eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieszyce › Przebudowa dróg gminnych w gminie Pieszyce (droga wewnętrzna w Piskorzowie, ul. Polna, ul. Biernackiego, ul. Sportowa)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w gminie Pieszyce (droga wewnętrzna w Piskorzowie, ul. Polna, ul. Biernackiego, ul. Sportowa)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pieszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusz Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Pieszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-250

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pieszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pieszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w gminie Pieszyce (droga wewnętrzna w Piskorzowie, ul. Polna, ul. Biernackiego, ul. Sportowa)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1541728-c24c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003051/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w gminie Pieszyce (droga wewnętrzna w Piskorzowie, ul. Polna, ul. Biernackiego, ul. Sportowa)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGPRiIT.271.09.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3961727,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Biernackiego, ul. Polnej w Pieszycach i ul. Sportowej w Pieszycach (etap 2 i 3).

ETAP 2
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Biernackiego w Pieszycach.
W zakres robót wchodzą:
• przebudowa drogi (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 1998m2),
• ułożenie krawężnika (dł. ok. 653m),
• budowa kanalizacji deszczowej (dł. ok. 336m).

Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Polnej w Pieszycach.
W zakres robót wchodzą:
• przebudowa drogi publicznej (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 1400m2),
• przebudowa drogi wewnętrznej (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 825m2),
• ułożenie krawężnika najazdowego (dł. ok. 522m) oraz obrzeży (dł. ok. 263m) w drodze publicznej,
• ułożenie krawężnika najazdowego (dł. ok. 150m) oraz obrzeży (dł. ok. 165m) w drodze wewnętrznej,
• wykonanie cieku przykrawężnikowego z kostki betonowej (pow. ok. 32m2),
• budowa kanalizacji deszczowej – montaż odwodnienia liniowego o dł. 2m wraz z systemową studnią zbiorczą (3szt.), montaż wpustów deszczowych wraz z przykanalikami (4szt.),
• ułożenie rur światłowodowych (dł. ok. 789m) oraz prefabrykowanej wiązki mikrorur (dł. ok. 263m).

ETAP 3 Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Sportowej w Pieszycach.
W zakres robót wchodzą:
• przebudowa drogi (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 1985m2),
• ułożenie krawężnika (dł. ok. 625m),
• budowa kanalizacji deszczowej (dł. ok. 276,5m)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 2871871,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 ETAP 1 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z koniecznymi opiniami, decyzjami, pozwoleniami i uzgodnieniami wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewnętrznej w miejscowości Piskorzów
W zakres robót wchodzą:
• przebudowa drogi, budowa zjazdów, miejsc postojowych i chodnika (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 2770m2),
• ułożenie krawężnika (dł. ok. 945m),
• ułożenia obrzeża (dł. ok. 170m),
• budowa kanalizacji deszczowej (dł. ok. 167m),
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
W zakresie części projektowej:
• sporządzenie projektu budowlanego z kompletem wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii,
• uzyskanie pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji ZRID,
• sporządzenie projektu wykonawczego wszystkich branż,
• sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wszystkich branż,
• sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniem,
• sporządzenie zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniem.

Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, że rodzaje robót i ilości mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
Szczegółowy zakres rzeczowy prac i robót przygotowawczych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania przedstawiony jest w treści programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021r., poz. 2454).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1089856,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3711655,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4111438,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3711655,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DR Infrastruktura Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Ul. Dolnośląska 8, 57-200 Ząbkowice Śląskie Lider konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DR Infrastruktura Diana Zajączkowska-Rosińska Koźmice 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386962783

7.3.3) Ulica: Ul. Dolnośląska 8

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3711655,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1026526,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1473381,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1026526,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BAZA Jacek Jawny w spadku, Ul. Nowowiejska 128, 58-200 Dzierżoniów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890029046

7.3.3) Ulica: Ul. Nowowiejska 128

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1026526,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.