eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przecław › Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu
i Rekreacji w Przecławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383734596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rekreacyjna

1.5.2.) Miejscowość: Przecław

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-005

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bilski@goksirprzeclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksirprzeclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90445aa3-ae1c-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja, Sport i Kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu
i Rekreacji w Przecławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90445aa3-ae1c-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOKSiR.3410.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie dla Zamawiającego usług ochrony fizycznej osób i mienia w odniesieniu do terenu (obszaru) Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu
i Rekreacji w Przecławiu (gm. Kołbaskowo, woj. Zachodniopomorskie) przy ul. Rekreacyjnej 1.
2. Objęte przedmiotem zamówienia usługi ochrony wymagają wykonania poprzez:
1) Bezpośrednią ochronę fizyczną wykonywaną poprzez stałą obecność (straż, nadzór) pracownika ochrony na obszarze, o którym mowa w ust. 1 powyżej (Ochrona Strażnicza) przez wszystkie dni tygodnia w godzinach (czasokresie) wyznaczonym stosownie do postanowień § 7 Wzoru Umowy (załącznik nr 5 SWZ);
2) Monitorowanie całodobowo (przez wszystkie dni tygodnia) sygnałów alarmowych pochodzących z obszaru ochrony, o którym mowa w ust. 1 powyżej (Monitoring Lokalnego Systemu Alarmowego), z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień
ust. 3 poniżej.
3. W zakres usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wchodzą również usługi dodatkowe, związane z wykonywaniem Monitoringu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2) powyżej, tj.:
1) Uruchomienie Lokalnego Systemu Alarmowego, stosownie do postanowień § 9 Umowy (minimum przez udostępnienie Zamawiającemu środków technicznych i danych kontaktowych, o których mowa w § 9 ust. 1 Wzoru Umowy umożliwiających przekazanie wezwania/sygnału o zagrożeniu osób lub mienia na obszarze ochrony, o którym mowa
w ust. 2 powyżej;
2) Wykonywanie ochrony fizycznej doraźnej (interwencyjnej) poprzez utrzymywanie
całodobowo w gotowości do natychmiastowego wysłania na obszar ochrony, o którym mowa w ust. 1 powyżej kwalifikowanych pracowników ochrony (patrolu lub patroli interwencyjnych) oraz w ramach wskazanej gotowości wysłanie - w reakcji,
na wezwanie/sygnał o zagrożeniu osób lub mienia na tym obszarze - patrolu/patroli interwencyjnych i wykonania tam w razie potrzeby przez ten patrol/patrole Interwencyjne koniecznej ochrony fizycznej lub innego rodzaju zabezpieczenia osób lub mienia.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia i warunki jego wykonania, w tym obowiązki Wykonawcy realizującego zamówienie, a także charakterystyka obszaru ochrony, o którym mowa w ust. 1 – podaje SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79713000-5 - Usługi strażnicze

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200759 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218653 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200759 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monster Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343588479

7.3.3) Ulica: Rąbkowa 155

7.3.4) Miejscowość: Tęgoborze

7.3.5) Kod pocztowy: 33-312

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Patrole interwencyjne, monitoring


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200759 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.