Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00109909/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PRODUKCJI MATERIAŁÓW FILMOWYCH WRAZ Z NAPISAMI I AUDIODESKRYPCJĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT DE REPUBLICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388748947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Belwederska 23 lokal 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-761
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.boryczka@iderepublica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iderepublica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pierog.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wydawnicza, naukowa, popularyzatorska
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PRODUKCJI MATERIAŁÓW FILMOWYCH WRAZ Z NAPISAMI I AUDIODESKRYPCJĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2c29977-b404-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083873/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa produkcji filmów wideo na potrzeby Instytutu De Republica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109909/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDR ZP/P/2022/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie filmów (nagrań wideo) z organizowanych lub współorganizowanych przez Instytut De Republica (IDR) wydarzeń naukowych, popularno-naukowych oraz popularyzatorskich (m. in. wywiady, wykłady, wystąpienia, gale, innego rodzaju uroczystości).Czas trwania pojedynczego wydarzenia: od 1 dnia zdjęciowego do maksymalnie 3 dni zdjęciowych. Jeden dzień zdjęciowy obejmuje przedział czasowy w godzinach pomiędzy 8:00 - 18:30 i odpowiada maksymalnie 6 godzinom „surowego” nagrania (uwzględniając przerwy, czynności techniczne, etc.).
Długość nagrania finalnego będzie uzależniona od długości zarejestrowanego wydarzenia.
Z uwagi na realizowanie zamówienia dotyczącego wydarzeń, które nastąpią w przyszłości dokładne miejsca i terminy wykonania zamówienia nie są znane.
Miejsce: obszar Rzeczypospolitej Polskiej
4.5.3.) Główny kod CPV: 92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92111000-2 - Usługi produkcji filmów kinowych i wideo
4.5.5.) Wartość części: 408892,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 2:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie filmów (nagrań wideo) z organizowanych lub współorganizowanych przez Uniwersytet De Republica (IDR) wykładów.
Czas trwania pojedynczego wydarzenia: 1 dzień zdjęciowy. Jeden dzień zdjęciowy obejmuje przedział czasowy w godzinach pomiędzy 8:00 - 18:30 i odpowiada maksymalnie 6 godzinom „surowego” nagrania (uwzględniając przerwy, czynności techniczne, etc.).
Długość nagrania finalnego: 30 minut
Z uwagi na realizowanie zamówienia dotyczącego wydarzeń, które nastąpią w przyszłości dokładne miejsca i terminy wykonania zamówienia nie są znane.
Miejsce: miasto Warszawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92111000-2 - Usługi produkcji filmów kinowych i wideo
4.5.5.) Wartość części: 136297,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu znacznie przekraczały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części nr 1 zamówienia, wobec czego unieważnił postępowanie na część nr 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1225080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2162340,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216972,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HIGHKEY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252825553
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167645,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.