający poinformuje Wykonawcę.
 Wykonawca zobligowany jest do naprawy powstałego uszkodzenia w terminie maksymalnie 48 godzin a minimalnie 24 godzin. Czas naprawy, pod pojęcie którym rozumie się również usunięcie awarii, stanowi kryterium oceny ofert i nie może być dłuższy niżeli 48 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 122 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
kryterium: „cena brutto” – waga 60%
kryterium: „czas naprawy” – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali usługę1 polegającą na montażu i demontażu oraz obsłudze tymczasowego obiektu sportowego (działającego przez co najmniej 2 miesiące), w którym powierzchnia do aktywności sportowych, udostępniana użytkownikom miała co najmniej 400 metrów kwadratowych.
Uwaga!
Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz wykonanych usług (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa w pkt 16.1 SWZ dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ
2. Formularz cenowy wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
4. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
 zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
 sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w 3., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 18.4. SWZ.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt 3. winien złożyć każdy wykonawca.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 18.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).
6. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 15.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3ac37c0-f8c8-11ed-9355-06954b8c6cb9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3ac37c0-f8c8-11ed-9355-06954b8c6cb9
1.2. Adres poczty elektronicznej: biuro@dokursynow.pl (do wykorzystania wyłącznie w przypadku awarii Platformy e-Zamówienia, uniemożliwiającej komunikację z Zamawiającym za pośrednictwem tej Platformy)
2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami
2.1. W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz zagadnień formalno-prawnych jest
 Agnieszka Wilk – kierownik Dziełu Administracyjnego
• Tel.: 22 125 56 02
• e-mail: agnieszka.wilk@dokursynow.pl

3. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 122 dni od dnia zawarcia umowy w tym:
3.1. ETAP I - przedstawienie Zamawiającemu projektu zagospodarowania terenu oraz pozostałych dokumentów dotyczących infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia – w ciągu 3 dni od zawarcia Umowy;
3.2. ETAP II - przygotowanie terenu i dokonanie montażu infrastruktury rolkowiska - w ciągu 14 dni od wprowadzenia Wykonawcy w teren do montażu infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia;
3.3. ETAP III - rozpoczęcie funkcjonowania rolkowiska – w ciągu 15 dni od wprowadzenia Wykonawcy w teren do montażu infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia;
3.4. ETAP IV - prowadzenie rolkowiska i bezpłatne udostępnienie go mieszkańcom – przez 90 dni od jego otwarcia, przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10.00 do 21.00;
3.5. ETAP V - demontaż całej infrastruktury rolkowiska i uporządkowanie terenu wykorzystywanego do jej funkcjonowania – w ciągu 14 dni od zakończenia jego funkcjonowania.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:
4.1. w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek wykluczenia określona w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
4.2. w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek wykluczenia określona w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835);

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.