eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zakup paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji Trans Pegaz Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji
Trans Pegaz Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Trans Pegaz Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363492654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zaciszna 5

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 731 238 538

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@transpegaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.transpegaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Transport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji
Trans Pegaz Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa25cec-b6c9-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053700

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/ZP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego do pojazdów będących
w dyspozycji Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy, będący przedmiotem zamówienia spełniał poniższe wymagania:
a) jego parametry muszą być zgodne z normą PN-EN 590:2013-12,
b) nie może zawierać komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych,
c) nie może zawierać znaczników paliwa.
d) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki
z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1314Dz. U. 2015r. poz. 1680).
3. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi 150 000 l.
4. Tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego będzie miało miejsce na stacji paliw czynnej 24h, umożliwiającej tankowanie autobusów o wymiarach:
dł. 12 m, szer. 2,6 m, wys. 3,2 m, na terenie miasta Jarocin będącej w posiadaniu Wykonawcy.
5. Zamawiający dostarczy do stacji paliw wykaz pojazdów i numerów rejestracyjnych oraz osób upoważnionych do tankowania paliwa.
6. Osoba z ramienia Zamawiającego upoważniona do tankowania zobowiązana jest posiadać dowód rejestracyjny.
7. Wykonawca wydane ilości paliwa rejestrował będzie na oddzielnym zestawieniu
wraz ze stanem licznika autobusu, a osoba pobierająca paliwo będzie kwitowała własnoręcznym podpisem, za wyjątkiem realizacji zamówienia przy użyciu kart paliwowych. W takim przypadku na stacji kierowca podaje aktualny stan licznika, potwierdza zakup PINem i otrzymuje potwierdzenie transakcji w postaci kwitu WZ lub dowodu wydania – Zamawiający może zobligować kierowców do podpisywania otrzymywanych kwitów lub dowodów wydania.

8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
09134100-8 olej napędowy.

9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 915489,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 915489,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 915489,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO OCHAMN ADAM OCHAMNN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211792225

7.3.3) Ulica: OSTROWSKA 22

7.3.4) Miejscowość: LIGOTA

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 915489,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.