eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gózd › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 7

1.5.2.) Miejscowość: Gózd

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483202097

1.5.8.) Numer faksu: 483202097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.gozd.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46aa555a-a863-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057577/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBiI.ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Publiczna Szkoła Podstawowa w Małęczynie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Klwatce Królewskiej, Publiczna Szkoła Podstawowa w Podgórze, Publiczna Szkoła Podstawowa w Kłonówku-Kolonii
1) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku PSP w Małęczynie – projektowana moc – 27,47 kWp
2) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku PSP w Klwatce Królewskiej – projektowana moc – 42,64 kWp
3) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku PSP w Podgórze – projektowana moc – 15,58 kWp
4) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku PSP w Kłonówku-Kolonii projektowana moc – 9,43 kWp
Instalacja fotowoltaiczna musi być zaprojektowana z uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego Programów Funkcjonalno-Użytkowych – stanowiących załączniki nr 11A, 11B, 11C, 11D do SWZ.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Wykonanie projektów instalacji fotowoltaicznych, przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowych mikroinstalacji;
- Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonania robót;
- Wykonanie robót elektryczno-budowlanych i przygotowanie do przyłączenia do sieci systemów instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby w/w obiektów;
- Wykonanie robót elektryczno-budowlanych związanych z inwestycją wraz
z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i aparatury kontrolno-pomiarowej zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym;
- Zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru nad realizacją zamówienia przez kierowników robót budowlanych i elektrycznych posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, instalacyjne oraz uzyskanie wymaganych zezwoleń pozwalających na eksploatację instalacji;
- Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 343161,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – świetlice wiejskie w miejscowości: Drożanki, Kłonów, Kłonówek Kolonia, Kuczki Kolonia, Wojsławice, Grzmucin, Kiedrzyn i Gózd
1) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Drożanki
– projektowana moc – 7,38 kWp
2) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Kłonów
|– projektowana moc – 30,34 kWp
3) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w Kłonówku Kolonii – projektowana moc – 30,34 kWp
4) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Kuczki Kolonia – projektowana moc – 32,39 kWp
5) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Wojsławice
– projektowana moc – 17,63 kWp
6) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Grzmucin
– projektowana moc – 30,34 kWp
7) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Kiedrzyn
– projektowana moc – 15,58 kWp
8) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Gózd
– projektowana moc – 15,58 kWp
Instalacja fotowoltaiczna musi być zaprojektowana z uwzględnieniem posiadanych przez
Zamawiającego Programów Funkcjonalno-Użytkowych – stanowiących załączniki nr 12A - 12H do SWZ.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Wykonanie projektów instalacji fotowoltaicznych, przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowych mikroinstalacji;
- Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonania robót;
- Wykonanie robót elektryczno-budowlanych i przygotowanie do przyłączenia do sieci systemów instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby w/w obiektów;
- Wykonanie robót elektryczno-budowlanych związanych z inwestycją wraz
z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i aparatury kontrolno-pomiarowej zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym;
- Zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru nad realizacją zamówienia przez kierowników robót budowlanych i elektrycznych posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, instalacyjne oraz uzyskanie wymaganych zezwoleń pozwalających na eksploatację instalacji;
- Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.5.) Wartość części: 876350,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436999,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436999,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061523868

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-368

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436999,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827999,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827999,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061523868

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-368

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827999,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.