eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzewnie › Przebudowa dróg na terenie gminy Rzewnie wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Rzewnie wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzewnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Rzewnie

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-225

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297613409

1.5.8.) Numer faksu: 297613445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugrzewnie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzewnie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/101826

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie gminy Rzewnie wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcc22f83-ac78-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030699/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105160

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIROŚ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części pierwszej są roboty budowlane obejmujące przebudowę odcinków dróg:
1) Boruty – odcinek o dł. 0,165 km
2) Boruty – odcinek o dł. 0,170 km
3) Boruty – odcinek o dł. 0,080 km
4) Brzóze Duże - odcinek o dł. 0,160 km
5) Brzóze Małe – odcinek o dł. 0,970 km
6) Łachy Włościańskie – odcinek o dł. 0,991 km
7) Łasiewity – odcinek o dł. 0,200 km
8) Łaś – 1 odcinek o długości 0,300 km
9) Łaś – 2 odcinek o długości 0,300 km
10) Napiórki Ciężkie - odcinek o dł. 0,863 km
11) Nowe Drozdowo – odcinek o dł. 0,180 km
12) Orłowo - odcinek o dł. 0,490 ok
13) Pruszki – odcinek o dł. 0,765 km
14) Rzewnie – Chrzanowo – Odcinek o dł. 1,612 km
15) Rzewnie – odcinek o dł. 0,353 km
16) Rzewnie – Kolonia – Odcinek o dł. 0,800 ok
17) Rzewnie Kolonia – Dąbrówka – odcinek o dł. 1,290 km
18) Nowy Sielc - Bindużka – odcinek o dł. 2,572 km
19) Słojki – odcinek o dł. 0,180 km
20) Stary Sielc – odcinek o dł. 1,140 km
Łącznie : 13,581 km
Szczegółowy zakres robót dla części pierwszej został określony w załącznikach
Załączniki nr 8 do SWZ – Przedmiary robót (wszystkie odcinki)
b) Załączniki nr 9 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
c) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja techniczna (wszystkie odcinki)
e) Załącznik nr 11 do SWZ – Projekty Stałej Organizacji Ruchu(PSOR)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3373983,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części drugiej przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do utrzymania dróg:

1) Ciągnik komunalny
2) Ramię hydrauliczne do ciągnika
3) Głowica do koszenia i mulczowania
4) Głowica piła
5) Koparka do ciągnika
6) Kosiarka boczna
7) Pług do odśnieżania hydrauliczny
8) Posypywarka ciągniona samozaładowawcza
9) Równiarka drogowa do ciągnika
10) Skrapiarka do nawierzchni asfaltowych
11) Kosiarka samojezdna
12) Rębak do gałęzi
13) Przecinarka jezdna tarczowa

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załącznikach:
Dla części drugiej:
a) Załączniki nr 12 do SWZ – Szczegółowy opis sprzętu do utrzymania dróg

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

43220000-1 - Równiarki i niwelatory

43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe

43312200-5 - Rębarki

4.5.5.) Wartość części: 756466,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5350000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6298561,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930454 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 930454 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALDO Leszek Długołęcki i Andrzej Długołęcki S.K.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000962263

7.3.4) Miejscowość: Surowe

7.3.5) Kod pocztowy: 07-431

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 930454 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.