Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171906/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podziały nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. M. Reja, Cegielnianej, Królowej Jadwigi i Emilii Plater, Pawłowskiej, Szkolnej, Klary, Halembskiej, Wierzbowej, Wysokiej – Partyzantów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,85431,b30c5a7870fbc95c66810d556e92f625.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podziały nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. M. Reja, Cegielnianej, Królowej Jadwigi i Emilii Plater, Pawłowskiej, Szkolnej, Klary, Halembskiej, Wierzbowej, Wysokiej – Partyzantów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73493a34-d81e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019726/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic oraz sporządzanie podziałów nieruchomości (gmina, powiat, dotacja)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171906/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.40.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35350,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości przy ul. Mikołaja Reja.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości przy ul. Cegielnianej.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości przy zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Emilii Plater.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości ul. Pawłowskiej.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości ul. Szkolna.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości ul. Klary.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości ul. Halembska.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości ul. Wierzbowa.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podział nieruchomości ul. Wysoka i Partyzantów.1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4305,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4305,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6027,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6027,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6027,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4305,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4305,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5289,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5289,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5289,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Stanisław Dornik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zespół Geodetów Uprawnionych DE KA ER s.c. Jerzy Malcharek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003592917
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania podziału nie wydłuża się w przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Janasa 13a w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Ks. Niedzieli 51 B w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa medycznego ciekłego azotu do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Cegielnianej 30 w Rudzie Śląskiej
- Ad.261.2.2024 REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.