eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › "Przebudowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Koźminku oraz Szkole Podstawowej w Moskurni"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Koźminku oraz Szkole Podstawowej w Moskurni"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźminek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Koźminek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627637085

1.5.8.) Numer faksu: 627637207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozminek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Koźminku oraz Szkole Podstawowej w Moskurni"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebf327db-c78d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024765/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Koźminku oraz Szkole Podstawowej w Moskurni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140629/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 869531,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego wstępnej promesy nr 01/2021/8703PolskiLad.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Koźminku. Boisko zlokalizowane jest w m. Koźminek, działka nr 492. Istniejąca nawierzchnia wykonana jest ze sztucznej trawy na podbudowie betonowej wykonana została w 2004 roku. Projektuje się zdemontowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej typ "EPDM". Zaprojektowano nawierzchnie sportową poliuretanową - gumowa o grubości warstwy min. 16 mm. Wymagająca podbudowy z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Zaprojektowane boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę ręczną i nożną o wymiarach 40,00 x 20,00 m oraz boisko do piłki siatkowej o wymiarach 18,00x9,00 m i boisko do streetballa o wymiarach 15,00 x 11,00 m.
1.2 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Moskurni. Hala zlokalizowana jest w m. Moskurnia, działka nr 12/2.
Zakres robót obejmuje :
- wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych,
- wymiana nawierzchni w sali sportowej,
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej sali,
- wykonanie zamurowania części okien,
- osadzenie nowych nadproży,
- montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej,
- wykonanie izolacji termicznej ścian budynku wraz z nową kolorystyką,
- uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie,
- wykonanie obłożenia parapetów wewnętrznych płytkami ceramicznymi,
- wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych na elementy z blachy ocynkowanej, powlekanej, akrylowanej grub. 0,7 mm,
- wymiana opraw oświetleniowych,
- wykonanie niezależnego obiegu centralnego ogrzewania na samą sale gimnastyczną, wraz z rozbudową istniejącego rozdzielacza o jeszcze jeden obieg grzewczy wyposażony w własną pompę obiegową i pozostałe oprzyrządowanie.
- wymiana grzejników w sali,
- wykonanie nowych schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki
- wymiary budynku sali :
- długość - 18,76 m,
- szerokość - 18,47 m,
- wysokość - 8,96 - 7,74 m.
- powierzchnia zabudowy - 346,50 m2,
- kubatura - 2.525,90 m3,
- schody + podjazd - 40,09 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowy Budowlany "MAXBUD" - Wojciech Przepiórka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680103607

7.3.3) Ulica: Saczyn 40

7.3.4) Miejscowość: Godziesze Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 62-872

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nawierzchnia poliuretanowa - boisko
Osprzęt sportowy
Leszek Kułak - Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu.
ul. Lawendowa 1
66-440 Skwierzyna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.