eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › "Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo - Gminnego" z podziałem na 9 zadań - robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo – Gminnego” z podziałem na 9 zadań – robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Słupski Związek Powiatowo-Gminny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520662879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szarych Szeregów 14

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgrzybinski@powiat.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpg.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebc7dfea-b5eb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo – Gminnego” z podziałem na 9 zadań – robota budowlana w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc7dfea-b5eb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020504/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo- Gminnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZPG.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej
nr 1123G w miejscowości Smołdzino w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie
nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
wraz z odwodnieniem od km 10+820 do km 11+320 o długości ok. 0,5 km. Przedmiotowe
zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie
Smołdzino. Droga powiatowa nr 1123G stanowi połączenie miejscowości Smołdzino z drogą
wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich
przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się
wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia
terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej
niwelety jezdni.
Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 401219,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej
nr 1137G na odcinku od DW nr 213 do m. Drzeżewo w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz
pełnienie nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 0+000 do km 3+000 o długości ok. 3,0 km.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Główczyce. Droga powiatowa nr 1137G stanowi połączenie miejscowości Damno
z drogą wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do
nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby
dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny
i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci
uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując
je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1451219,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej
nr 1176G od msc. Podwilczyn do granicy powiatu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz
pełnienie nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 8+944 do km 10+144 o długości ok. 1,2 km.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Dębnica Kaszubska. Droga powiatowa nr 1176G stanowi połączenie drogi
wojewódzkiej nr 210 z granicą powiatu bytowskiego. Przedmiotowa droga służy do obsługi
komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy
zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego
zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami
technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do
regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 887804,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej
nr 1135G od msc. Mrówczyno do msc. Świecichowo w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz
pełnienie nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 7+350 do km 9+200 o długości ok. 1,85 km.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Damnica. Droga powiatowa nr 1135G stanowi połączenie miejscowości Damnica
z drogą wojewódzką nr 213. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do
nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby
dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny
i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci
uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując
je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 802439,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej
nr 1152G od msc. Sycewice do msc. Komorczyn w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz
pełnienie nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 0+165 do km 2+185 o długości ok. 2,02 km.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Kobylnica. Droga powiatowa nr 1152G stanowi połączenie drogi krajowej nr 6 z drogą
powiatową nr 1153G. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich
przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się
wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z
obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu
należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety
jezdni.

Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 853658,54 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej
nr 1105G od DW nr 203 do m. Starkowo w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie
nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 0+175 do km 2+860 o długości ok. 2,685 km.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Ustka. Droga powiatowa nr 1105G stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 203 z
droga krajową nr 6. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich
przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się
wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny
i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci
uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując
je do zaprojektowanej niwelety jezdni.

Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1246341,46 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej
nr 1163G od msc. Płocko do m. Pustowo w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie
nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 0+000 do km 2+300 o długości ok. 2,3 km.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim,
w gminie Kępice. Droga powiatowa nr 1163G stanowi połączenie drogi powiatowej nr 1161G
z drogą powiatową nr 1162G i dalej w kierunku granicy powiatu bytowskiego. Przedmiotowa
droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek
drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego
zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami
technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do
regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.
Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 802439,02 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatowej
nr 1120G od DW 213 do msc. Karżcino w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie
nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi poprzez przebudowę nawierzchni jezdni,
poboczy wraz z odwodnieniem od km 15+705 do km 16+120 oraz od km 17+290 do km
19+375 o łącznej długości ok. 2,5 km. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w
województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie Słupsk. Droga powiatowa nr 1120G
stanowi połączenie drogi wojewódzkiej nr 213 z msc. Smołdzino. Przedmiotowa droga służy do
obsługi komunikacyjnej terenów do nich przyległych. Przedmiotowy odcinek drogi należy
zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego
zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami
technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do
regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety jezdni.
Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1263414,63 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi gminnej
nr 100018G – ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. Marynarki Polskiej do ul. Sprzymierzeńców” (Gmina Miasto Ustka) w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Celem inwestycji jest modernizacja odcinka drogi – jednej przecznicy ul. Wyszyńskiego poprzez przebudowę nawierzchni jezdni i chodników, zieleni przydrożnej oraz odwodnienia drogi (kanalizacji deszczowej) od km 0+000 do km 0+095 na długości ok. 100 m. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie pomorskim, w powiecie słupskim, w gminie miejskiej Ustka. Ulica Wyszyńskiego w ciągu drogi gminnej nr 100018G łączy się z drogami gminnymi w ścisłym centrum m. Ustki tj.: ul. Marynarki Polskiej, ul. Sprzymierzeńców,
ul. Słowiańską, ul. Pogodną i ul. Piłsudskiego. Przedmiotowa droga służy do obsługi komunikacyjnej w ścisłym centrum miasta i przyległych instytucji tj.: kościół Najświętszego Zbawiciela, Urząd Miasta Ustki, Cmentarz komunalny, park przy Placu Wolności, apteka, zabudowa wielorodzinna i usługowa. Przedmiotowy odcinek drogi należy zaprojektować w taki sposób, aby dowiązać się wysokościowo do istniejącego zagospodarowania terenu w sposób funkcjonalny i zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi. Wszelkie ujawnione elementy sieci uzbrojenia terenu należy przewidzieć do regulacji wysokościowej dostosowując je do zaprojektowanej niwelety drogi.

Szczegółowe wiadomości zawarte są w zał. nr 4 do SWZ tj. programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 828048,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2439157,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2439157,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2439157,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840202978

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2439157,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1346426,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1362685,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1346426,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LEMAR" Leszek Bigus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770836021

7.3.4) Miejscowość: Niezabyszewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1346426,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1710227,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1710227,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840202978

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1710227,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2364384,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916279,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2364384,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840202978

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2364384,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587727,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587727,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587727,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840202978

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587727,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.