eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów własności Powiatu Myszkowskiego - II części".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów własności Powiatu Myszkowskiego – II części".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343159104

1.5.8.) Numer faksu: 343159160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów własności Powiatu Myszkowskiego – II części".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7506b7fa-e641-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051277/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej

1.2.2 Oświetlenie dróg wewnętrznych rewitalizowanych terenów stanowiących własność Powiatu Myszkowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197594/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 399364,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część I – Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6.
Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.1. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej oraz utrzymywanie ciągłości
i niezawodności dostaw energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6, w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
1.1.2. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy.
1.1.3. Charakterystyka obiektu: budynek administracyjny Starostwa Powiatowego
w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6 ma powierzchnię użytkową ok. 5 500 m², zatrudnionych jest w nim ok. 150 osób. Budynek funkcjonuje w godzinach od 6.00 do 20.00 w dniach od poniedziałku do piątku. W tych godzinach występować będzie największe zapotrzebowanie energii elektrycznej. Aktualne zużycie energii wynosi około 16 000 kWh/m-c.
1.1.4. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 576 000 kWh.
1.1.5. Zamawiający jest zaliczany do IV grupy przyłączeniowej.
1.1.6. Moc przyłączeniowa wynosi 200 kW.
1.1.7. Miejscem dostarczania energii elektrycznej jest rozdzielnia elektryczna usytuowana przy budynku.
1.1.8. Miejsce dostarczania energii jest jednocześnie granicą eksploatacji urządzeń oraz miejscem rozgraniczenia własności sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Sp. z o.o. i instalacji Zamawiającego.
1.1.9. Obecnie energia elektryczna dostarczana ze stacji transformatorowej TAURON Dystrybucja Sp. z o.o. – o napięciu znamionowym 0,4 kV o mocy przyłączeniowej 200kW.
1.1.10 Moc umowna wynosi 75 kW, przy założeniu, że moc umowna jest mocą czynną pobieraną lub wprowadzaną do sieci, jako wartość maksymalna ze średnich wartości tej mocy w okresie 15 minut, współczynnik mocy tg ≤ 0,4.
1.1.11. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii odbywa się po stronie 0,4 kV.
1.1.12. Aktualny układ pomiarowy składa się z licznika rozliczeniowego.
1.1.13. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w taryfie C21.
1.1.14. Jednostrefowe rozliczenie zobowiązań (stałe ceny jednostkowe przez całą dobę) wynikających z tytułu zarówno sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego układu pomiarowego.

1.1.15. Wykonawca po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu sprzedaży
i dystrybucji energii elektrycznej będzie dokonywał rozliczeń zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego, z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, nie wyższych niż wynikające
z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wspomniane opłaty z tytułu dostawy i dystrybucji energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający.
1.1.16. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej będzie następowała po zmianie Taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia.
1.1.17. Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot umowy w sposób zgodny z obowiązującym prawem, a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz. 716 z póżn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń
w obrocie energią elektryczną ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 503).
1.1.18. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) w zakresie zwiększenia ilości energii elektrycznej dla części I do 20 % wolumenu podstawowego w skali rocznego zużycia.
1) Rodzaj i maksymalna wartość opcji: w toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia o 20 % wolumenu podstawowego w skali rocznego zużycia. Maksymalna wartość opcji: 230 400 kWh
2) Okoliczność skorzystania z opcji:
a) uruchomienie opcji uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, spowoduje zakup odpowiedniego wolumenu energii elektrycznej i zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy za przedmiot zamówienia;
b) dostawy realizowane w ramach prawa opcji odbywać się będą na warunkach zawartej umowy, ponad ilość kWh określoną dla zamówienia publicznego;
c) Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania punktów poboru energii elektrycznej lub od zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej;
d) Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego;
e) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
f) warunkiem uruchomienie prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji
w określonych przez niego w/w zakresie;
g) rozliczenie zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio do podstawowej części zamówienia i według cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 363708,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część II – Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej – oświetlenie ul. Inwestycyjnej w Myszkowie na terenie zrewitalizowanym stanowiącym własność Powiatu Myszkowskiego.
Przedmiotem zamówienia jest:
1.2.1. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej oraz utrzymywanie ciągłości
i niezawodności dostaw energii elektrycznej do oświetlenia ulicy Inwestycyjnej
w Myszkowie (tereny zrewitalizowane) w okresie w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
1.2.2. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy.
1.2.3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 72 000 kWh.
1.2.4. Zamawiający jest zaliczany do IV grupy przyłączeniowej.
1.2.5. Moc przyłączeniowa wynosi 15 kW.
1.2.6. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w taryfie O11
1.2.7. Dwustrefowe rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży
i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego układu pomiarowego.
1.2.8. Wykonawca po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu sprzedaży
i dystrybucji energii elektrycznej będzie dokonywał rozliczeń zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego, z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, nie wyższych niż wynikające
z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wspomniane opłaty z tytułu dostawy i dystrybucji energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający.
1.2.9. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej będzie następowała po zmianie Taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia.
1.2.10. Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot umowy w sposób zgodny
z obowiązującym prawem, a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz. 716
z póżn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r.
w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń
w obrocie energią elektryczną ( t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 503).

Podane szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert. W żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości energii.
Rozliczenia za sprzedaną energię elektryczną i usługę dystrybucji odbywać się będą odrębnie dla każdego układu pomiarowego na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych udostępnionych Wykonawcy przez OSD, w okresach rozliczeniowych udostępnionych przez OSD.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby dostarczana energia spełniała parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.) w szczególności określone w rozdziale 10 pn. Parametry jakościowe energii elektrycznej i standardy jakościowe obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji. Jednocześnie przedmiot zamówienia nie generuje kosztów cyklu życia produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 35655,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną w zakresie Części I postępowania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną w zakresie Części II postępowania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.