eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Operator maszyn do obróbki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Operator maszyn do obróbki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

1.3.) Oddział zamawiającego: PUP Inowroclaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090122138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 052 35 92 496

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pupinowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pupinowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pupinowroclaw.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Operator maszyn do obróbki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f146e8d-eb03-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065871/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi szkoleniowe grupowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206664/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „operator maszyn do obróbki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania 6 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. Ilość osób skierowanych na szkolenie – 6 osób w jednej grupie.
Wymagana liczba godzin szkoleniowych na jednego uczestnika = 300, w tym 202 godzin zajęć praktycznych (przy czym 1 godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy).
Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu i nie więcej niż 150 godzin miesięcznie.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy na stanowisku operatora maszyn do obórki krawędziowej szkła płaskiego z elementami programowania. Zakres umiejętności, uprawnień i kwalifikacji do uzyskania w wyniku szkolenia:
• Znajomość rysunku technicznego,
• Znajomość pracy z programem AutoCad,
• Obsługa urządzeń do obróbki szkła,
• Obsługa urządzeń do obróbki krawędziowej szkła.

Szkolenie będzie realizowane w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej na wniosek Inhatex sp. z o.o. ul. Karola Marcinkowskiego 106A w Inowrocławiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zarejestrowano na https://miniportal.uzp.gov.pl/ pod numerem
7877abe9-da5f-439e-aa64-f28042424bc6. W terminie na złożenie oferty tj. do 22 czerwca 2022 roku do godz. 9:00 nie wpłynęła oferta która podlegałaby badaniu i ocenie z uwagi na jej niekompletność, która nie podlega uzupełnieniu. Po ściągnięciu i odszyfrowaniu oferty jedynymi dokumentami jakie udało się odszyfrować i odczytać były: referencje, zobowiązanie podmiotu udostępniającego oraz kopia certyfikatu ISO. W dokumentacji brakowało między innymi formularza oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.