eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Utrzymanie miejsc upamiętniających wydarzenia historyczne na terenie miasta Białegostoku oraz tablic informacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie miejsc upamiętniających wydarzenia historyczne na terenie miasta Białegostoku oraz tablic informacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie miejsc upamiętniających wydarzenia historyczne na terenie miasta Białegostoku oraz tablic informacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cbb522e-cf91-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035305/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Utrzymanie miejsc upamiętniajacych wydarzenia historyczne oraz tablic informacyjnych na terenie miasta Białegostoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 358257,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem miejsc upamiętniających wydarzenia historyczne na terenie miasta Białegostoku:
1) Cmentarz Wyznania Mojżeszowego przy ul. Wschodniej (pow. ok. 10 ha),
2) Cmentarz Ewangelicko – Augsburski przy ul. Wasilkowskiej (pow. ok. 8000 m2),
3) Cmentarz Ewangelicko – Augsburski na Rynku Siennym w Białymstoku (pow. ok. 4507 m2),
4) Cmentarz Ewangelicki przy ul. Produkcyjnej (pow. ok. 1800 m2),
5) Pomnik 16 ofiar mordu bolszewickiego z 1920 r. przy ul. Gen. St. Maczka,
6) Pomnik Solidarności przy ul. Gen. J. Hallera,
7) Kompleks Pomnikowy Obrońców Białegostoku 1939 rok przy Alei Jana Pawła II (pow. ok. 2500 m2),
8) Pomnik upamiętniający miejsce katastrofy pociągu przewożącego chlor przy ul. Poleskiej,
9) Kopiec Papieski na Krywlanach,
10) Pomnik Ofiar Reżimu Komunistycznego przy ul. 11 Listopada.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ.
3. Wykaz rocznic oraz świąt państwowych, kościelnych i miejskich przedstawia zał. nr 4 do SWZ.
4. W przypadku wystąpienia sytuacji wymagających pilnego wykonania prac z zakresu umowy, np. związanych z oddziaływaniem zjawisk atmosferycznych, aktami wandalizmu, innymi nagłymi uszkodzeniami lub awariami, nieplanowanymi uroczystościami, Wykonawca ma obowiązek pojawić się na miejscu zdarzenia i przystąpić do wykonania prac w czasie do 2 godz. od momentu otrzymania telefonicznej dyspozycji wydanej przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straż Miejską, Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego, Policję.
5. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty przy ocenie ofert za skrócenie czasu, o którym mowa pkt 4 (czas reakcji) - zgodnie z warunkami określonymi w rozdz. XIX SWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 175608,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem miejsc upamiętniających wydarzenia historyczne na terenie miasta Białegostoku:
1) Pomniki:
a) Kompleks Pomnikowy Sybiraków przy Kościele Św. Ducha przy ul. Sybiraków (pow. ok. 800 m2),
b) Pomnik Bohaterów Getta na skwerze przy ul. Żabiej – obelisk wraz z otoczeniem utwardzonym kamieniami – otoczakami,
c) Pomnik Bohaterów Ziemi Białostockiej przy ul. Kalinowskiego,
d) Pomnik Batalionu Marszowego 42 Pułku Piechoty na skarpie przy Kościele Św. Rocha (głazy pamiątkowe),
e) Pomnik w Lesie Zwierzynieckim (obelisk kamienny kpt. Skarżyńskiego),
f) dwa drewniane krzyże oraz obelisk granitowy zwieńczony krzyżem metalowym przy ul. Nowowarszawskiej 1A,
g) Pomnik Ks. Jerzego Popiełuszki w rejonie Placu Jana Pawła II,
h) Pomnik Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. Rynek Kościuszki,
i) Pomnik Armii Krajowej na skwerze przy ul. J. Kilińskiego,
j) Pomnik Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie przy ul. M. C. Skłodowskiej,
k) Pomnik 42 Pułku Piechoty w Parku Konstytucji 3 Maja łącznie z ogrodzeniem drewnianym i terenem w ogrodzeniu,
l) Pomnik poświęcony Konstytucji 3 Maja w Parku Konstytucji 3 Maja (w okolicy Akcentu ZOO),
m) Pomnik Ludwika Zamenhofa na skwerze Pawła Bogdana Adamowicza
przy ul. I. Malmeda,
n) Pomnik Spalonej Wielkiej Synagogi przy ul. Suraskiej (za budynkiem PZU),
o) Pomnik Katyński w Parku Konstytucji 3 Maja (w okolicy Filharmonii Podlaskiej),
p) Pomnik Ofiar Katastrofy Smoleńskiej przy Kościele Św. Rocha,
q) Pies Kawelin w Parku Planty,
r) Obiekt upamiętniający 72 Światowy Kongres Esperantystów przy ul. Pięknej 3 (od strony wewnętrznej dziedzińca dawnej synagogi),
s) Pomnik Jadwigi Dziekońskiej w Parku im. Jadwigi Dziekońskiej,
t) Pomnik poświęcony Danucie Siedzikównie ps. „Inka” na Skwerze im. Lecha i Marii Kaczyńskich,
u) Pomnik Młodego Ludwika Zamenhofa wraz z tablicą przy ul. L. Zamenhofa,
v) Pomnik prof. Władysława Bartoszewskiego na moście Władysława Bartoszewskiego (w okolicy Ronda Lussy),
w) konstrukcja w formie torów kolejowych upamiętniająca Ofiary Katynia i Katastrofy Lotniczej pod Smoleńskiem przy ul. Piastowskiej (nieopodal Kościoła Św. Ducha),
x) rzeźba „Maska” przy ul. Suraskiej,
2) Tablice pamiątkowe:
a) Tablica pamiątkowa ku czci pomordowanych Żydów przy ul. Suraskiej 1,
b) Tablica poświęcona pamięci Icchoka Malmeda umieszczona na budynku
przy ul. Malmeda 10,
c) Tablica pamiątkowa – Bożnica Cytrona umieszczona na budynku
przy ul. Waryńskiego 24A,
d) Tablica pamiątkowa – Synagoga Samuela Mohilewera umieszczona na budynku przy ul. Branickiego 3,
e) Tablica pamiątkowa poświęcona Twórcom Rządu i Wojska Polskiego umieszczona na budynku przy ul. Liniarskiego 3,
f) Tablica pamiątkowa – Dom Zamenhofa umieszczona na budynku
przy ul. Zamenhofa 26,
g) Tablica pamiątkowa poświęcona Sewerynowi Nowakowskiemu umieszczona na budynku przy ul. Akademickiej 26,
h) Tablica poświęcona bł. księdzu Michałowi Sopoćko umieszczona na budynku przy ul. Złotej 9,
i) Tablica pamiątkowa poświęcona Ryszardowi Kaczorowskiemu umieszczona na budynku przy ul. Mazowieckiej 35,
j) Tablica pamiątkowa poświęcona Jakubowi Szapiro umieszczona na budynku przy ul. Lipowej 33,
k) Tablica upamiętniająca Polską Organizację Wojskową przy budynku
przy ul. Legionowej 2 (od strony ul. Rynek Kościuszki),
l) Tablica pamiątkowa upamiętniająca Ryszarda „Skibę” Skibińskiego umieszczona na budynku przy ul. Legionowej 5,
m) Tablica pamiątkowa 100. Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Miasto Białystok umieszczona na budynku przy ul. Rynek Kościuszki 4 (dawna siedziba Archiwum Państwowego),
n) Tablica upamiętniająca ofiary hitlerowskiego obozu pracy w Starosielcach
przy ul. Klepackiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ.
3. Wykaz rocznic oraz świąt państwowych, kościelnych i miejskich przedstawia zał. nr 4 do SWZ.
4. W przypadku wystąpienia sytuacji wymagających pilnego wykonania prac z zakresu umowy, np. związanych z oddziaływaniem zjawisk atmosferycznych, aktami wandalizmu, innymi nagłymi uszkodzeniami lub awariami, nieplanowanymi uroczystościami, Wykonawca ma obowiązek pojawić się na miejscu zdarzenia i przystąpić do wykonania prac w czasie do 2 godz. od momentu otrzymania telefonicznej dyspozycji wydanej przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straż Miejską, Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego, Policję.
5. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty przy ocenie ofert za skrócenie czasu, o którym mowa pkt 4 (czas reakcji) - zgodnie z warunkami określonymi w rozdz. XIX SWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 122947,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem tablic informacyjnych będących na stanie Miasta Białegostoku:
1) 18 tablic informacyjnych stalowych ze szkłem hartowanym, zamontowanych na stopie z rury stalowej, trwale związanej z gruntem (15 tablic o wymiarach 60x50 cm oraz 3 tablice o wymiarach 120x80 cm),
2) 36 tablic informacyjnych stalowych z nadrukiem wykonanym techniką proszkową zamontowanych na stopie z rury stalowej, trwale związanej z gruntem (35 tablic na terenie miasta Białegostoku oraz 1 tablica na terenie Choroszczy),
3) 21 tablic informacyjnych stalowych o wymiarach 30x30 cm, z nadrukiem wykonanym techniką proszkową, zamontowane na elewacjach budynków,
4) 11 tablic informacyjnych dwustronnych podświetlanych (totemy) o wymiarach 225x75 cm, z szybami ze szkła hartowanego i nadrukiem wykonanym techniką proszkową, trwale związane z gruntem,
5) 11 słupów kierunkowych – światowidy, z tabliczkami informującymi o nazwach ulic i atrakcjach turystycznych,
6) 4 tablice okolicznościowe o wymiarach 120x160 cm, trwale związane z gruntem, zlokalizowane w centrum miasta Białegostoku,
7) 12 tablic informacyjnych o wymiarach 200x90 cm w stelażu ze stali kwasoodpornej satynowanej trwale związane z gruntem, zlokalizowanych w centrum miasta Białegostoku,
8) 6 tablic informacyjnych jednostronnych o wymiarach 80x60 cm, z nadrukiem wykonanym techniką proszkową, zamontowane na stopie z rury stalowej, trwale związane z gruntem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 3 do SWZ.
3. Wykaz rocznic oraz świąt państwowych, kościelnych i miejskich przedstawia zał. nr 4 do SWZ.
4. W przypadku wystąpienia sytuacji wymagających pilnego wykonania prac z zakresu umowy, np. związanych z oddziaływaniem zjawisk atmosferycznych, aktami wandalizmu, innymi nagłymi uszkodzeniami lub awariami, nieplanowanymi uroczystościami, Wykonawca ma obowiązek pojawić się na miejscu zdarzenia i przystąpić do wykonania prac w czasie do 2 godz. od momentu otrzymania telefonicznej dyspozycji wydanej przez przedstawiciela Zamawiającego lub Straż Miejską, Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego, Policję.
5. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty przy ocenie ofert za skrócenie czasu, o którym mowa pkt 4 (czas reakcji) - zgodnie z warunkami określonymi w rozdz. XIX SWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 59702,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4536000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ANTRAX Anna Giba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-139-30-30

7.3.4) Miejscowość: Zaczerlany 41

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2592000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzątanie Elżbieta Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-008-45-39

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 3/70

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzątanie Elżbieta Modzelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-008-45-39

7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 3/70

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.