eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › "Przebudowy dróg gminnych: Część 1. Nr 002987T Dębnik - Dzierzgów, Część 2. Nr 003026T Folwark - Kwilina, Część 3. Nr 003028T Kwilina - Szkoła - do granicy z gminą Moskorzew"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowy dróg gminnych:
Część 1. Nr 002987T Dębnik – Dzierzgów,
Część 2. Nr 003026T Folwark – Kwilina,
Część 3. Nr 003028T Kwilina – Szkoła – do granicy z gminą Moskorzew”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 99

1.5.2.) Miejscowość: Radków

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-135

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3541120

1.5.8.) Numer faksu: 34 3541120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkow@radkow.ugm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowy dróg gminnych:
Część 1. Nr 002987T Dębnik – Dzierzgów,
Część 2. Nr 003026T Folwark – Kwilina,
Część 3. Nr 003028T Kwilina – Szkoła – do granicy z gminą Moskorzew”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-794b0671-26a2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004443/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 "Przebudowy dróg gminnych: Część 1. Nr 002987T Dębnik – Dzierzgów, Część 2. Nr 003026T Folwark – Kwilina, Część 3. Nr 003028T Kwilina – Szkoła – do granicy z gminą Moskorzew”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.radkow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie ,,korespondencją") Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na numer ogłoszenia (BZP):
a) za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji),
b) drogą elektroniczną na adres: radkow@radkow.ugm.pl, przy czym ten sposób komunikacji wskazany nie jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą (wymagających szyfrowania), które należy składać w sposób wskazany powyżej w ppkt a).
Adres strony internetowej- http://bip.radkow.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych zgromadzonych w postępowaniu przetargowym i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest Gmina Radków reprezentowana przez Wójta Gminy Jarosława Dominika (adres: Radków 99, 29-135 Radków);
2) Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sylwester Cieśla, email:iod@czi24.pl, Centrum Zabezpieczenia Informacji ul. Wapiennikowa 2 lok.4,
25-112 Kielce;
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z pózn. zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej nr 002987T Dębnik - Dzierzgów”
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- robót pomiarowych,
- mechanicznego ścinania poboczy wraz z odwozem urobku,
- mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża (trasa drogi wraz z obustronnym poboczami i mijankami),
- podbudowy z kruszywa łamanego jako warstwa dolna o grubości 12 cm i szerokości 5,00m z kruszywa łamanego o frakcji 0-63mm wraz z obustronnymi mijankami,
- podbudowy z kruszywa łamanego jako warstwa górna o grubości 8 cm i szerokości 5,00m z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm wraz z obustronnymi mijankami,
- nawierzchni jezdni jako warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11W o grubości 4 cm i szerokości 3,70 m wraz z obustronnymi mijankami,
- mechanicznego oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z obustronnymi mijankami,
- nawierzchni jezdni jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11S o grubości 4 cm i szerokości 3,50 m wraz z obustronnymi mijankami,
- utwardzenia obustronnych poboczy jezdni o szerokości 0,75 m i grubości 8 cm z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm,
- ręcznego plantowania powierzchni gruntu rodzimego (wyrównania terenu gruntowego poza poboczami),
- wykonania i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z załącznikiem Nr 6 do Uchwały NR 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego.
Długość odcinka do wykonania przebudowy drogi wynosi 990,00 mb.
Przedmiot umowy określa:
- opis techniczny,
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej nr 003026T Folwark - Kwilina”
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- robót pomiarowych,
- mechanicznego ścinania poboczy wraz z odwozem urobku,
- mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża (trasa drogi wraz z obustronnym poboczami i mijankami),
- podbudowy z kruszywa łamanego jako warstwa dolna o grubości 12 cm i szerokości 5,00 m z kruszywa łamanego o frakcji 0-63mm wraz z obustronnymi mijankami,
- podbudowy z kruszywa łamanego jako warstwa górna o grubości 8 cm i szerokości 5,00 m z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm wraz z obustronnymi mijankami,
- nawierzchni jezdni jako warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11W o grubości 4 cm i szerokości 3,70 m wraz z obustronnymi mijankami,
- mechanicznego oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z obustronnymi mijankami,
- nawierzchni jezdni jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11S o grubości 4 cm i szerokości 3,50 m wraz z obustronnymi mijankami,
- utwardzenia obustronnych poboczy jezdni o szerokości 0,75 m i grubości 8 cm z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm,
- ręcznego plantowania powierzchni gruntu rodzimego (wyrównania terenu gruntowego poza poboczami),
- regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych,
- wykonania i montażu dwóch tablic informacyjnych wykonania i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z załącznikiem Nr 6 do Uchwały NR 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego.
Długość odcinka do wykonania przebudowy drogi wynosi 970,00 mb.
Przedmiot umowy określa:
- opis techniczny,
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej nr 003028T Kwilina – Szkoła – do granicy z gminą Moskorzew”
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- robót pomiarowych,
- mechanicznego ścinania poboczy wraz z odwozem urobku,
- mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża (trasa drogi wraz z obustronnym poboczami i mijankami),
- podbudowy z kruszywa łamanego jako warstwa dolna o grubości 12 cm i szerokości 5,00 m z kruszywa łamanego o frakcji 0-63mm wraz z obustronnymi mijankami,
- podbudowy z kruszywa łamanego jako warstwa górna o grubości 8 cm i szerokości 5,00 m z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm wraz z obustronnymi mijankami,
- nawierzchni jezdni jako warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11W o grubości 4 cm i szerokości 3,70 m wraz z obustronnymi mijankami,
- mechanicznego oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z obustronnymi mijankami,
- nawierzchni jezdni jako warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej AC 11S o grubości 4 cm i szerokości 3,50 m wraz z obustronnymi mijankami,
- utwardzenia obustronnych poboczy jezdni o szerokości 0,75 m i grubości 8 cm z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm,
- ręcznego plantowania powierzchni gruntu rodzimego (wyrównania terenu gruntowego poza poboczami),
- wykonania i montażu dwóch tablic informacyjnych wykonania i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z załącznikiem Nr 6 do Uchwały NR 102 Rady Ministrów z dnia 23 lipca 2020r. w sprawie wsparcia na realizację zadań inwestycyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego.
Długość odcinka do wykonania przebudowy drogi wynosi 950,00 mb.
Przedmiot umowy określa:
- opis techniczny,
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował: co najmniej 3 roboty o podobnym zakresie polegające na:
- budowie, remoncie lub przebudowie drogi o min. wartości 400.000,00złotych – dla każdej z części zamówienia,
potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6.
b) W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas wykonania zamówienia: min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy lub kierownika robót, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), który co najmniej 3 raz był kierownikiem budowy lub robót przy budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej o podobnym zakresie prac.
Wykonawca składający ofertę na dwie lub trzy części zamówienia może wykazać jednego kierownika budowy lub robót dla wszystkich Części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość;
- Dla części 1 – 4 000,00 zł
- Dla części 2 – 4 000,00 zł
- Dla części 3 – 4 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 z późn.zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego BS Włoszczowa o/Chlewice nr: 06 8525 0002 0040 0400 1313 0016 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
"Przebudowa dróg gminnych"
Cześć …..

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Radków Radków 99,
29-135 Radków ;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przełożyć kopię umowy regulującej wzajemną współpracę, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami. Termin, na jaki zostanie zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy ePUAP, na adres elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiającego: Skrytka odbiorcza: /mgajc3845j/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.