Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji kotła na biomasę na terenie Gminy Żyraków w ramach Projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisloka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisloka.bip.info.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji kotła na biomasę na terenie Gminy Żyraków w ramach Projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a434d997-bbe3-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Projekt 3.3.1”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejącego źródła ciepła w domu
prywatnym, obejmujące zaprojektowanie, demontaż istniejącego źródła ciepła, dostawę i montaż urządzeń, w ramach Projektu „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Projekt 3.3.1”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Czysta energia, Działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza, poddziałanie 3.3.1 Realizacja planów niskoemisyjnych – wymiana źródeł ciepła.
Głównym celem projektu jest obniżenie emisyjności pyłów w ośrodkach miejskich województwa
podkarpackiego poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na bardziej efektywne. Do celów
szczegółowych, ściśle powiązanych z celem głównym należą: redukcja emisji CO2, redukcja PM10
dzięki modernizacji przestarzałych źródeł ciepła, zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł
energii poprzez montaż kotłów na biomasę.
Do podstawowych zadań Wykonawcy należy:
wykonanie dokumentacji technicznej wykonawczej, demontaż dotychczasowego źródła ciepła,
dostawa niezbędnych Urządzeń i materiałów, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji źródła
ciepła w domu prywatnym należącym do osób fizycznych:
- instalacja kotła na biomasę o mocy min. 15 kW wraz z dostosowaniem istniejącego ceramicznego wkładu kominowego o średnicy 150 mm oraz przeszkolenie Użytkowników Instalacji.
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać projekt wykonawczy wymiany źródła ciepła o tożsamym standardzie jak zamieszczony wzór stanowiący załącznik nr 4 do SWZ po dokonaniu uprzedniego przeglądu projektowego na miejscu w lokalizacji
Wymagania co do urządzeń i materiałów, wyposażenia, jakości wykonywania robót, prób oraz odbiorów określone w przykładowej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia. Określony, w załączonej przykładowej dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do SWZ) zakres wszystkich robót, także robót towarzyszących, adaptacyjnych i innych leżących po stronie Wykonawcy, należy traktować jako minimalny zakres wymagany przez Zamawiającego.
Lokalizacja Instalacji: województwo podkarpackie; powiat dębicki: gmina Żyraków.
Dokładna lokalizacja - adres budynku zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu Umowy.
Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot Umowy Wykonawca udzielił min. 5 letniej
gwarancji jakości oraz dodatkowo dostarczył karty gwarancyjne producenta na kocioł
wykonany w ramach zamówienia na okres min. 5 lat, gdzie uprawnionym z tytułu gwarancji
będzie również Mieszkaniec. Wykonawca zapewni wymagane przez producentów przeglądy
gwarancyjne kotłów, dla utrzymania gwarancji producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30315,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30315,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30315,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAKOCZY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650004797
7.3.3) Ulica: ul. Torowa 49
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30315,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Oprzyrządowanie do aparatury na Blok Operacyjny.
- Rękawice medyczne
- Rozbudowa cmentarza kom. w m.Trzcinica polegająca na: 1)Wykonaniu odwodnienia na terenie nowego cmentarza w Trzcinicy. 2)Budowie alejki głównej i alejek bocznych na ter. nowego cm. kom. w Trzcinicy.
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
- Modernizacja pokrycia dachowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Jasło
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.