eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › "Zakup sceny mobilnej - zadaszonej 6x8 m" w ramach zadania "Zakup wyposażenia służącego organizacji imprez plenerowych przez Myśliborski Ośrodek Kultury"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup sceny mobilnej - zadaszonej 6x8 m" w ramach zadania "Zakup wyposażenia służącego organizacji imprez plenerowych przez Myśliborski Ośrodek Kultury"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MYŚLIBORSKI OŚRODEK KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210026913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Klasztorna 3

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 747 23 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mok@bono.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.bono.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup sceny mobilnej - zadaszonej 6x8 m" w ramach zadania "Zakup wyposażenia służącego organizacji imprez plenerowych przez Myśliborski Ośrodek Kultury"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ecfcc80-e684-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00196712/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Zakup sceny mobilnej - zadaszonej 6x8 m" w ramach zadania "Zakup wyposażenia służącego organizacji imprez plenerowych przez Myśliborski Ośrodek Kultury"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198516/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Zakup sceny mobilnej - zadaszonej 6x8 m" w ramach zadania "Zakup wyposażenia służącego organizacji imprez plenerowych przez Myśliborski Ośrodek Kultury".
2. Pod pojęciem dostawy rozumie się dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem oraz przeszkoleniem min. 2 osób w zakresie: montażu, demontażu, użytkowania.
3. Zadanie dofinansowane jest z Programu Rządowego: Infrastruktura domów kultury ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Dane techniczne - przyczepa:
- długość 9,5 m, szerokość 2,5 m, wysokość 3,5 m
- dopuszczalna masa całkowita - max 3000 kg
- rama stalowa
- zabezpieczenie antykorozyjne ocynk ogniowy
- układ jezdny tandem
- stabilizator toru jazdy - AKS
- płynne zawieszenie przyczepy – 4 x amortyzator, 2 x oś 1500 kg
- hamulec roboczy 2 osie hamowne
- hamulec najazdowy DMC 3000 kg
- koła 185/14 C wzmacniane
- maksymalna prędkość podczas transportu 70 km/godz,
- świadectwo homologacji

- kategoria prawa jazdy B + E
- dopuszczenie do ruchu drogowego – pojazd zarejestrowany /do przerejestrowania/
- przegląd techniczny na min 24 m-ce
- ubezpieczenie Autocasco (AC) - pokrywa koszty naprawy przyczepy uszkodzonej wskutek wszelkiego rodzaju zdarzeń losowych (np. wypadków drogowych, działania żywiołów czy też aktów wandalizmu) na okres min. 12 miesięcy od daty odbioru końcowego.

2) Dane techniczne - scena:
- podest sceniczny: szerokość 8 m, głębokość 6 m, wysokość 1,3 m
- podesty nagłośnieniowe 2 szt: długość 1,5 m; szerokość 0,8 m
- wysokość całkowita sceny: 5,80 m
- wysokość prześwitu sceny: 4,50 m
- max obciążenie podestów: 350 kg/ m2
- dopuszczalna grubość pokrywy śnieżnej na dachu : 6 cm
- czas montażu sceny: do 60 minut, min. liczba osób do montażu: 2 osoby
- podłoga sceny: sklejka antypoślizgowa – trudno zapalna, wodoodporna
- konstrukcja sceny aluminiowa
- poziomowanie przyczepy na bazie siłowników hydraulicznych – 4 szt /system elektrohydrauliczny/
- system napędu elektro hydrauliki siłowej 230V/ 1,5 kW /zasilany z sieci lub niezależnie z agregatu/
+ pompa ręczna
- system podnoszenia dachu – z zastosowaniem siłowników hydraulicznych
- max obciążenie dachu przy podnoszeniu i opuszczaniu 800 kg
- max obciążenie dźwigarów dachu 4 x 200 kg
- max obciążenie wież nagłośnieniowych 2 x 200 kg
- max obciążenie słupów wewnętrznych 4 x 100 kg
- max obciążenie słupów zewnętrznych 2 x 50 kg
- zadaszenie plandeka 650 g/m 2 trudno zapalna
- zadaszenie: kolor - czarny
- siatki boczne osłaniające – na 3 ściany, siatka 300 g/m2 – trudno zapalna
- plandeka czołowa osłaniająca podest trudno zapalna, atestowana, tzw. “maskownica”
- pneumatyczny system odprowadzenia wody z dachu
- schody z regulowanym kątem natarcia stopni 1 szt, zakres regulacji 0,8 m – 1,4 m
- barierki – 1 kpl
- drabina – 1 szt
- odciągi – 4 szt
- podkładki pod stopy – 1 kpl
- gaśnica – 1 szt
- trójkąt ostrzegawczy – 1 szt
- koło zapasowe – 1 szt
- klucz do kół – 1 szt
- dostępne części zamienne
- zapewnienie badania kontroli technicznej
- pokrowiec na scenę mobilną
- plandeka do magazynowania na przód i tył zamkniętej sceny mobilnej
5. Sprzęt i wyposażenie winne być fabrycznie nowe i kompletne oraz oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz winne pochodzić z autoryzowanej sieci sprzedaży – oficjalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej, a także być objęte gwarancją producenta. Ponadto sprzęt i wyposażenie winny być wolne od wad oraz od obciążeń prawami osób trzecich oraz pochodzić z legalnych źródeł.
6. Zamawiający zastrzega, że wszystkie składniki kosztów związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny.
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
8. Wykonawca dołączy instrukcje używania w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski.
9. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego sprzęt powinien być gotowy do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji w SWZ. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu, konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą.
10. Serwis gwarancyjny powinien być prowadzony przez serwis Wykonawcy autoryzowany przez producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca serwisu gwarancyjnego korzystał z pomocy producenta oferowanego sprzętu lub jego przedstawiciela, prowadzącego serwis techniczny w wymaganym zakresie. Każda autoryzacja dla serwisu Wykonawcy oraz deklaracja wspierania serwisu przez producenta lub jego przedstawiciela musi mieć formę oświadczenia producenta lub jego przedstawiciela.
11. Po upływie czasu gwarancji wykonawca zobowiązuje się do pełnienia serwisu pogwarancyjnego na warunkach ustalonych z Zamawiającym. Serwis pogwarancyjny nie stanowi kosztów wymaganych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
12. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz jego załącznikach podana jest nazwa producenta, nazwa własna, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w SWZ z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację dostaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w SWZ i załącznikach, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub lepszych w zakresie parametrów, funkcjonalności i jakości wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
13. Wszystkie oferowane sprzęty muszą być oznaczone znakiem CE, (jeżeli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159531,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159531,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159531,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-252-84-43

7.3.3) Ulica: Batorego 29

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159531,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.