eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brok › "Remont budynku z przeznaczeniem na pomieszczenia biblioteki i zagospodarowanie wokół budynku oraz modernizacja boiska sportowego w Broku"- 2 postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku z przeznaczeniem na pomieszczenia biblioteki
i zagospodarowanie wokół budynku oraz modernizacja boiska sportowego w Broku”- 2 postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6

1.5.2.) Miejscowość: Brok

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku z przeznaczeniem na pomieszczenia biblioteki
i zagospodarowanie wokół budynku oraz modernizacja boiska sportowego w Broku”- 2 postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea326db7-d4e7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337820/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku z przeznaczeniem na pomieszczenia biblioteki i zagospodarowanie wokół budynku oraz modernizacja boiska sportowego w Broku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160253/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na wykonaniu robót budowlanych zagospodarowania terenu wokół budynku wielofunkcyjnego przy ul. Pułtuskiej 22 w Broku, zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarem robót. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę na w/w zakres robót.
W ramach zagospodarowania planowane jest:
1) wykonanie oświetlenia terenu poprzez budowę kablowej linii elektroenergetycznej niskiego napięcia, ustawienie 13 aluminiowych słupów oświetleniowych,
2) wybudowanie kanalizacji deszczowej z podłączeniem do istniejącej sieci w ul. Pułtuskiej w Broku,
3) wykonanie nawierzchni utwardzonych: przebudowa istniejącego placu przed OSP z ciągiem komunikacyjnym, przebudowa istniejących zjazdów z ul. Pułtuskiej
i ul. Jana Pawła II, budowa zjazdu od strony ul. Pułtuskiej, plac rekreacyjny, drogi manewrowe, miejsca postojowe dla samochodów osobowych, chodniki i dojścia,
4) zieleń i mała architektura.
Szczegółowy opis I części zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej (dalej zwanej również dokumentacją), która stanowi załącznik SWZ zawierającej: projekt budowlany; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; przedmiary robót.
Załączone do SWZ przedmiary mają charakter jedynie informacyjny. Wykonawca
po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany
do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45223822-4 - Gotowe części składowe

45112500-0 - Usuwanie gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1182511,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

modernizacja boiska sportowego w Broku – w formule „zaprojektuj i wybuduj” wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją boiska sportowego w oparciu o uprzednio opracowaną przez wykonawcę dokumentację projektową. Realizacja zadania odbywać się będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Wymagania zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia, tj. opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych, montażowych i dostaw zawarto w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 1463734,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1297247,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1297247,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1297247,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Budowlano-Drogowych DROGBUD Andrzej Pecura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550426960

7.3.3) Ulica: Rytla 2

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1297247,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1985068,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1985068,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1985068,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complexe Sportif Grażyna Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142175732

7.3.3) Ulica: Kościuszki 4/3

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1985068,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.