eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi w postaci zapewnienia sali konferencyjnej, wyżywienia oraz miejsc noclegowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w postaci zapewnienia sali konferencyjnej, wyżywienia oraz miejsc
noclegowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017445217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynarska 46

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-171

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/rpp

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w postaci zapewnienia sali konferencyjnej, wyżywienia oraz miejsc
noclegowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59545ca3-275f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00055021/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kompleksowe usługi konferencyjne - pakiet zawierający wynajem sal wykładowych, usługi gastronomiczne oraz usługi noclegowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Świadczenie usługi w postaci zapewnienia sali konferencyjnej, wyżywienia oraz miejsc noclegowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta w ramach projektu pozakonkursowego „Po pierwsze pacjent – działania Rzecznika Praw Pacjenta na rzecz poprawy jakości usług zdrowotnych”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą
elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich
użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki
korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu
przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania
oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Strona6
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków
dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,
przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki
do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza
nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
kancelaria@rpp.gov.pl
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez
Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również
możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń
za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: kancelaria@rpp.gov.pl Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami, w sprawach postępowania
są: Piotr Budzianowski, p.budzianowski@rpp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w związku z prowadzonym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienie publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RzPP-DOA-WAD.260.5.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 20

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu we Wrocławiu, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Wrocław Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 7 dwudniowych szkoleń:

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Toruniu / Bydgoszczy, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169). Każdorazowo wysyłając zlecenie, o którym mowa w rozdziale II Harmonogram realizacji usługi Zamawiający wskaże miasto, w którym ma odbyć się szkolenie.
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z przystanku Dworzec Główny (Bydgoszcz / Toruń) w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 5 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Lublinie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z przystanku Dworzec Główny PKP w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 4 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Gorzowie Wlkp. / Zielonej Górze, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169). Każdorazowo wysyłając zlecenie, o którym mowa w rozdziale II Harmonogram realizacji usługi Zamawiający wskaże miasto, w którym ma odbyć się szkolenie.
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską ze stacji PKP Gorzów Wielkopolski / Dworzec Główny w Zielonej Górze w czasie nieprzekraczającym 20minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Łodzi, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z Dworca Łodź Fabryczna lub Łodź Widzew w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 5 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Krakowie / Nowym Sączu o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169). Każdorazowo wysyłając zlecenie, o którym mowa w rozdziale II Harmonogram realizacji usługi Zamawiający wskaże miasto, w którym ma odbyć się szkolenie.
5. W przypadku hotelu w Krakowie musi on znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Kraków Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
6. W przypadku hotelu w Nowym Sączu musi on znajdować się w granicach miasta w odległości maks. 5km od stacji Nowy Sącz liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
2. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 7 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Warszawie o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach dzielnicy Wola lub Śródmieście i być oddalony od Dworca Warszawa Centralna o maks. 2 km – mierzone w linii prostej za pomocą mapy google maps.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Opolu, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Opole Główne w czasie nieprzekraczającym 20minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy 1 dwudniowego szkolenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Rzeszowie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Rzeszów Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 4 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Białymstoku, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską ze stacji Białystok Dworzec PKP w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w jednym z miast do wyboru: Gdańsku / Gdyni / Sopocie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach jednego z wymienionych miast i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską ze stacji Gdańsk Główny (Gdańsk) / Gdynia Główna (Gdynia) / Sopot PKP – w zależności od miasta - w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 6 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Katowicach / Częstochowie o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169). Każdorazowo wysyłając zlecenie, o którym mowa w rozdziale II Harmonogram realizacji usługi Zamawiający wskaże miasto, w którym ma odbyć się szkolenie.
2. W przypadku hotelu w Katowicach musi on znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską ze stacji Katowice Dworzec PKP w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. W przypadku hotelu w Częstochowie musi on znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie połączenie komunikacją miejską z dworca PKP Częstochowa w czasie nieprzekraczającym 20minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od dworca tj. maks. 500m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
4. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 8 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Kielcach, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca PKP Kielce w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Olsztynie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Olsztyn Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Poznaniu, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Poznań Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 7 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w Szczecinie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się w granicach miasta i posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z dworca Szczecin Główny w czasie nieprzekraczającym 30minut, mierzone za pomocą portalu jakdojade.pl w godzinach między 8:00 – 10:00 w ciągu dnia bądź musi być usytuowany w bezpośredniej odległości od wskazanego punktu tj. maks. 1000m liczone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 2 dwudniowych szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w województwie mazowieckim w powiecie legionowskim o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się nad Zalewem Zegrzyńskim tj. w odległości maks. 1km od wymienionego akwenu, mierzone w linii prostej za pomocą mapy google maps.
3. Hotel musi posiadać bezpośrednie (jednym środkiem transportu) połączenie komunikacją miejską z Warszawą, w pobliżu – maksymalnie 1km od hotelu musi znajdować się przystanek ZTM / PKP / SKM umożliwiający bezpośrednie połączenie z Warszawą, mierzone po ciągach pieszych wg mapy google maps / targeo.pl
4. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy 1 pięciodniowego szkolenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie obiektu w województwie warmińsko-mazurskim, w Iławie, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Obiekt musi znajdować się bezpośrednio nad jeziorem tj. w odległości maks. 1km od jeziora, mierzone w linii prostej za pomocą mapy google maps.
3. Zamawiający planuje przeprowadzenie w ramach umowy łącznie 3 szkoleń

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie obiektu w województwie łódzkim, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się poza granicami dużych miast (co najmniej wojewódzkich i powiatowych) i być zlokalizowany co najmniej 60km od siedziby Zamawiającego (Warszawa, Młynarska 46), mierzone w linii prostej wg mapy google maps.
3. Hotel musi posiadać wysoką ocenę na podstawie opinii użytkowników – mierzoną za pomocą Google na poziomie co najmniej 4,2pkt na 5pkt możliwych lub na podstawie booking.com na poziomie co najmniej 8,2pkt na 10pkt możliwych.
4. Hotel musi posiadać dostęp do strefy rekreacyjnej tj. basen, sauna, jacuzzi, bezpłatny dla wszystkich uczestników / uczestniczek szkolenia, znajdującej się na terenie obiektu.
5. Hotel, w którym odbywać się będzie szkolenie powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Obiekt powinien spełniać co najmniej minimalne wymagania w zakresie dostosowania obiektów do potrzeb osób z niepełnosprawnościami określone w Załączniku nr 8 do Rozrządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017, poz. 2166).
6. Wszystkie usługi: sala szkoleniowa, wyżywienie i noclegi muszą być świadczone na terenie jednego kompleksu hotelowego.
7. Wykonawca zapewni bezpłatny parking dla uczestniczek/uczestników, oraz pracowników ze strony Zamawiającego.
8. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wygenerowanych przez osoby uczestniczące w szkoleniach w trakcie całego pobytu w obiekcie hotelowym (np. koszty połączeń telefonicznych, korzystanie z płatnego baru, itp.).
9. Zamawiający przewiduje udział łącznie 100 osób, z zastrzeżeniem, że liczba osób może ulec zmianie (zgodnie z rozdziałem II. Harmonogram realizacji usługi pkt 4).
10. Wstępny termin realizacji usług przedstawia harmonogram realizacji szkoleń stanowiący załącznik nr 1 do OPZ, przy czym Zamawiający zastrzega, że termin ten może ulec zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zapewnienie hotelu w województwie podlaskim, w miejscowości Białowieża, o standardzie min. 3* tj. posiadającym nadaną decyzję kategoryzacyjną o standardzie minimum 3* wg kategoryzacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. 2006 Nr 22 poz. 169).
2. Hotel musi znajdować się z dala od dróg krajowych, tj. musi być oddalony co najmniej o 300m od dróg krajowych (autostrady, drogi ekspresowe, drogi główne ruchu przyśpieszonego). Odległość będzie liczona w linii prostej wg mapy google maps.
3. Hotel musi posiadać dostęp do strefy rekreacyjnej tj. basen, sauna, jacuzzi, bezpłatny dla wszystkich uczestników/ uczestniczek szkolenia, znajdującej się na terenie obiektu.
4. Hotel, w którym odbywać się będzie szkolenie powinien być dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Obiekt powinien spełniać co najmniej minimalne wymagania w zakresie dostosowania obiektów do potrzeb osób z niepełnosprawnościami określone w Załączniku nr 8 do Rozrządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017, poz. 2166).
5. Wszystkie usługi: sala szkoleniowa, wyżywienie i noclegi muszą być świadczone na terenie jednego kompleksu hotelowego.
6. Wykonawca zapewni bezpłatny parking dla uczestniczek/uczestników, oraz pracowników ze strony Zamawiającego.
7. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wygenerowanych przez osoby uczestniczące w szkoleniach w trakcie całego pobytu w obiekcie hotelowym (np. koszty połączeń telefonicznych, korzystanie z płatnego baru, itp.).
8. Zamawiający przewiduje udział łącznie 100 osób, z zastrzeżeniem, że liczba osób może ulec zmianie (zgodnie z rozdziałem II. Harmonogram realizacji usługi pkt 4).
9. Wstępny termin realizacji usług przedstawia harmonogram realizacji szkoleń stanowiący załącznik nr 1 do OPZ, przy czym Zamawiający zastrzega, że termin ten może ulec zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegających na
powtórzeniu usług określonych w SWZ, maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków
udziału w postępowaniu, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następującego środka aktualnego na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych:
- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
Strona14
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem
określonym w załączniku nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

NA OFERTĘ SKŁADAJĄ SIĘ:
1) formularz ofertowy (zaleca się sporządzenie jej na formularzu określonym we wzorze stanowiącym załącznik nr 1
do SWZ; w przypadku sporządzania oferty bez użycia wzoru formularza, należy zawrzeć w ofercie informacje określone
we wzorze formularza oferty);
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5
do SWZ, w zakresie wskazanym w SWZ (oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane
podmiotowe środki dowodowe);
3) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy – gdy umocowanie osoby składającej
ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych;
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w SWZ, będzie
polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów;
5) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania
będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa;
6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku vat,
8) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą.
9) oświadczenie czy Wykonawca zatrudni / nie zatrudni w pełnym wymiarze czasu pracy przy realizacji usługi co
najmniej 1 osobę z niepełnosprawnością.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian został określony w paragrafie 9 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

Część 13 : Tak

Część 14 : Tak

Część 15 : Tak

Część 16 : Tak

Część 17 : Tak

Część 18 : Tak

Część 19 : Tak

Część 20 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.