eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni w Chlewnicy w Gminie Potęgowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni w Chlewnicy w Gminie Potęgowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f05df754-c7c8-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni w Chlewnicy w Gminie Potęgowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f05df754-c7c8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023982/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni w Chlewnicy w Gminie Potęgowo o mocy do 50 kW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Europejski Fundusz Morski i Rybacki

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196784,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie hydroforni w Chlewnicy w Gminie Potęgowo, działka nr 24/1, obręb Chlewnica; moc 50 kW

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej załączonej do SWZ, tj.:
- Audyt energetyczny dla hydroforni w Chlewnicy wraz z projektem instalacji fotowoltaicznej;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni w Chlewnicy

1.2. Instalacje muszą spełniać następujące warunki:
- muszą odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączonej dokumentacji;
-muszą być fabrycznie nowe i gotowe do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem;
- muszą być zgodne z obowiązującymi normami.

1.3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie hydroforni w Chlewnicy, działka nr 24/1, obręb Chlewnica zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną;
b) przygotowanie dokumentów (zgłoszenia) umożliwiających Zamawiającemu zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej; dokumentacja musi być wcześniej sprawdzona i zaakceptowana przez inspektora nadzoru;
c) zgłoszenie montażu instalacji do Państwowej Straży Pożarnej;
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach dla obiektu, potwierdzonej przez inspektora nadzoru;
e) wykonanie rozruchu urządzeń i instalacji OZE dla obiektu;
f) przeprowadzenie badań pomiarowych dla obiektu, rezystancji uziemienia, rezystancji izolacji, napięć otwartych DC;
g) sporządzenia instrukcji obsługi instalacji OZE dla obiektu w wersji papierowej w 3 egzemplarzach (w tym jedna zalaminowana) i zamontowania instrukcji w obiekcie;
h) zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji.
i) czas reakcji na awarie – Wykonawca winien rozpocząć czynności zmierzające do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godzin (liczonych w dni robocze) od momentu zgłoszenia (w formie e-maila lub sms).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 18

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188509,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236989 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188509,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubie OZE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732908693

7.3.3) Ulica: Wesoła

7.3.4) Miejscowość: Mykanów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-233

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188509,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.