eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzejewice › Dostawa palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym w Szkółce Leśnej Bielawy



Ogłoszenie z dnia 2021-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa palet stalowych do produkcji
i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym
w Szkółce Leśnej Bielawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Dobrzejewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawały 101

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzejewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-123

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566742500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobrzejewice@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa palet stalowych do produkcji
i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym
w Szkółce Leśnej Bielawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-990781e7-7fe0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014291/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa palet stalowych do produkcji i przewozu sadzonek produkowanych w systemie kontenerowym w Szkółce Leśnej Bielawy
w ilości 400 sztuk wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SWZ .
2. Wymagania techniczno – eksploatacyjne:
a) Wszystkie elementy palety spawać w miejscu styku szwem jak dla konstrukcji średnio obciążonych.
b) Stosowane metody i przyrządy powinny zagwarantować dotrzymanie wymagań dokładności. Brzegi po cięciu powinny być czyste, bez naderwań, gradu, zadziorów oraz żużla, nacieków i rozłupków metalu po cięciu. Miejscowe nierówności zaleca się wyszlifować. Dopuszczalne odchyłki wykonania konstrukcji wg PN-B-06200:2002 lub wg normy równoważnej, rozumianej jako norma o analogicznym przedmiocie, określająca wymagania jakościowe na nie niższym poziomie jakości niż norma przywołana przez Zamawiającego.
c) Brzegi do spawania powinny być oczyszczone oraz nie powinny wykazywać rozwarstwień i rzadzizn widocznych gołym okiem. Kąt ukosowania, położenie
i wielkość progu, wymiary rowka oraz dopuszczalne odchyłki przyjmuje się według właściwych norm spawalniczych.
d) Wymagania dla stali:
- wyroby walcowane ze stali klasy 1 gatunek S235JR (St3S) wg PN-EN 10025-1; 2007 lub wg normy równoważnej, rozumianej jako norma o analogicznym przedmiocie, określająca wymagania jakościowe na nie niższym poziomie jakości niż norma przywołana przez Zamawiającego;
- ceowniki wg PN86/H-93403 lub wg normy równoważnej, rozumianej jako norma o analogicznym przedmiocie, określająca wymagania jakościowe na nie niższym poziomie jakości niż norma przywołana przez Zamawiającego;
- blachy uniwersalne wg PN83/H-92203 lub wg normy równoważnej, rozumianej jako norma o analogicznym przedmiocie, określająca wymagania jakościowe na nie niższym poziomie jakości niż norma przywołana przez Zamawiającego.
e) Spoiny wykonać w osłonie CO2, nie stosować elektrod z otuliną.
f) Spawy wykonane na górnej części palety muszą być tak wykonane aby możliwy był swobodny przesuw kaset po powierzchni.
g) Cynkować na gorąco przez zanurzenie.
h) Nie stosować stali jakościowych.
i) Szczegółowe dane techniczne określone są na rysunkach technicznych stanowiących załączniki nr 5 do niniejszej SWZ.
3. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy na przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę gwarancyjną.
4 Miejsce dostawy: Szkółka Leśna Bielawy, ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44143000-4 - Palety

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176628,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176628,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomimex Stal Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571674734

7.3.3) Ulica: Padniewska 27

7.3.4) Miejscowość: Mogilnie

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176628,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.