Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00156071/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wejherowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Transportowa
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwejherowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwejherowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_wejherowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1af24ac-ce0a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030507/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa, przebudowa dróg gminnych - płyty ażurowe, z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156071
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZPiFZ.271.14.2023.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 943627,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1a) ul. Kwiatowa w Gościcinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 70 m i szerokości 4,5 m,
b) ul. Nadrzeczna w Gościcinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 100 m i szerokości 4,5 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 94775 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2a) ul. Kręta w Bolszewie.
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 36 m i szerokości 5 m,
b) ul. Poprzeczna w Bolszewie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 32 m i szerokości 5 m,
c) ul. Pogodna w Bolszewie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 63 i szerokości 4 m,
d) ul. Bukowa w Bolszewie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 53 m i szerokości 4 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 99820,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3a) ul. Kaszubska w Bolszewie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 63 m i szerokości 4,5 m.
b) ul. Wyszyńskiego w Bolszewie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 15 m i szerokości 5 m,
c) ul. Jana w Bolszewie
Utwardzenie drogi na dwóch odcinkach nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 35 m i szerokości 4 oraz długości 60 m i szerokości 3 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 84947,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4a) ul. Konopnickiej w Orlu.
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 62 m i szerokości 5 m,
b) ul. Pomorska w Orlu
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 77 m i szerokości 4 m,
c) ul. Makowa w Orlu
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 30 m i szerokości 4,5 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 93355,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część 5a) ul. Topolowa w Nowym Dworze Wejherowskim
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 100 m i szerokości 4,5 m,
b) ul. Łąkowa w Ustarbowie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 70 m i szerokości 4 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 90750,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część 6a) ul. Źródlana w Zbychowie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 94 m i szerokości 5 m,
b) ul. Piłsudskiego w Zbychowie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 75 m i szerokości 4 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 95310,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) część 7a) ul. Klonowa w Łężycach
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 107 m i szerokości 3 m,
b) ul. Brzozowa w Bieszkowicach
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 143 m i szerokości 4 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 112695,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) część 8a) ul. Szeroka w Kniewie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 90 m i szerokości 4,5 m,
b) ul. Brzozowa w Warszkowie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 50 m i szerokości 4 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 75175,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) część 9a) ul. Przyjaźni w Gowinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 125 m i szerokości 5 m,
b) ul. Pawła Jasienicy w Gowinie
Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 95 m i szerokości 5 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 135300,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10) część 10 – ul. Cicha w GościcinieUtwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 100 m i szerokości 5 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 61500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159657,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno - Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002710
7.3.3) Ulica: Leśna 4
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122208,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182950,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122208,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno - Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002710
7.3.3) Ulica: Leśna 4
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122208,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154506,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lato - Bruk Eugeniusz Latosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881482325
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 9
7.3.4) Miejscowość: Strzebielino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LATO - BRUK LATOSIŃSKI EUGENIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
LATO - BRUK LATOSIŃSKI EUGENIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171345,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno - Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002710
7.3.3) Ulica: Leśna 4
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151911,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno - Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002710
7.3.3) Ulica: Leśna 4
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121228,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154238,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121228,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Bydowlano Drogowe Spec - Bruk Zdzisław Jereczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881746876
7.3.3) Ulica: Wejherowska 2
7.3.4) Miejscowość: Robakowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121228,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284541,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Wielobranżowych w Rumi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860103854
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 33
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH W RUMI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH W RUMI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lato - Bruk Eugeniusz Latosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881482325
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 9
7.3.4) Miejscowość: Strzebielino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LATO - BRUK LATOSIŃSKI EUGENIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
LATO - BRUK LATOSIŃSKI EUGENIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216117,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno - Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002710
7.3.3) Ulica: Leśna 4
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólno - Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowe Teresa Groth
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002710
7.3.3) Ulica: Leśna 4
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnosprzętowo-Transportowe, Roboty Drogowe Teresa Groth
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- Przebudowa polegająca na dociepleniu budynku biurowego i wymianie stolarki okiennej oraz budowa instalacji klimatyzacji i odgromienia.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa ulicy Juliusza Słowackiego wraz z siecią kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w Bolszewie
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap I)
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4708 E Galewice-Głaz
- "Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020".
- Przebudowa dróg Konstantynówka Burbiszki nr 102226 B; Radziuszki p. wieś nr 102263 B i Posejny - Posejanka nr 102261 B
- "Przebudowa ul. Polnej oraz budowa ul. Słonecznej w Trzcielu."
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2551W Rzekuń - Zabiele - Łątczyn od km 10+700,00 do km 10+970,00
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.