eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno › "Przebudowa dróg na terenie Miasta Radymna" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - I edycja.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg na terenie Miasta Radymna”
w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - I edycja.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radymno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Radymno

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 628 24 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radymno@radymno.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radymno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://www.radymno.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg na terenie Miasta Radymna”
w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - I edycja.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebedd533-b3fe-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040161/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108545/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.I.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5742138,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa dróg na terenie Miasta Radymna - zakres przedsięwzięcia obejmuje:
 przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysami inwestorskimi, dokumentację geologiczno – inżynierską /w przypadkach wskazanych w p.f.-u. stanowiącym załącznik
do niniejszej SWZ/ w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy) wraz
z pozyskaniem zgód/opinii/uzgodnień właściwego organu, na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii koniecznych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pozwalających
na wykonanie robót związanych z przebudową dróg na terenie Miasta Radymna,
 wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie dróg, budowie chodników dla pieszych wraz z odwodnieniem,
 wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego,
 przebudowie istniejącego systemu odwodnienia i kanalizacji ogólnospławnej
na kanalizację deszczową,
 przebudowie nawierzchni ulic,
 przebudowie istniejących zjazdów i dojścia do furtek,
 przebudowie opaski/pasa zieleni (obszar pomiędzy krawędzią jezdni oraz ogrodzeniem),
 przebudowie istniejących systemów odwodnienia,
 zabezpieczenie/przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej,
 umocnienie powierzchnie skarp i rowów,
 wykonanie oznakowania poziomego jezdni.

12.1. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania inwestycyjne obejmujące wykonanie poszczególnych zakresów:

1) Zadanie inwestycyjne nr 1 - wykonanie robót budowlanych polegających
na przebudowie dróg wraz z budową kanalizacji deszczowej i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej na ulicach Królowej Jadwigi i Tysiąclecia w m. Radymno:
a) ul. Królowej Jadwigi - dł. 141,81 +12,00 = 153,81 m, dz. o nr 2183, 2186/8 obr. 0001,
b) ul. Tysiąclecia - od skrzyżowania z drogą gminną nr 111411R (ul. Wyszyńskiego) do skrzyżowania z droga gminną nr 111410R (ul. Kazimierza Wielkiego), dł. ok. 267 + 27, dz. o nr 2352, 2359 obr. 0001;

W ramach zadania inwestycyjnego nr 1 należy wykonać roboty zgodnie
z dokumentacją projektową, a w szczególności:
 przebudować nawierzchnie ulic,
 przebudować istniejące zjazdy i dojścia do furtek,
 przebudować opaski/pasa zieleni (obszar pomiędzy krawędzią jezdni oraz ogrodzeniem),
 przebudować istniejący system odwodnienia,
 zabezpieczyć/przebudować istniejącą infrastrukturę techniczną.
 umocnić powierzchnie skarp i rowów,
 wykonać oznakowanie poziome jezdni;

2) Zadanie inwestycyjne nr 2 - wykonanie robót budowlanych polegających
na przebudowie dróg wraz z budową kanalizacji deszczowej i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej na ulicach Krasińskiego, Grunwaldzkiej
i Kołłątaja w m. Radymno:
a) ul. Krasińskiego od km 0+002,75 do km 0+330,65, dz. o nr 1374, 1596/1 obr. 0001,
b) ul. Grunwaldzkiej od km 0+002,7 do km 0+373,5, dz. o nr 1314/2, 1318/2, 1378, 1451 obr. 0001,
c) ul. Kołłątaja od km 0+003,75 do km 0+269, dz. o nr 1808, 1901, 1976 obr. 0001.

W ramach zadania Nr 2 należy wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, a w szczególności:
 przebudować nawierzchnie ulic,
 przebudować istniejące zjazdy i dojścia,
 przebudować istniejący system odwodnienia,
 zabezpieczyć/przebudować istniejącą infrastrukturę techniczną,
 umocnić powierzchnie skarp i rowów,
 wykonać oznakowanie poziome jezdni.

3) Zadanie inwestycyjne nr 3 - opracowanie dokumentacji projektowej,
wg. wytycznych zawartych w programie funkcjonalno – użytkowym oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie dróg, budowie chodników dla pieszych wraz z odwodnieniem, oraz wykonanie oświetlenia ulicznego, zgodnie z dokumentacją projektową, na ulicach Orzeszkowej i Norwida w m. Radymno:
a) w ul. Orzeszkowej, od km 0+000,00 do km 0+309,38, dz. o nr 1666/13, 1666/14, (1666/19 - oświetlenie), 1666/26 obr. 0001, należy wykonać roboty zgodnie
z dokumentacją projektową w zakresie budowy drogi wewnętrznej, budowy ciągu pieszo-jezdnego, budowy kanalizacji deszczowej, budowy pompowni wód opadowych i przyłącza elektroenergetycznego, oraz budowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4 kV oświetlenia ulicznego,
b) w ul. Norwida 0+000,00 do km 0+152,50, dz. o nr 1666/19, 1668/24, 1667/26, 1665/3, (1669/9, 1670/9, 1671/9 - oświetlenie) obr. 0001, należy wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie budowy drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budowy obustronnego chodnika, wykonania sączków węchowych gazociągu, oraz budowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4 kV oświetlenia ulicznego,
c) w przedłużeniu ul. Norwida na działkach o nr ewid. 1668/24, 1669/9, 1670/9, 1671/9 należy wybudować odcinek drogi o długości ok. 39 m, formule „ zaprojektuj i wybuduj” wg. wytycznych zawartych w programie funkcjonalno - użytkowym.

UWAGA:
w ramach przedsięwzięcia Wykonawca zobowiązany jest także do ustawienia na własny koszt tablic informujących o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - I edycja z tym, że zadania inwestycyjne nr 3 w zakresie ppkt b) i c) finansowane jest w całości z budżetu Miasta Radymna i nie jest objęte dofinansowaniem z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych;

4) Zadanie inwestycyjne nr 4 - realizowane w formule„ zaprojektuj i wybuduj” wg. wytycznych zawartych w programie funkcjonalno - użytkowym, w zakresie:
a) przebudowy istniejącego systemu odwodnienia i kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową:
1) w ulicy Błonie, długości ok. 360 m, wraz z zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej, działka o nr ewid. 2337 w m. Radymno,
2) w przedłużeniu ulicy Błonie, długości ok. 140 m, działki o nr ewid. 2392/2 i 1139 w m. Radymno,
3) poprzez działki o nr ewid. 842, 841, 840, 2480 do działki o nr ewid. 2481 m. Radymno, długości ok. 350 m,
b) budowy sieci kanalizacji deszczowej długości ok. 25 m, zlokalizowana na działkach o nr ewid. 2186/9, 2186/10 w m. Radymno;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7681836,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7681836,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7681836,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATBUD Sikora Sylwia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-226-84-94

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 40

7.3.4) Miejscowość: Boguchwała

7.3.5) Kod pocztowy: 36-040

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zakresu rzeczowego zamówienia: dokumentacji projektowej, branży drogowej i sanitarnej, o łącznej wielkości ok. 60 %.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7681836,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 540 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.