Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00051372/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00089584/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja linii B – dostawa i montaż nowego przenośnika”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODAROWANIA ODPADAMI W PŁOCKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610395236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kajkowska@pgoplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgoplock.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fc377d6-b382-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja linii B – dostawa i montaż nowego przenośnika”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc377d6-b382-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawa i montaż, w tym wymiana przenośnika kanałowo wznoszącego na przenośnik nowy o parametrach technicznych określonych w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia („OPZ”).
2) Dotychczas użytkowanym przenośnikiem jest przenośnik Horstmann PK 16.2/1500 pochodzący z roku 2001.
3) Zakres prac obejmuje: prace projektowe, konstrukcyjno - mechaniczne, branży elektrycznej i Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki („AKPiA”) oraz prace demontażowe, a także inne prace i czynności w zakresie potrzebnym do kompleksowej i prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia.
4) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w zakresie obecnie funkcjonującej linii sortowniczej B na terenie Zakładu Przetwarzania Odpadów Zamawiającego w Kobiernikach.
5) Niniejszy OPZ zawiera informacje i wymagania Zamawiającego niezbędne i wymagane przez Zamawiającego do należytego wykonania Przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42417300-5 - Urządzenia przenośnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411312,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669735,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luxor Maszyny Do Odpadów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123447825
7.3.3) Ulica: Beskidzka
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-869
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Luxor - Maszyny do Odpadów Jerzy Panasiuk , Choiny 57/211, 20-816 Lublin - przekazanie dokumentacji konsultacje, doradztwo, kierowanie rozruchem.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUXOR - MASZYNY DO ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUXOR - MASZYNY DO ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411312,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywna dostawa druków i formularzy oraz opakowań bezkwasowych do Urzędu Miasta Płocka w 2024r.
- Dostawa środków higienicznych
- Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku.
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.