eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c19e14d-ab67-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067291/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099926/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na zaprojektowaniu i wybudowaniu ciągu dróg gminnych: ul. Fijałkowskiego oraz ul. Przygranicznej w Zgierzu, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik oraz aktualnie obowiązującymi przepisami.
Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje:
A. Wykonanie dokumentacji projektowej:
- sporządzenie projektu budowlanego branży drogowej, kanalizacji deszczowej w zakresie przykanalików oraz wpustów deszczowych, a także w przypadku takiej potrzeby opracowań branżowych dotyczących usunięcia kolizji, czy wykonania kanału technologicznego z kompletem uzgodnień, opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane oraz szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
- uzyskanie decyzji na wycinkę drzew,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wyżej wymienionych branż,
- sporządzenie przedmiarów robót dla wyżej wymienionych branż,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- sporządzanie projektu stałej organizacji ruchu i tymczasowej organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień.
Dokumentację należy sporządzić i dostarczyć w wersji papierowej – 4 komplety oraz w wersji elektronicznej na nośniku -2 komplety.

WARUNKI SZCZEGÓLNE:
1. Wykonawca winien na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Zamawiający ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie się do proponowanych rozwiązań projektowych.
2. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować na aktualnej mapie do celów projektowych.
3. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.
4. Prace projektowe winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane.
5. Dokumentacja projektowa winna posiadać wszystkie uzgodnienia i opinie zewnętrzne oraz opracowania wymagane do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, a także do wykonania tych robót.
6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem materiałów i informacji
do projektowania oraz koszty związane z uzgodnieniami.

Uwaga: Zamawiający załącza dokumentację projektową na budowę kanału deszczowego
z odbiornikiem w ul. Przygranicznej. Po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub zgłoszenia dokumentacja zostanie udostępniona Wykonawcy do realizacji

B. Zakres przebudowy ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzuprzewiduje:
- przebudowę, budowę, remont konstrukcji nawierzchni jezdni,
- przebudowę, budowę chodników,
- budowę ścieżki rowerowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi oraz wylotem kanału deszczowego,
- wykonanie trawników oraz nasadzeń, wycinkę drzew
- przebudowę urządzeń naziemnych i podziemnych w przypadku takiej konieczności.

C. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania, zgodnie ze wzorem udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Kancelarii Rady Ministrów pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/rzadowy-fundusz-inwestycji-lokalnych – 4 szt.
D. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania, zgodnie ze wzorem udostępnionym pod adresem https://www.bgk.pl/polski-lad/– 4 szt.

Warunki realizacji zamówienia:
1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty uzgodnień, map, prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej/deszczowej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych wraz z wymianą włazów studzienek j.w.,
2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
4. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania t.j. płyty Jomb, czy kostka betonowa, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza na odległość do 5 km. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca opracuje niezbędne projekty tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym drógpowiatowych.
6. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i pozwoleniami.
7. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców.
8. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem.
9. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac.
10. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy.
11. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy niewyjaśnione w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym.
12. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego.
13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania.

Załącznik:
Program funkcjonalno – użytkowy.

UWAGA:
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty kanalizacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9471000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9778500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9471000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "REMBUD" Władysław Leśko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472057721

7.3.3) Ulica: Ul. Stojałowskiego

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9471000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.