eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont dachu i stropu nad I piętrem w budynku nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu i stropu nad I piętrem w budynku nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu i stropu nad I piętrem w budynku nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d47239e5-d76f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont dachu - KMP w Krakowie, ul. Siemiradzkiego 24, bud. 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168493/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.57.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 293711,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Remontu dachu i stropu nad I piętrem w budynku
nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24 wraz z robotami towarzyszącymi.
2) Zakres zamówienia obejmuje: strop nad I piętrem, więźbę dachową, pokrycie dachu budynku nr 2 Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24 a w szczególności:
a) wymianę pokrycia dachowego z istniejącej mocno zniszczonej, ocynkowanej blachy trapezowej na blachę tytanowo – cynkową wraz z wymianą orynnowania ,
b) wykonanie koniecznych uzupełnień i napraw elementów konstrukcji więźby dachowej,
c) wymianę części deskowania oraz całego pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi na całej powierzchni dachu bez zmiany sposobu użytkowania poddasza oraz geometrii istniejącego dachu i ścian kolankowych ,
d) odciążenie istniejącej konstrukcji stropu drewnianego w części przedmiotowego budynku poprzez wymianę istniejących starych warstw stropu na nowe lżejsze, poprawiające właściwości termoizolacyjne stropu nad I piętrem i bezpieczeństwo p.poż.,
e) naprawę ścinek kolankowych w przestrzeni strychu,
f) dostosowanie stropu nad parterem oraz przebić instalacyjnych do wymogów p.poż.,
g) dostosowanie stropu nad I piętrem spełniającego wymogi przegrody termoizolacyjnej ,
h) naprawę i dostosowanie do wymogów technicznych kominów wentylacyjnych wychodzących ponad dach,
i) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki.
Roboty towarzyszące, w tym m.in.
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty zabezpieczające.
3) Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie i uzgodnienie projektu zajęcia chodnika z Zarządcą drogi, dokonanie opłaty za zajęcie chodnika. Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania projektu i odbioru rusztowań, oznakowania i zabezpieczenia terenu prac.
4) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych z 10 dniowym wyprzedzeniem. Termin powyższy wynika z nałożenia na Zamawiającego zobowiązań wydanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszenia do planowanych odbiorów częściowego i końcowego wykonanych robót budowlanych z co najmniej 10 dniowym wyprzedzeniem w stosunku do planowanego przez Wykonawcę terminu zgłoszenia zakończenia danego elementu lub planowanego przez Wykonawcę zgłoszenia zakończenia robót. Termin powyższy wynika z nałożenia na Zamawiającego zobowiązań wydanych przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
6) Ze względu na zobowiązania nałożone na Zamawiającego przez MWKZ (budynek znajduje się w obrębie układu urbanistycznego) przed wykonaniem robót zakrywających danego elementu robót koniecznym jest powiadomienie przez Zamawiającego MWKZ o wykonaniu tego elementu robót. Z powyższego zobowiązania wynika obowiązek Wykonawcy o zgłaszaniu (z opisanym powyżej wyprzedzeniem) do Zamawiającego wykonania elementu robót, który następnie będzie podlegał zakryciu.
7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu MWKZ robót budowlanych, wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną.
8) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w pozwoleniu robót budowlanych (dokumentację konserwatorską powykonawczą), oraz przekazania tego opracowania do Zamawiającego jako dokumentację powykonawczą (w zakresie odbioru robót).
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ, z zastrzeżeniem zdania następnego. Przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
10) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania.
12) Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
13) Prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku uciążliwości (np. hałasem) niektórych etapów prac może wymagać ich prowadzenia we wskazanych godzinach (np. popołudniowych) lub w weekendy.
14) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 131 ust. 2 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje wizję lokalną w dniu 26.05.2022 r. Zbiórka o godzinie 11:00 w Biurze Przepustek KMP w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24. Brak udziału Wykonawcy w obowiązkowej wizji lokalnej spowoduje, że, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy Pzp, jego oferta zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518789,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERBET Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340009475

7.3.3) Ulica: Węgierska

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin realizacji robót budowlanych:
1) przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót.
2) termin realizacji umowy: do 5 miesięcy od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlane będą trwały nie dłużej niż 4 tygodnie od daty przekazania terenu budowy.
3) Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych jest złożenie Zamawiającemu oświadczenia o zgromadzeniu wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia i uzyskania zgody Zamawiającego na ich rozpoczęcie. Zamawiający może żądać dowodów na potwierdzenie złożonego oświadczenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.