eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa sieci LAN w budynkach urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci LAN w budynkach urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 365 24 03

1.5.8.) Numer faksu: 71 365 27 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


finanse publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci LAN w budynkach urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff56749e-ac36-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086201/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa sieci LAN w budynkach urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102686/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4761446,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Dzierżoniowie. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację instalacji teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynku Urzędu Skarbowego w w Dzierżoniowie przy ul. Pocztowej 14. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez Biuro Projektowe mydir.pl Company sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I określa komplet Dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 2a do SWZ), Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 696238,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Jaworze. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację instalacji teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynku Urzędu Skarbowego w Jaworze przy ul. Gagarina 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez Krzysztofa Burczaka Elektrotechnika, Automatyka i Elektronika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II określa komplet Dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 2b do SWZ), Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 862492,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację instalacji teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynku Urzędu Skarbowego w Kamiennej Górze przy ul. Jana Pawła II 18. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez Krzysztofa Burczaka Elektrotechnika, Automatyka i Elektronika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III określa komplet Dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 2c do SWZ), Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 460595,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Kłodzku. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację instalacji teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynku Urzędu Skarbowego w Kłodzku przy ul. Walasiewiczówny 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez Krzysztofa Burczaka Elektrotechnika, Automatyka i Elektronika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV określa komplet Dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 2d do SWZ), Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 1589179,53 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa sieci LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Miliczu. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację instalacji teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynku Urzędu Skarbowego w Miliczu przy ul. Składowej 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez Biuro Projektowe mydir.pl Company sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części V określa komplet Dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 2e do SWZ), Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 400099,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa sieci LAN w budynkach Urzędu Skarbowego w Nowej Rudzie. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację instalacji teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach Urzędu Skarbowego w Nowej Rudzie przy ul. Kolejowej 21 i 23. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez Krzysztofa Burczaka Elektrotechnika, Automatyka i Elektronika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części VI określa komplet Dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 2f do SWZ), Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 752841,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1148653,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL - Partner Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020997970

7.3.3) Ulica: Husarska 14

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920725,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1544888,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920725,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTEC SOLUTIONS Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020728281

7.3.3) Ulica: Maszynowa 10

7.3.4) Miejscowość: Źródła

7.3.5) Kod pocztowy: 55-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa podwykonawcy: Robert Kotlarek ELKOSYSTEM,
Opis powierzonej części zamówienia: wykonywanie obowiązków kierownika robót elektrycznych przy realizacji zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920725,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEVEL340 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365191922

7.3.3) Ulica: Krzyżówki 28C/21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-193

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1713097,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2594070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1713097,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTEC SOLUTIONS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020728281

7.3.3) Ulica: Maszynowa 10

7.3.4) Miejscowość: Źródła

7.3.5) Kod pocztowy: 55-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Nazwa podwykonawcy: Robert Kotlarek ELKOSYSTEM,
Opis powierzonej części zamówienia: wykonywanie obowiązków kierownika robót elektrycznych przy realizacji zamówienia,

2. Nazwa podwykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Budowlane „ROBIX” Radosław Brągiel,
Opis powierzonej części zamówienia: wykonywanie robót demontażowych, układania okablowania, montażu PEL.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1713097,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510846,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510846,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Login IT Jacek Zimny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220687104

7.3.3) Ulica: Zięby 5

7.3.4) Miejscowość: Koteże

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa podwykonawcy: NEO TECHNIK Sp. z o. o.,
Opis powierzonej części zamówienia:
- udział w następujących robotach budowlanych:
- wykonanie przewiertów i przepustów kablowych,
- wyznaczenie i wykonanie tras kablowych w przestrzeniach wspólnych i pomieszczeniach objętych zadaniem
- zaciągnięcie kabli LAN i elektrycznych oraz zaterminowanie ich na patchpanelach LAN w szafach RACK i w gniazdach PEL,
- zaciągnięcie kabli WLZ oraz rozbudowa istniejących i budowa nowych rozdzielnic elektrycznych zgodnie z zadaniem,
- modernizacja pomieszczenia serwerowni,
- wykonanie kompletu pomiarów sieci LAN i sieci elektrycznej,
- demontaż starych tras kablowych i okablowania oraz odtworzenia po wybudowaniu nowej sieci,


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510846,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 869610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1157430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 869610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEVEL340 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365191922

7.3.3) Ulica: Krzyżówki 28C/21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-193

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 869610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.