eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowodwór › " Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale wraz z instalacją fotowoltaiczną "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale
wraz z instalacją fotowoltaiczną ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowodwór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodwór 71A

1.5.2.) Miejscowość: Nowodwór

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-503

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowodwor.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowodwor-ebiuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac203776-cb99-11ec-aa46-6a814e8de928

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale
wraz z instalacją fotowoltaiczną ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac203776-cb99-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044628/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa Stacji uzdatniania wody w Zawitale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144510/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP 271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową stacji uzdatniania wody w Zawitale, który będzie realizowany w ramach projektu „ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale wraz z instalacją fotowoltaiczną” • „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale wraz z instalacją fotowoltaiczną”, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i przedmiarem robót obejmująca między innymi:
• uzyskanie wszystkich pozwoleń na realizację i innych niezbędnych uzgodnień; opracowanie i uzgodnienie kompletnej dokumentacji technicznej wykonania kompleksowej przebudowy i automatyzacji stacji uzdatniania wody w warunkach specjalnych- czynnego obiektu z niezbędnymi urządzeniami i instalacjami technologicznymi ASUW oraz koniecznymi modernizacjami.

⦁ wymiana stolarki okiennej, drzwiowej, docieplenia, przebudowa pomieszczeń
zaplecza;
• wykonanie kompletnych instalacji technicznych ;
• wymiana poszycia dachu, posadzek
• wykonanie i montaż układu napowietrzania sprężarki, aerator
• wykonanie i montaż układu filtracji,min.3 automatyczne filtry odżelaziająco-
odmanganiające;
• montaż zestawu do płukania filtrów powietrzem i wodą,
• montaż urządzeń do dezynfekcji,
• wykonanie i montaż pompowni II0,
• wykonanie niezbędnego orurowania i armatury,
• montaż instalacji osuszania powietrza,
• montaż instalacji ogrzewania;
• wykonanie rozdzielnicy głównej zasilająco-sterowniczej przystosowanej do współpracy z
wolnostojącym agregatem prądotwórczym i automatycznym rozruchem,
• wykonanie instalacji zasilających do urządzeń technologicznych,
• wykonanie instalacji sterowniczych i sygnalizacyjnych do urządzeń technologicznych,
• wykonanie i montaż urządzeń związanych z monitoringiem i przesyłem danych,
• wykonanie instalacji przeciwprzepięciowych i AKPiA, wykonanie instalacji
odgromowej;
• zbiornika wody czystej o pojemności czynnej V = 100 m3,
• przebudowa ,remont istniejącego zbiornika wyrównawczego wody czystej;
• przebudowa odstojnika popłuczyn z modernizacją odprowadzenia/częściowy drenaż/,
• przebudowa szachtów 2 studni głębinowych, wymiana agregatów, obudowa termiczna
• bezodpływowego neutralizatora ścieków z chlorowni;
• rurociągów zewnętrznych, wymiana i przebudowa
• opomiarowanie/komora na rozgałęzieniu/ dostaw wody-kontrolne, z przekazem zdalnym;
• sieci elektrycznych i sterujących, odgromowych i przeciwprzepięciowych,
• oświetlenia/ dodatkowe/ terenu SUW ,
• ogrodzenia terenu SUW,
• drogi wewnętrznej na terenie SUW,
• urządzenie otoczenia, zieleni ,zagospodarowanie strefy ochrony bezpośredniej
• agregatu prądotwórczego/kontenerowego/ , w obudowie zapewniającej odpowiednie
warunki (całorocznie) dla agregatu z automatycznym rozruchem;
• monitoring kontrolny zużycia i ochronny stacji wodociągowej ,synchronizacja pracy
SUW.
• fotowoltaiczna instalacja 20 kWp-zasilania elektrycznego ASUW zgodnie z projektem
przyłączenia.
⦁ wyposażenie w podstawowy sprzęt laboratoryjny jakości wody i agregat sprężarkowy powietrzny przyczepiany do samochodu.

• szczegółową koncepcję technologiczną należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania projektu budowlano-wykonawczego.
• projekt budowlano-wykonawczy należy opracować zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, wykonany w oparciu o aktualną mapę i inwentaryzację własną urządzeń.
• Wykonać inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na realizację i innych niezbędnych uzgodnień
• należy wykonać dokumentację powykonawczą, ze szkicami powykonawczymi i protokołami robót
• należy przedłożyć dokumentację techniczno – ruchową zastosowanych urządzeń, zatwierdzenia UDT
• należy przedłożyć instrukcję BHP
• należy przedłożyć instrukcję eksploatacji i rozruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232460-4 - Roboty sanitarne

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3679914,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3801930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3679914,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe SOLARPROFI Jacek Wojtaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162516944

7.3.4) Miejscowość: Lendo Ruskie 42

7.3.5) Kod pocztowy: 08-504

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3679914,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.