Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00121336/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00121336/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-20 (po zmianach)
- 2021/BZP 00122118/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT ELEWACJI I DACHU BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grudziądzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małomłyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 14 400
1.5.8.) Numer faksu: 56 45 14 401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatgrudziadzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgrudziadzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.powiatgrudziadzki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie zadań publicznych o charakterze ponadgminnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT ELEWACJI I DACHU BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17632b3f-e95c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002104/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont elewacji i dachu budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont elewacji i dachu budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu”. Budynek objęty opracowaniem zlokalizowany jest na terenie strefy B1 ochrony historycznej architektury i zespołów zabudowy śródmiejskiej. Budynek Starostwa Powiatowego wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków i objęty ochroną konserwatorską. Projekt podlega uzgodnieniu z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Grudziądzu.
Celem prac budowlanych jest zatrzymanie procesów niszczących, zabezpieczenie obiektu przed dalszą destrukcją oraz poprawa wyglądu estetycznego elewacji budynku poprzez przywrócenie pierwotnej kolorystyki obiektu.
Ze względu na wartość historyczną i estetyczną wskazane jest odsłonięcie oryginalnych wypraw elewacji oraz detalu architektonicznego (obramienia okien, gzymsy, głowice pilastrów) z warstw przemalowań i eksponowanie po przeprowadzeniu niezbędnych prac konserwatorsko-restauratorskich.
Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszy od złożonych ww. dokumentach.
Wszystkie materiały użyte do budowy muszą być dopuszczane do obrotu i stosowania w budownictwie i przy zabytkach, a także posiadać niezbędne certyfikaty i atesty. Użyte w projekcie nazwy i marki niektórych materiałów maja jedynie określić standardy techniczne i jakościowe użytych w projekcie materiałów.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
- remont elewacji budynku;
- remont dachu.
Powierzchnia zabudowy budynku: 788m2
Wymiary budynku: 14,16m x 55,65m
Wysokość dachu nad poziomem terenu:
+ 19,90 m powyżej poziomu przyległego terenu
+ 15,40 m do okapu budynku.
Powierzchnie elewacji w przybliżeniu:
• od Al 23 stycznia - elewacja południowa: 603m2
• od ul. PCK: 747 m2
• zachodnia: 168 m2
• Wschodnia: 168 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty, które wpłynęły zawierały cenę przewyższającą kwotę jakę Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479180,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591669,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont dróg powiatowych nr 1365C gr. woj. - Gardeja - Łasin i 1396C Wałdowo Szlacheckie - Turznice
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
- Budowa boiska multifunkcyjnego na terenie Szkoły podstawowej nr 20 w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa i naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Adamówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.