eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38c87a34-b932-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38c87a34-b932-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042677/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. "Modernizacja boiska sportowego w Gostkowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057531

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.1.2024.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacją boiska sportowego w m. Gostkowo, gmina Bytów.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
3) konstrukcyjno-budowlanej.
Przewidywany czas prowadzenia prac budowlanych: do dnia 14.11.2024 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acbac04c-14da-11ee-9aa3-96d3b4440790
Zakres robót objętych nadzorem obejmuje między innymi:
a) wykonanie boiska trawiastego,
b) budowa bieżni,
c) budowa skoczni,
d) budowa schodów terenowych,
e) zakup i montaż bramek piłkarskich,
f) zakup i montaż kabin dla zawodników,
g) zakup i montaż tablicy wyników,
h) zakup i montaż barierka (z siatką) odgradzająca od płyty boiska,
i) projektowane miejsce dla noszowych,
j) przestawienie istniejących piłkochwytów,
k) zakup i montaż ogrodzenia terenu,
l) zakup i montaż trybun,
m) budowa ciągów komunikacyjnych o nawierzchni trawiastej,
n) budowa linii zasilającej oświetlenie boiska oraz tablicy wyników,
o) wykonanie system nawodnienia,
p) wykonanie system odwodnienia boiska wraz z bezodpływowymi zbiornikami,
q) pielęgnacja nawierzchni boiska do chwili uzyskana pełnego zakrzewienia się i uzyskania jednolitej nawierzchni gęstości trawy,
r) po wykonaniu odbioru boiska w ramach gwarancji i uzyskanego w zamówieniu wynagrodzenia wykonawca wykona w okresie 12 miesięcy stosowne zabiegi pielęgnacyjne na płycie boiska zgodnie z zaleceniami producenta trawy i zgodnych ze sztuką pielęgnacji boisk sportowych (w tym minimum: odchwaszczanie – 2 razy, oprysk przeciwgrzybiczny oraz oprysk ukorzeniający - po 2 razy, nawożenie – 4 razy, wertykulacja – 3 razy, aeracja – 2 razy, piaskowanie – 1 raz, bez koszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76124,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Rozwoju Osobistego i Inwestycji Agnieszka Wantoch Rekowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421497717

7.3.4) Miejscowość: Ciemno

7.3.5) Kod pocztowy: 77-134

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.