Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00201391/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Utworzenie ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej na terenie gminy Korczew"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Brzóski 20A
1.5.2.) Miejscowość: Korczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-108
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25-631-20-22
1.5.8.) Numer faksu: 25-631-20-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://korczew.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.korczew.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Utworzenie ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej na terenie gminy Korczew"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c8ca221-ea5c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016541/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 "Utworzenie ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjkno-turystycznej na terenie Gminy Korczew"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozowju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201391
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP 271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 237709,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działek o numerach ewidencyjnych 291/14 i 291/16 w miejscowości Korczew, w gminie Korczew. Zakresem prac objęto:
a) przygotowanie terenu – zbicie starych nawierzchni betonowych (622 m2) i podmurówek betonowych (19 m3);
b) wykonanie utwardzenia terenu z kostki o grubości 8 cm;
c) wykonanie utwardzenia terenu z kostki o grubości 6cm;
d) zakup i montaż elementów wyposażenia;
e) prace agrotechniczne i założenie trawnika.
Zakres robót budowlanych określają:
1) Projekt wykonawczy
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
3) Przedmiar robót
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz ich zgodność z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną.
2. Zamawiający informuje, że załączony do specyfikacji przedmiar robót stanowi opracowanie wtórne w stosunku do projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zawarte w przedmiarze zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przedmiar ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.
3. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodnienia równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, przy czym okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający – Gmina Korczew przeprowadziła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 na ,,Utworzenie ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej na terenie gminy Korczew”, wpłynęły 3 oferty, których oferowane ceny przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych cyt. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynkach I i II w ramach termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Poprawa dostępności do świadczeń z zakresu anestezjologii dziecięcej poprzez modernizację Kliniki Intensywnej Terapii i Anestezjologii w KSW Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Przebudowa drogi ul. Zamkowej w Żorach od skrzyżowania z DK-81 do skrzyżowania przy pałacu.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.