eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Białuń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Białuń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914698200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Białuń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18efbc9b-8526-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026051/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Białuń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.21.2023.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3284319,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Białuń”, w tym wykonanie wszystkich robót prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji.
3. Minimalny poziom zamówienia, które Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy, czyli zamówienie podstawowe obejmuje przebudowę drogi na odcinku A -B (w km 0+000,00 do 1+120,16), C-D (w km od 0+000,00 do 0+024,79) oraz odcinku E-F (w km od 0+000,00 do 0+084,84). W ramach prac należy wykonać również przebudowę istniejących rowów drogowych oraz budowę fragmentu kanalizacji deszczowej oraz wycinkę drzew. Ponadto w ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zobowiązany będzie zaprojektować i wykonać dodatkowe doświetlenia przejść dla pieszych oraz strefę dojścia do przejść (w ilości 10 szt.) zgodnie z rekomendowanymi przez Ministra Infrastruktury Wytycznymi organizacji bezpiecznego ruchu pieszego – Wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych (opracowanie dostępne na stronie www.mib.bip.gov.pl w zakładce „Wzory i standardy”. Oświetlenie przejść dla pieszych należy wykonać na słupach aluminiowych, wkopywanych do ziemi anodowanych na kolor identyczny jak słupy istniejące przy ul. Sielankowej w Białuniu, oprawy LED zbudowane z aluminium, przeznaczone do montażu na wysięgniku. Doświetlenie przejść należy wykonać poprzez włączenie do istniejącego oświetlenia ulicznego, będącego własnością Gminy Goleniów zlokalizowanego w ul. Sielankowej w Białuniu.
4. Zakres przedmiotu zamówienia podstawowego obejmuje:
a) branża budowlana:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- usunięcie drzew,
- roboty drogowe,
- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm bezfazowej kolor czerwony,
- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 10 cm bezfazowej kolor szary (dwuteowa),
- nawierzchnie z płytek systemowych (żółte z wypustkami),
- ustawienie krawężników, obrzeży,
- oznakowanie pionowe, poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- regulacja wysokościowa studni i wpustów,
- humusowanie i obsianie trawą,
b) branża sanitarna:
- roboty ziemne,
- przebudowa rowów drogowych,
- budowa odcinka kanalizacji deszczowej dł. 5,00 m.
5. Zamówienie z użyciem prawa opcji to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych. Zamówienie podstawowe (opisane w pkt 5.3 – 5.4) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje przebudowę drogi na odcinku C-D (w km od 0+024,79 do 0+693,44), w tym:
a) branża budowlana:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty drogowe,
- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm bezfazowej kolor czerwony,
- ustawienie krawężników, obrzeży,
- oznakowanie pionowe, poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
- regulacja wysokościowa studni i wpustów,
- humusowanie i obsianie trawą,
b) branża sanitarna:
- roboty ziemne,
- przebudowa rowów drogowych,
- przebudowa hydrantów.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1979740,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1979740,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazur - Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Henryk Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8560002346

7.3.3) Ulica: Prosta 26

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1979740,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 192 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewidział korzystanie z prawa opcji. W przypadku uruchomienia prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy wyniesie 1080136,53 zł. Termin realizacji w przypadku uruchomienia prawa opcji wynosi 90 dni od poinformowania Wykonawcy pismem lub oświadczeniem o uruchomieniu zamówienia objętego prawem opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.