eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeciszów › Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie poprzez zakup nagłośnienia i oświetlenia.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie
poprzez zakup nagłośnienia i oświetlenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Przeciszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357130884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 6

1.5.2.) Miejscowość: Przeciszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-641

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 8413 270

1.5.8.) Numer faksu: 33 8413 270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@gbprzeciszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbprzeciszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie
poprzez zakup nagłośnienia i oświetlenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfc4e48b-2827-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006578/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie poprzez zakup nagłośnienia i oświetlenia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Operacja w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategi rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwięskzenie zatrudnienia i spójności terytorialnej", objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl lub poczty elektronicznej: kierownik@gbprzeciszow.pl.
Adres skrytki ePUAP: /y13nf63fpb/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem RODO zawarto w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem RODO zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie w oświetlenie, w skład którego wchodzą:
1. Reflektor teatralny o mocy minimum 1000W, regulowany kąt świecenia w granicach minimum 10-64 stopni, soczewka minimum 150mm, zaopatrzony w żarówkę 1000W, skrzydełka do kadrowania obrazu światła, wtyczkę 16A oraz uchwyt - (8 szt);
2. 12 kanałowy, cyfrowy ściemniacz do reflektorów, sterowanie DMX oraz Art-Net, gniazda DMX 3 i 5 pinowe, wbudowana pamięć minimum 80 scen, moc wyjściowa pojedynczego kanału nie mniejsza niż 2000W, krzywa ściemniania regulowana niezależnie dla każdego kanału, obudowa rack 3U –(1szt);
3. Reflektor LED RGBW, moc minimum 130W, kąt świecenia 25 stopni, minimum 16 zintegrowanych źródeł led, sterowanie DMX, wbudowane programy, obudowa metalowa – (12szt);
4. Sterownik oświetlenia DMX, minimum 20 fizycznych faderów, możliwość programowania scen – (1szt);
5. Rozgałęźnik DMX, minimum 2 wejścia i 8 wyjść DMX 3pin, łączenie wejść z wyjściami konfigurowane, kompatybilny z RDM, obudowa rack 1U, wyświetlacz OLED – (1szt);
6. Kable dmx;
7. Uchwyty oraz linki zabezpieczające;
8. Kable zasilające;
9. Rozdzielnia elektryczna.
10. Montaż.

Nagłośnienie, w skład którego wchodzą:
1. Kolumna głośnikowa, przetworniki neodymowe 8 cali i 1 cal z falowodem kierunkowym, pasmo przenoszenia minimum 67-19000 Hz, kąt propagacji pionowej 5 stopni, poziomej 120 stopni– (4szt);
2. Kolumna głośnikowa, przetworniki neodymowe 8 cali i 1 cal z falowodem kierunkowym, pasmo przenoszenia minimum 67-19000 Hz, kąt propagacji pionowej 30 stopni, poziomej 120 stopni– (2szt);
3. Kolumna basowa, moc minimum 1200W, przetworniki 18 cali, pasmo przenoszenia 20 - 240 Hz – (2szt);
4. Wzmacniacz mocy klasy TD, czterokanałowy z procesorem DSP, moc pojedynczego kanału nie mniejsza niż 1200 W przy 8 Ohm, wyjścia speakon – (2szt);
5. Mikser cyfrowy, minimum 17 zmotoryzowanych tłumików, 16 wejść XLR, 8 wyjść XLR, kolorowy wyświetlacz minimum 7 cali, złącze USB do zapisu nieskompresowanych nagrań, dwa porty AES50 - (1szt);
6. Cyfrowy stage-box, 32 wejścia XLR, 16 wyjść XLR, dwa porty AES50, obudowa rack 3U – (1szt);
7. Mikrofon dynamiczny, wokalny, charakterystyka kardioidalna, pasmo przenoszenia od 50 do 15000Hz, impedancja wyjściowa 300 Ohm, czułość -56 dBV, w zestawie uchwyt mikrofonowy – (2szt);
8. Mikrofon bezprzewodowy, wkładka dynamiczna kardioidalna, pasmo przenoszenia od 50 do 15000Hz,
nadajnik i odbiornik pracujące w paśmie 518-541 MHz, nadajnik o mocy minimum 10 mW, w zestawie uchwyt mikrofonowy – (2szt);
9. Statyw mikrofonowy wysoki z metalową postawą i przegubem – (4szt);
10. Pasywny symetryzator sygnału, zdublowane wejścia jack 6,3 mm, wyjścia XLR, stosunek sygnał-szum 108dBu, częstotliwość przenoszenia 20-30000 Hz – (1szt);
11. Okablowanie;
12. Szafa rack 42U, przednie drzwi przezroczyste – (1szt)
13. Montaż

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31213100-3 - Rozdzielnie

31224600-8 - Ściemniacze

31320000-5 - Kable energetyczne

31344000-9 - Izolowane rozgałęzienia kabli

31527000-6 - Reflektory punktowe

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

32343000-9 - Wzmacniacze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowo określono w rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 125 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp). W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty odpowiednie pełnomocnictwo.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w przypadkach zmiany terminu realizacji umowy w związku z:
a) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia prac,
b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
c) wystąpieniem braku na rynku dostępnych towarów, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogłyby być zastąpione innymi towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SWZ
d) Zmiana terminu realizacji zamówienia pn. „Modernizacja pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Przeciszowie poprzez wymianę instalacji elektrycznej na sali widowiskowej”.
3. Zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia za przedmiot umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.