eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Walim › "Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania: Stary i Nowy Julianów, Kozice oraz Dziećmorowice do szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Walim w 2023 roku"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania: Stary i Nowy Julianów, Kozice oraz Dziećmorowice do szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Walim w 2023 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890367027

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 8

1.5.2.) Miejscowość: Walim

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzosz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosz.walim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7d4cae3-a3a9-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania: Stary i Nowy Julianów, Kozice oraz Dziećmorowice do szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Walim w 2023 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d4cae3-a3a9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027724/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w 2023/2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów zamieszkałych w Gminie Walim do szkoły w Jugowicach w 2023 roku w zakresie:
i. Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania: Stary i Nowy Julianów, Kozice oraz Dziećmorowice do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Walim. Odwóz uczniów ze szkół po zajęciach lekcyjnych do w/w miejscowości, wraz z zapewnieniem opieki dzieciom w trakcie przejazdu.
ii. Szacunkowa ilość dzieci do przewozu: 100 w tym do Szkoły Podstawowej w Jugowicach - szacunkowo 90 dzieci, a do Szkoły Podstawowej w Walimiu - szacunkowo 10 dzieci /dowóz tylko do przystanku w Jugowicach.
iii. Trasę obsługiwać będą 2 autobusy o co najmniej łącznej liczbie 100 miejsc siedzących dla uczniów, z uwzględnieniem, że w każdym autobusie oprócz kierowcy będzie zawsze 1 opiekun (pracownik Wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Na realizację zamówienia Zamawiający może przeznaczyć kwotę 240 000 zł brutto. Na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 ppkt a) ustawy Pzp oferta nr 1 została odrzucona jako złożona przez
Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania. Zamawiający z uwagi na brak środków finansowych
w budżecie i niemożność ich zwiększenia do ceny ofertowej Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Maxpol Sp. z o.o. unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.