eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją schroniska dla bezdomnych zwierząt



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją schroniska dla bezdomnych zwierząt

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją schroniska dla bezdomnych zwierząt

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d181e2f-b575-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024795/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja schronisko dla bezdomnych zwierząt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112500/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku schroniska dla bezdomnych zwierząt w zakresie dostosowania do aktualnych wymogów sanitarnych i przeciwpożarowych, budowy windy oraz dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. Zakres również zakłada termomodernizację, wymianę instalacji oraz zagospodarowanie terenu.
2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9,
2) Projekt budowlany – załącznik nr 10,
3) Projekt wykonawczy – załącznik nr 11,
4) Przedmiary robót – załącznik nr 12,
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 13.
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu budowlanego, projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.
3. Miejsce wykonywania robót: Wysocko Wielkie, ul. Pruślińska 3, dz. nr 11/17, 27/1 obręb Wysocko Wielkie, jednostka administracyjna Gmina Ostrów Wielkopolski.

4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
2) Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
3) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi
w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
5) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzą roboty ogólnobudowlane. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres robót, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione
i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje roboty wielobranżowe, które wzajemnie się uzupełniają i warunkują. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji.
6) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:
a) budowlane polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót montażowych
i wykończeniowych,
b) elektryczne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z osprzętem,
c) sanitarne w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, grzewczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych polegające na wykonaniu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej, klimatyzacyjnej i wentylacyjnej wraz z osprzętem.


Ze względu na brak miejsa w sekcji VII pkt 7.4.) i sekcji IX, uzupełnienie zapisów przewidujących zmiany umowy:
2) Zmiana wynagrodzenia dotyczącego robót budowlanych w trybie określonym w ppkt 1 może zostać dokonana w przypadku, gdy w skali roku poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów powodować będzie zmianę kosztów niewykonanych prac o więcej niż 15 % (według wskaźników GUS – wskaźników obowiązujących na moment sporządzenia kosztorysu ofertowego, względem wskaźników obowiązujących na moment dokonywania oceny poziomu cen i kosztów w toku realizacji umowy na potrzeby ewentualnej waloryzacji), co zostanie wykazane na podstawie udokumentowanego wniosku wykazującego poziom zmiany cen i kosztów, sporządzonego w odniesieniu do cen materiałów lub kosztów przyjętych i uwzględnionych w wynagrodzeniu wykonawcy wynikających z kosztorysu – w przypadku zmiany cen lub kosztów nieprzekraczającej przedmiotowego wskaźnika 15 % waloryzacja nie będzie miała zastosowania. Zmiana ceny materiałów lub kosztów winna mieć bezpośredni i rzeczywisty wpływ na koszt wykonania zamówienia, co winno zostać wykazane we wniosku o dokonanie zmiany wynagrodzenia. Zastrzega się przy tym, iż bazowym odniesieniem wartościowym ewentualnych fluktuacji (zmian) cenowych i kosztowych w toku realizacji umowy (również w kontekście ustalenia poziomu istotności danej zmiany – weryfikacji przekroczenia poziomu 15 %) będą stosowne wskaźniki GUS obowiązujące na moment sporządzenia kosztorysu (obrazujące średnie ceny rynkowe). Waloryzacja wynagrodzenia (w przypadku zaistnienia okoliczności uprawniających do dokonania takiej zmiany – wedle powyższego) będzie dokonywana w oparciu o zmianę wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określonych
w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP Monitor Polski, przy czym pierwsza waloryzacja wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić najwcześniej po upływie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych i o nie więcej niż wskaźnik za rok ubiegły. Podwyższenie wynagrodzenia wykonawcy będzie mogło nastąpić na wniosek wykonawcy złożony najwcześniej po upływie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych oraz przy zaistnieniu wzrostu wskaźnika waloryzacji określonego powyżej o co najmniej 15 % za rok ubiegły (w kontekście średnich cen rynkowych). Waloryzacja dokonana na wniosek wykonawcy nastąpi tylko i wyłącznie w przypadku, gdy wykonawca na dzień złożenia wniosku o waloryzację realizuje przedmiot umowy. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy może następować w cyklach rocznych, nie więcej (nie częściej) niż raz w danym roku. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia wykonawcy, jaką dopuszcza zamawiający
w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia w wyniku waloryzacji, o której mowa w niniejszym ustępie, wynosi 1 % wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 8 ust. 1 umowy, tzn. limit zmian wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zaistnienia zmian, o których mowa w niniejszym ustępie, wynosi 10 % wynagrodzenia umownego określonego w § 8 ust. 1 umowy i maksymalna łączna wartość zmian wynagrodzenia wykonawcy z tego tytułu nie może być wyższa niż 10 % tego wynagrodzenia – powyżej przedmiotowego limitu waloryzacja nie będzie miała zastosowania.
3) Zamawiający ma prawo do obniżenia wynagrodzenia, w przypadku obniżenia cen materiałów i kosztów, na zasadach opisanych w ppkt 2.
4) Zmiany wynagrodzenia, o których mowa w ppkt 1-3 dla swej ważności wymagają pisemnego aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212412-7 - Roboty budowlane w zakresie schronisk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5710471,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8399000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5710471,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przędsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6220015395

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5710471,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.