eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Korczyn › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji kosztów produkcji wody



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji kosztów produkcji wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "NIDA 2000"

1.3.) Oddział zamawiającego: 28-136 Nowy Korczyn, Stary Korczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290421774

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BN

1.5.2.) Miejscowość: Stary Korczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nida2000@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nida2000.realnet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2ccea21-c24a-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Związek Międzygminny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji kosztów produkcji wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2ccea21-c24a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090228/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji kosztów produkcji wody”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIDA.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6079518,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Starym Korczynie. Modernizacja będzie realizowana w systemie „Zaprojektuj – Wybuduj” – zatem potencjalny Wykonawca winien w pierwszej kolejności przedstawić koncepcję i dokumentację projektową opisującą szczegółowo przyjęte rozwiązania, a następnie, po ich akceptacji oraz ewentualnemu uzyskaniu odpowiednich, wymaganych prawem pozwoleń, przystąpić do realizacji zadania. Zakłada się, że w większości wyszczególnione zadania będą realizowane w trybie zgłoszenia robót budowlanych. SUW w Starym Korczynie uzdatnia wody powierzchniowe ujmowane z rzeki Nidy. Stale pogarszająca się jakość wody ujmowanej, a także zwiększające się zapotrzebowanie na wodę wymusza podjęcie odpowiednich działań związanych z modernizacją technologiczną obiektu. Wynika ona z braku dostatecznej efektywności technologicznej w sytuacji dużego zapotrzebowania na wodę oraz złej jakości wody w rzece Nida.
W wyniku analizy technologicznej, oceny parametrów jakości wody uzdatnionej oraz potrzeb związanych z wydajnością procesu produkcyjnego opracowany następujący zakres modernizacji obiektu:
1) zwiększenie wydajności SUW poprzez:
• rozbudowę układu filtracji piaskowej (dobudowa w istniejącym budynku dwóch filtrów ciśnieniowych),
• rozbudowę układu filtracji węglowej (dobudowa w istniejącym budynku jednego filtra ciśnieniowego),
2) poprawa efektywności technologicznej i hydraulicznej obiektu poprzez:
• zainstalowanie falowników do istniejących pomp drugiego stopnia oraz pomp trzeciego stopnia,
• rozbudowę układu produkcji ozonu (zwiększenie wydajności procesu produkcji ozonu) – docelowo woda będzie ozonowana dwustopniowo (w ozonowaniu pośrednim oraz wstępnym z wykorzystaniem istniejącego ozonatora)
• przebudowę systemu wprowadzania ozonu do wody (w układzie ozonowania pośredniego)
• montaż lampy UV, jako kolejnej bariery dezynfekcyjnej – na wyjściu z SUW,
• przebudowę systemu sterowania automatycznego pracą SUW (eliminacja stwierdzanych obecnie problemów z automatycznym sterowaniem pracą SUW – co wiąże się z montażem nowych zestawów pompowych II i III stopnia i zmianą sposobu ich sterowania),
• montaż nowych szaf sterowniczych filtrów i systemu sterowania SUW,
• implementację nowego systemu wizualizacji z archiwizacją wybranych elementów technologii
• integrację starego systemu sterowania pracą SUW i systemu sterowania nowymi urządzeniami zamontowanymi na obiekcie,
• wymianę złóż filtracyjnych (na filtrach piaskowych) oraz złóż filtracyjnych filtrów węglowych (granulowanego węgla aktywnego),
• wymianę drenaży filtrów piaskowych i węglowych, ◦ przebudowę układu płukania filtrów węglowych (pełna automatyzacja istniejącego procesu),
• wpięcie nowych filtrów w istniejący system sterowania i automatyzacji,
• rozbudowę systemu opomiarowania technologicznego SUW (wprowadzenie dodatkowych pomiarów jakościowych wody surowej i uzdatnionej),
• rozbudowę systemu monitorowania pracy SUW o biomonitoring.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71323200-0 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5579901,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9405972,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5579901,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOFIL Robert Muszański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491970502

7.3.3) Ulica: ul. Rzeźniana 10/1

7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5579901,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.