eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Usługa kompleksowego zorganizowania dwóch 5-dniowych grupowych wyjazdów studyjnych: do Hiszpanii i Austrii - na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego zorganizowania dwóch 5-dniowych grupowych wyjazdów studyjnych: do Hiszpanii i Austrii
- na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141132577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pszczelińska 99

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kcer@kcer.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kcer.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kcer-brwinow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego zorganizowania dwóch 5-dniowych grupowych wyjazdów studyjnych: do Hiszpanii i Austrii
- na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dac85c81-a766-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAF.26.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 278740 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111328 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Część I zamówienia pn. Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego wyjazdu studyjnego do Hiszpanii dla grupy 20 osób w terminie pomiędzy 12 a 30 kwietnia 2023 r.
1. Przedmiotem tej części zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu studyjnego z Polski do Andaluzji w Hiszpanii dla grupy 20 osób - uczestników szkolenia pt. „Kuchnia Andaluzyjska”.
2. Wyjazd studyjny będzie obejmował 5 kolejnych dni, umiejscowionych w przedziale czasowym pomiędzy 12 a 30 kwietnia 2023 r., z czego: pierwszy dzień będzie przeznaczy na dotarcie uczestników do miejsca docelowego drogą lotniczą, trzy kolejne pełne dni będą przeznaczone na pobyt uczestników w miejscu docelowym oraz kolejny, ostatni dzień wyjazdu będzie przeznaczy na powrót uczestników do Polski drogą lotniczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

4.5.5.) Wartość części: 65494 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia pn. Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego wyjazdu studyjnego do Austrii dla grupy 25 osób w terminie 16-20 kwietnia 2023 r.

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu studyjnego z Warszawy do Wiednia w Austrii dla grupy 25 osób - uczestników szkolenia pt. „Opłacalność prowadzenia gospodarstwa rolnego o różnych kierunkach produkcji”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

4.5.5.) Wartość części: 45834 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP PODRÓŻE SP. Z O.O.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8522621751

7.3.3) Ulica: Plac Zwycięstwa 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-233

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-25 do 2023-05-06

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51250 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95175 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raytan Tour Biuro Podróży Czesława Orłowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5251958476

7.3.3) Ulica: ul. Trębacka 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-16 do 2023-04-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.