eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F - odc. 1 i odc.5"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1 i odc.5”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/103044/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1 i odc.5”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-452bb128-b409-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030338/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg w miejscowości Górczyna-Stare Drzewce odcinek 1 i odcinek 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSE.272.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12834146 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 1
Inwestycja polegać będzie na przebudowie drogi powiatowej nr 1009F na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 12 w km 0+000 w miejscowości Górczyna do końca miejscowości Zamysłów w km 2+538,53.

1. Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi:
- kategoria drogi – powiatowa,
- klasa drogi – Z,
- kategoria ruchu KR2,
- prędkość projektowa Vp = 40 km/h,
- szerokość jezdni – 2 x 3,0 = 6,0 m
- szerokość poboczy – 0,50 m,
- szerokość chodnika min. 2,0 m (netto),
- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej w terenie zabudowanym 3,0m (netto),
- szerokość ścieżki pieszo – rowerowej poza terenem zabudowanym 2,5m,
- rodzaj nawierzchni drogi – bitumiczna,
- rodzaj nawierzchni chodnika – koska betonowa prostokątna
- nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego – bitumiczna

Zakres robót obejmować będzie:
- przebudowę istniejącej jezdni na nową o nawierzchni asfaltowej,
- przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami gminnymi,
- wykonanie ścieżki pieszorowerowej o nawierzchni asfaltowej,
- przebudowę mostu nad Rowem Krzyckim w ciągu jezdni i wykonanie kładki w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej,
- przebudowę zjazdów na drogi wewnętrzne oraz zjazdów indywidualnych,
- budowę zatoki autobusowej oraz peronów z wiatami dla podróżnych,
- budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach, - przebudowę, rozbudowę i budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę kanału technologicznego,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w ramach stałej organizacji ruchu,
- wykarczowanie kolidujących z inwestycją pni ściętych drzew,
- humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją.
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, warunkami wydanymi przez właścicieli sieci infrastruktury technicznej, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:

a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
-oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
-oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,
-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę,
d) realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, projektem budowlanym oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej,
e) zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający wymaga aby w nawierzchni chodników, w miejscach lokalizacji przejść dla pieszych, zastosować pasy z reliefowych płytek kierunkowych i ostrzegawczych,
f) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699),
g) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
h) wykonania oznakowania poziomego i pionowego zrealizowanych odcinków drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,
i) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę,

Szczegółowy zakres inwestycji określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ.

1) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej wartości ceny oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) Zamawiający uzna warunek posiadania polisy OC za spełniony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie będzie mniejsza niż kwoty, o których mowa w pkt 1) powyżej;
3) Zamawiający uzna również za prawidłowe złożenie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spełnienia przez polisę warunków opisanych w pkt 1) powyżej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 10526000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – Przebudowa i rozbudowa drogi nr 1009F Górczyna - Stare Drzewce oraz przebudowa drogi nr 1010F od skrzyżowania z drogą nr 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F – odc. 5
Inwestycja polegać będzie na przebudowie drogi powiatowej nr 1010F od skrzyżowania z drogą 1011F do skrzyżowania z drogą nr 1009F.

1. Wymagane charakterystyczne parametry techniczne drogi:
- kategoria drogi – powiatowa,
- klasa drogi – Z,
- kategoria ruchu KR2,
- prędkość projektowa Vp = 40 km/h,
- szerokość jezdni – 2 x 3,0 = 6,0 m
- szerokość poboczy – 0,50 m,
- rodzaj nawierzchni drogi – bitumiczna,

Zakres robót obejmować będzie:
- przebudowę istniejącej jezdni na nową o nawierzchni asfaltowej,
- przebudowę zjazdów na drogi wewnętrzne,
- profilowanie rowów drogowych,
- budowę kanału technologicznego,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w ramach stałej organizacji ruchu,
- humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, warunkami udzielonych pozwoleń, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:

a) przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym:
-oryginału oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy,
-oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,
-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) na czas robót wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
c) wytyczenia robót przez uprawnionego geodetę,
d) realizacji inwestycji zgodnie z warunkami wydanego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i projektem budowlanym,
e) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robót budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022r. poz. 699),
f) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
h) wykonania oznakowania poziomego i pionowego zrealizowanych odcinków drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,
i) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę,

Szczegółowy zakres inwestycji określony został w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ.

1) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej wartości ceny oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) Zamawiający uzna warunek posiadania polisy OC za spełniony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie będzie mniejsza niż kwoty, o których mowa w pkt 1) powyżej;
3) Zamawiający uzna również za prawidłowe złożenie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spełnienia przez polisę warunków opisanych w pkt 1) powyżej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 5260000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 3 kwietnia 2023r. do godz. 10.00 wpłynęły trzy oferty. Cena najkorzystniejszej oferty dla części 1 wynosiła
12 962 352,18 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 10 526 000,00 zł brutto. W związku z powyższym zaoferowane kwoty przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12962352,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14003531,01 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 3 kwietnia 2023r. do godz. 10.00 wpłynęły cztery oferty oferty. Cena najkorzystniejszej oferty dla drugiej części wyniosła 6 470 554,83 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: dla części 2: 5 260 000,00 zł brutto. W związku z powyższym zaoferowane kwoty przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6470554,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7407050,91 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.