Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00017350/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu - I półrocze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-999810e6-ae15-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu - I półrocze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-999810e6-ae15-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Produkty ogólnospożywcze 15800000-6 oraz 15300000-11. Kawa zbożowa kg 600 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
2. Herbata granulowana czarna kg 300 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
3. Kminek kg 6 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
4. Chrzan tarty kg 50 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
5. Ziele angielskie całe kg 13 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
6. Papryka mielona kg 45 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
7. Liść laurowy kg 13 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
8. Majeranek kg 13 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
9. Ocet spirytusowy 10% l 35 - opakowanie jednostkowe do 1 l
10. Pieprz czarny mielony kg 60 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
11. Przyprawa typu VEGETA kg 275 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
12. Przyprawa do zupy w płynie l 400 - opakowanie jednostkowe do 1 l
13. Czosnek granulowany kg 15 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
14. Koper suszony kg 15 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
15. Natka pietruszki suszona kg 13 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
16. Por suszony kg 13 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
17. Sos biały w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
18. Sos boloński w proszku kg 100 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
19. Sos grzybowy w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
20. Sól jodowana warzona kg 900 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
21. Syrop owocowy l 75 - opakowanie jednostkowe do 5 l
22. Zupa jarzynowa w proszku kg 250 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
23. Zupa pieczarkowa w proszku kg 25 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
24. Zupa selerowa w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
25. Zupa porowa w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
26. Barszcz biały w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
27. Bulion drobiowy w proszku kg 75 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
28. Bulion jarzynowy w proszku kg 375 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
29. Żurek w proszku kg 50 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
30. Sałatka wielowarzywna kg 250 – opakowanie jednostkowe od 900g – 5kg
31. Koncentrat pomidorowy 30 % kg 500 – opakowanie jednostkowe do 1 kg
32. Leczo pieczarkowe kg 600 – opakowanie jednostkowe od 900g – 5kg
Okres przydatności do spożycia produktów przedstawionych w poz. od 1 – 29 powyżej min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Okres przydatności do spożycia produktów przedstawionych w poz. od 30 – 32 powyżej min. 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 29512,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Produkty zbożowe i cukry 15600000-4 oraz 15800000-61.Kasza jęczmienna średnia kg 1 250 - opakowanie jednostkowe do 25kg
2. Kasza manna kg 500 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
3. Mąka pszenna typ 500 kg 1 250 - opakowanie jednostkowe do 50 kg
4. Mąka ziemniaczana kg 150 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
5. Ryż biały kg 2 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
6. Makaron 2 jajeczny (nitki, świderki) kg 4 500 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
7. Cukier kryształ kg 1 250 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 43965,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Tłuszcze roślinne 15400000-21. Olej roślinny l 1 250 - opakowanie jedn. do 5 l.
2. Margaryna do smarowania pieczywa kg 5 000 - opakowanie jedn. od 200-250g
Margaryna do smarowania pieczywa – w skład której wchodzą wyłącznie tłuszcze roślinne (CPV 15412200-1), kostka, opakowania od 200 do 250g, pakowane w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością. Produkt o zawartości tłuszczy wyłącznie roślinnych min. 55 %, nieulegający podczas porcjowania rozpadaniu się, bez sztucznych barwników i konserwantów oraz dodatku tłuszczy roślinnych powodujących zmianę zapachu i smaku (np. tłuszcz kokosowy).
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 50531,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Konserwy rybne 15200000-01. Sałatka rybna z otwieraczem kg 1000 – opakowanie jednostkowe od 300g – 330g
2. Paprykarz z otwieraczem kg 1000 – opakowanie jednostkowe od 300g – 330g
3. Szprot w pomidorach z otwieraczem kg 250 – opakowanie jednostkowe od 300g – 330g
Okres przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 22811,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Konserwy mięsne 15131000-51. Pasztet drobiowa alupak lub z otwieraczem kg 40 – opakowanie jednostkowe od 80 do 130g
2. Mielonka drobiowa alupak lub z otwieraczem kg 40 – opakowanie jednostkowe od 80 do 130g
3. Pasztet drobiowy alupak lub z otwieraczem kg 250 – opakowanie jednostkowe od 300 – 330g
4. Mielonka drobiowa alupak lub z otwieraczem kg 150 – opakowanie jednostkowe od 300 – 330g
Okres przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 5590,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Produkty sojowe 15000000-81. Kotlet sojowy a la schabowy kg 150 – opakowanie jednostkowe 10kg
2. Granulat sojowy kg 750 – opakowanie jednostkowe 15kg
3. Pasztet sojowy kg 50 – opakowanie jednostkowe od 100g – 130g
Okres przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 12636,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Dżemy 15332290-31. Dżem – wiadro z owoców bez pestek, niskosłodzony kg 1 750 – opakowanie jednostkowe od 10kg – 15kg
2. Miód sztuczny płynny kg 150 – opakowanie jednostkowe do 400g
3. Powidło KPg 150 – opakowanie jednostkowe od 10kg – 15kg
4. Marmolada kg 1250 – opakowanie jednostkowe od 10kg – 15kg
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy
4.5.5.) Wartość części: 16679,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23601,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33743,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23601,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23601,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-08 do 2024-08-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH MARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-08 do 2024-08-08Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ol-Trade
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781857447
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-08 do 2024-08-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28925,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT DETAL "MAŁ-MAR" Józef Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.4) Miejscowość: Żłobizna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-08 do 2024-08-08Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5480,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5480,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5480,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Makaronu Kazimierz Chrzanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006514
7.3.4) Miejscowość: Przecław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kazimierz Chrzanowski WYTWÓRNIA MAKARONU
jakie przetargi wygrała firma
Kazimierz Chrzanowski WYTWÓRNIA MAKARONU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5480,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-08 do 2024-08-08Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14925,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Mati Dariusz Karbowniczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691121140
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA MATII DARIUSZ KARBOWNICZAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA MATII DARIUSZ KARBOWNICZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-08 do 2024-08-08Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21335,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "MARGO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-08 do 2024-08-08INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn.: Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska nr 3807 w ciągu drogi powiatowej nr 2084K w miejscowości Sobolów w km 0+237-0+267
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1428K Bochnia (ul. Brzeska, ul. Krzeczowska) - Niedzieliska w miejscowości Bochnia - etap I
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką emulsji asfaltowej z grysami przy użyciu remontera na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2024
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.