eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przymuszewo › Zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla siedziby Nadleśnictwa Przymuszewo



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla siedziby Nadleśnictwa Przymuszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przymuszewo

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Przymuszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przymuszewo 3

1.5.2.) Miejscowość: Przymuszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-634

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 554 19 19

1.5.8.) Numer faksu: 52 554 18 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przymuszewo@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przymuszewo.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_przymuszewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej dla siedziby Nadleśnictwa Przymuszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f4b3082-d837-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518355/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Montaż instalacji fotowoltaicznej przy Nadleśnictwie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170642

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148431,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem umowy jest zaprojektowanie, dostawa z montażem instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przyłączenie do instalacji elektroenergetycznej oraz uruchomienie instalacji, zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej umowie, SWZ oraz Specyfikacja instalacji Fotowoltaicznej (dalej jako „Przedmiot Umowy”).
2. Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu Umowy zobowiązany jest w szczególności do:
1) Opracowania kompletnej Dokumentacji projektowej, w tym montażowej dla instalacji fotowoltaicznej uwzględniając fakt, że moc umowna przydzielona przez lokalnego operatora sieci energetycznej na nieruchomość, której dotyczy zamówienie będzie wynosić: do 40 kWp, która podlega akceptacji przez Zamawiającego;
2) Przeniesienia na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych oraz autorskich praw zależnych do wykonanej Dokumentacji projektowej;
3) Dostarczenia i zamontowania kompletnej mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z instalacją uziemiającą (odgromową);
4) Ustawienie rozdzielni elektrycznej na trasie przewodu zasilającego oczyszczalnię, podpięcie przewodu zasilającego oczyszczalnię do rozdzielni oraz podpięcie przewodu instalacji pv do rozdzielni. Uporządkowanie podłączeń i zabezpieczeń w rozdzielni w hydroforni – dostosowanie do możliwości podłączenia instalacji PV. Zastosowanie zabezpieczeń i urządzeń niezbędnych do współpracy instalacji PV z agregatem prądotwórczym z automatycznym startem w przypadku zaniku prądu.
5) Dostawy, montażu oraz uruchomienia systemu monitorowania instalacji fotowoltaicznej pozwalającego na ciągłą rejestrację i archiwizację ilości i jakości wytworzonej energii elektrycznej, pracy falowników, błędów i usterek instalacji oraz statystyk. System monitorowania musi zostać podłączony do istniejącej sieci LAN Zamawiającego. Dostęp do systemu monitorowania musi być możliwy przez dedykowaną aplikację zainstalowaną na urządzeniach wskazanych przez Zamawiającego lub przynajmniej za pomocą przeglądarki web.
6) Opracowania i przekazania Zamawiającemu Operatu odbiorowego z wykonanej mikroinstalacji (2 egz.) zawierającego:
− projekt powykonawczy;
− komplet kart gwarancyjnych;
− komplet certyfikatów, atestów, deklaracji;
− protokoły z prób i badań mikroinstalacji.
7) Przygotowania wszystkich wymaganych przepisami obwiązującego prawa dokumentów oraz zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do OSD i przekazanie Zamawiającemu kopii dokumentów oraz wszelkich informacji i korespondencji z OSD;
8) Zawiadomienia właściwego dla siedziby Zamawiającego organu Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu montażu instalacji i zamiarze przystąpienia do jej użytkowania;
9) Uruchomienia produkcyjnego mikroinstalacji po otrzymaniu pozytywnej decyzji OSD właściwego dla siedziby Zamawiającego.
10) Przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Nadleśnictwa Przymuszewo dla wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników dotyczących zasad prawidłowej eksploatacji i obsługi wykonanej instalacji fotowoltaicznej oraz aplikacji do monitorowania jej pracy wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi (zawierających m.in. zalecenia bieżącej konserwacji) i ich przekazanie Zamawiającemu oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzonego szkolenia z poświadczeniem uczestników o jego odbyciu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, które odbędzie się przed terminem Odbioru Przedmiotu Umowy (końcowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45232221-7 - Podstacje transformatorowe

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71314100-3 - Usługi elektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148559,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244585,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148559,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): B&Z PROENERGY S.C. Jerzy Baranowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: B&Z PROENERGY S.C. Izabela Baranowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369375027

7.3.3) Ulica: Klonowa 13

7.3.4) Miejscowość: Lębork

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148559,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 7 427,97 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.