eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Rewitalizacja obszarów miejskich oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Powiatu Puławskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszarów miejskich oraz poprawa efektywności energetycznej
budynków publicznych Powiatu Puławskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Puławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Królewska 19

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pulawy.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pulawy.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ade4cba-98dd-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obszarów miejskich oraz poprawa efektywności energetycznej
budynków publicznych Powiatu Puławskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ade4cba-98dd-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040704/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rewitalizacja obszarów miejskich oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Powiatu Puławskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4545551,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres zamówienia (inwestycji) wchodzą działania:
1. Rewitalizacja obszaru miejskiego przy ul. Polnej 18 w Puławach wraz z budową infrastruktury sportowej
Zakres: stworzenie ogólnodostępnego kompleksu sportowo rekreacyjnego w podlegającym rewitalizacji centrum miasta powiatowego pozwalające na lepsze wykorzystanie obszaru i terenów zielonych. Inwestycja obejmuje boisko wielofunkcyjne z wyposażeniem, ogrodzenie obszaru objętego inwestycją, udogodnienia i dojazdy dla osób z niepełnosprawnościami, reorganizację utwardzenia terenu oraz miejsc postojowych, uzupełnienie zieleni dostosowanej do warunków siedliskowych przez ogrody deszczowe, nasadzenia uzupełniające o większej bioróżnorodności, obiekty małej architektury, energooszczędne oświetlenie. Miejsce realizacji działania: Obszar miejski przy ul. Polnej 18 w Puławach.
2. Poprawa efektywności energetycznej budynku przy Al. Partyzantów 16 w Puławach
Zakres: modernizacja instalacji elektroenergetycznych niespełniających wymogów technicznych i użytkowych o niskiej efektywności energetycznej. Realizacja inwestycji zwiększy potencjał funkcjonalno-użytkowy obiektu, komfort, bezpieczeństwo użytkowników, w tym pożarowe oraz zapewni dostosowanie do obowiązujących wymogów i norm technicznych. Modernizacja instalacji z wykorzystaniem opraw energooszczędnych oraz elementów funkcjonalnego sterowania obniży zużycie energii dla potrzeb obiektu. Powyższe działania uwzględnią zalecenia Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Obiekt jest położony na terenie miasta Puławy podlegającym rewitalizacji. Miejsce realizacji działania: Obszar miejski przy Al. Partyzantów 16 w Puławach.
3. Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Jaworowej 1 w Puławach
Zakres: termomodernizacja dachu w celu poprawy efektywności energetycznej. Realizacja zadania zmniejszy zapotrzebowanie na energię do ogrzania budynku użyteczności publicznej i przyczyni się do bardziej efektywnego wykorzystania źródeł energii. Straty ciepła zostaną zmniejszone poprzez odpowiednie ocieplenie dachu. Poprawa charakterystyki energetycznej, zgodnie z koncepcją budynku energooszczędnego zapewni minimalizację strat i maksymalizację zysków ciepła. Powyższe działania uwzględnią zalecenia Ministerstwa Rozwoju i Technologii i dotyczące izolacyjności cieplnej. Miejsce realizacji działania: Obszar miejski przy ul. Jaworowej 1 w Puławach.
4. Rewitalizacja obszaru miejskiego przy ul. Puławskiej 80 w Kazimierzu Dolnym
Zakres: Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy zdegradowanym murze ogrodzeniowym przy zabytkowym spichlerzu „Pod Wianuszkami” w celu ograniczenia negatywnych zjawisk przestrzenno-funkcjonalnych obiektu położonego na terenie rewitalizowanego miasta będącego Pomnikiem Historii. Celem rewitalizacji jest podniesienie bezpieczeństwa użytkowników, poprawa stanu technicznego, estetyki i ładu przestrzennego, przywrócenie nieruchomości utraconej wartości, uzyskanie wzrostu dostępności mieszkańców do usług infrastruktury związanej z rozwojem funkcji turystycznej. Miejsce realizacji działania: Obszar miejski przy ul. Puławskiej 80 w Kazimierzu Dolnym.
Inwestycja realizowana w związku ze Wstępną promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja2/2021/2033/PolskiLad. Inwestycja, której dotyczy postępowanie jest tożsama z nazwą i opisem Inwestycji zawartym we Wniosku o zmianę Inwestycji.

Wymagania w zakresie dofinansowania wskazane zostały na stronie internetowej:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4594850,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8390700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4594850,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4594850,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.