eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Adaptacja pomieszczeń w Pawilonie V na pomieszczenia administracyjne - Etap 1



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń w Pawilonie V na pomieszczenia administracyjne – Etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (032) 34-99-298

1.5.8.) Numer faksu: (032) 34-99-299

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń w Pawilonie V na pomieszczenia administracyjne – Etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a56633dd-b1ec-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079669/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pawilonu nr V

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2283023,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie i przebudowie istniejącego Pawilonu V zlokalizowanego na terenie jednostki organizacyjnej Zamawiającego zlokalizowanej przy ulicy Strzelców Bytomskich 11, wpisanego do rejestru zabytków Województwa Śląskiego nr rej. 1357/85, wpis z dnia 10 czerwca 1985 r. Ogólny zakres robót objętych zamówieniem polegać będzie na wykonaniu remontu i przebudowy istniejących pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych. Niniejszym postępowaniem objęty jest ETAP 1 inwestycji, który obejmuje następujące zakresy prac:
a) kondygnacja - Piwnica:
 wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu poprzez wymianę istniejących drzwi na nowe przeciwpożarowe o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
 wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
 wykonanie instalacji wod. - kan.,
 wykonanie nowej rozdzielnicy,
 wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych,
 zakup, dostawa i montaż zaprojektowanego UPS 12kVA,
 montaż drewnianych pochwytów w obrębie istniejącego zejścia do piwnicy,
b) kondygnacja - Parter:
 wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu poprzez wymianę istniejących drzwi na nowe przeciwpożarowe o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
 zabudowa drzwi dymoszczelnych w ciągu komunikacyjnym,
 zabezpieczenie drewnianych stropów do odporności ogniowej REI30 - zgodnie z dokumentacją projektową (parter - piętro 1 od dołu),
 wykonanie nowych sufitów podwieszanych we wszystkich pomieszczeniach,
 wyposażyć okna w nawiewniki higrosterowalne - zgodnie z dokumentacją projektową,
 wykonanie instalacji wentylacji na poziomie Parteru wraz z wyprowadzeniem przewodów na poddasze, montaż wentylatorów wyciągowych oraz wyrzutni na zewnątrz budynku przez istniejące otwory - zakres robót nie obejmuje zakupu, dostawy i montażu centrali wentylacyjnej nawiewno - wywiewnej,
 w miejscu istniejącego archiwum wykonać toalety dla pacjentów oraz pomieszczenie porządkowe wraz z wszystkimi niezbędnymi instalacjami i wykończeniami,
 wykonanie instalacji wod - kan. – w tym podejście pod instalacje na I piętrze w pom. nr 23,
 pomalowanie wszystkich pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych,
 przebudowa istniejącego WC dla personelu (pom. 0.06),
 wykonanie instalacji elektrycznej (ogólnego, miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, informatyczna, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania),
c) kondygnacja - Piętro I:
 wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
 wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, informatyczna, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych. Ponadto zakres inwestycji nie obejmuje wykonania robót w pomieszczeniach nr od 0.05 do 0.13.
 wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
 pomalowanie wszystkich pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych,
d) kondygnacja - Piętro II:
 wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
 wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych,
 wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
e) kondygnacja - Poddasze:
 wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2192475 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3020549,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2192475 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CASTORI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262634832

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2192475 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.