eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › "Przebudowa drogi Pietrzyków - Smółki"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi Pietrzyków - Smółki"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźminek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Koźminek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627637085

1.5.8.) Numer faksu: 627637207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozminek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa drogi Pietrzyków - Smółki"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f9b078-b514-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031673/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Przebudowa drogi Pietrzyków - Smółki”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1585365,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: 45233140-2 - Roboty drogowe, 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe, 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego wstępnej promesy nr Edycja8/2023/3245/PolskiLad.

1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Stan istniejący.
Przedmiotowy odcinek drogi wewnętrznej zlokalizowany jest na terenie gminy Koźminek.
Zakres podlegający przebudowie rozpoczyna się w m. Pietrzyków, natomiast kończy się w m. Smółki. W pasie drogi wewnętrznej zlokalizowana jest jezdnia bitumiczna o szerokości ca 4.0m oraz jezdnia utwardzona tłuczniem kamiennym o szerokości 4-4,5m, pobocza gruntowe oraz lokalnie rowy odwadniające. W planie droga składa się z odcinka prostego oraz łuków pionowych. Droga przebiega przez teren częściowo zabudowany. Ruch pojazdów osobowych i ciężarowych jest mały. Teren przyległy do drogi stanowią w większości pola uprawne oraz sady. Zjazdy posiadają nawierzchnię gruntową. W liniach rozgraniczających szerokość pasa drogowego wynosi ca 12,0m. Jezdnia bitumiczna jest w złym stanie technicznym. Krawędzie jezdni są w większości oberwane i posiadają ubytki. Na drodze występują przełomy, deformacje i odkształcenia nawierzchni. Widoczne są spękania siatkowe oraz odkształcenia plastyczne. Na podstawie zebranych informacji przyjęto, że podłoże kwalifikuje się grupy nośności G2 i G3
Wnioski i zalecenia.
W obszarze występowania nawierzchni bitumicznej widoczne są spękania, przełomy i zaniżenia, które obniżają wartość użytkową drogi oraz warunki bezpieczeństwa. Szybki wzrost postępującej degradacji nawierzchni obniża trwałość konstrukcji, wpływa na obniżenie trwałości drogi i ma bezpośredni wpływ na warunki bezpieczeństwa.
W oparciu o zebrane materiały projektuje się przyjęcie następujących rozwiązania:
- wykonać poszerzenia drogi do zadanych parametrów, wykonać profilowanie istniejącej nawierzchni oraz wykonać wzmocnienie podbudowy poprzez ułożenie warstwy mieszanki niezwiązanej. Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- wykonać warstwę wzmacniającą podłoże poprzez ułożenie w-wy stabilizacji mieszanką Rm 2.5Mpa,
- wykonać warstwę podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3,
- wykonać warstwę wiążącą z betonu asfaltowego,
- wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego,
- wykonać pas ruchu dla rowerów z betonu asfaltowego o szerokości 1,5m
- wykonać obustronne pobocza o szerokości 2x0,75m,
- wykonać odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp,
- wykonać oznakowanie pionowe i poziome (w tym wprowadzić teren zabudowany),
- dokonać ewentualnej wymiany uszkodzonych elementów odprowadzających wodę (przepusty drogowe, ścianki czołowe itp.),
- zamontować bariery sprężyste.
1.2 Stan projektowany
1) Jezdnia drogi:
- usunąć bitumiczną konstrukcję nawierzchni,
- wykonać warstwę gruntu wzmacniającą podłoże o wytrzymałości Rm 2,5Mpa,
- wykonać warstwę podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (w tym wzmocnienie nawierzchni drogi w miejscu występowania podbudowy),
- ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego,
- wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego,
- wykonać o znakowanie pionowe i poziome.
Spadki podłużne nawiązać do istniejącej niwelety; spadki poprzeczne 2%; w łukach do 6%.
Niweletę prowadzić przy zachowaniu spadków podłużnych min. 0,5%.
2) Pobocza.
Wzdłuż jezdni zaprojektowano ulepszone pobocza o szerokości 0,75m z mieszanki niezwiązanej cementem C90/3, gr 10cm. Spadek poprzeczny : 8%.
3) Odwodnienie.
W zależności od miejsca, odwodnienie odbywać się będzie na dotychczasowych warunkach, tj. powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych oraz na przyległy pas drogowy.
4) Przepusty podlegające wymianie należy zastosować o tych samych parametrach celem zachowania ich funkcji.
5) Pas ruchu dla rowerów.
Pas ruchu dla rowerów o szerokości 1,50m (fizyczna szerokość z uwagi na konieczność oznakowania poziomego wynosi 1,60m) wykonać z betonu asfaltowego bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Lokalizację przedstawiono na planie zagospodarowania. Spadek poprzeczny: 1-3%, pochylenie podłużne: max 6%.
Uwaga: załączony do SWZ Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ofertowej.
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane 60 miesięcy - maksymalnie 84 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1678213,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1685291,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1678213,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6181418538

7.3.3) Ulica: ul. Noskowska 3-5

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Cały zakres robót z wyłączeniem robót bitumicznych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1678213,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.