eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Wymiana elementów stolarki okiennej w auli Zespołu Szkół Chemiczno -Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach wraz z renowacją zabytkowych witraży



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana elementów stolarki okiennej w auli Zespołu Szkół Chemiczno -Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach wraz z renowacją zabytkowych witraży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3813786

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tarnogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana elementów stolarki okiennej w auli Zespołu Szkół Chemiczno -Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach wraz z renowacją zabytkowych witraży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969f5c92-95cb-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024183/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wymiana elementów stolarki okiennej w auli Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach wraz z renowacją zabytkowych witraży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana elementów stolarki okiennej w auli Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach wraz z renowacją zabytkowych witraży”.

Budynek Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach jest wpisany do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr. A/388/12 z dnia. 19.11.2012r.

Dokładny adres obiektu do wykonania przedmiotu zamówienia:
Zespół Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach
Ul. Opolska 26
42-600 Tarnowskie Góry

2. Zamówienie dofinansowane jest z Programu Rządowy Program Odbudowy Zabytków, zwanego dalej „Programem”. Wstępna promesa nr RPOZ/2022/798/PolskiLad.

3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- organizację placu budowy
- demontaż starych okien wraz z witrażami, parapetami, podokiennikami
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
- zabezpieczenie otworów okiennych na czas robót płytami OSB,
- demontaż i ponowny montaż osłon wewnętrznych okien,
- renowację witraży,
- montaż nowej stolarki okiennej drewnianej wraz z witrażami wraz z zapewnieniem otwierania górnych kwater z poziomu podłogi,
- montaż parapetów i podokienników,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych wraz z malowaniem,
- regulację pracy skrzydeł i mechanizmów,
- uporządkowanie placu budowy oraz umycie okien i parapetów,
- wykonanie próbnych profili stolarki okiennej elewacji frontowej w celu zatwierdzenia ich ostatecznego kształtu profili oraz kolorystyki stolarki przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego przedstawiciela,
- zabezpieczenie i zmagazynowanie okna pierwotnego z charakterystycznych typów stolarki okiennej zgodnie z postanowieniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków opisanym w Pozwoleniu nr K/719/2019 z dnia 13.06.2019 wraz z decyzjami zmieniającymi w/w pozwolenie: decyzja K/1449/2021 z dnia 29.12.2021r. oraz decyzja K/1361/2023 z dnia 27.11.2023r..

Przedmiot zamówienia dotyczy wyłącznie okien witrażowych w ilości 5 szt. zlokalizowanych na elewacji frontowej od strony ulicy Opolskiej (w dokumentacji projektowej oznaczonej symbolem O28).

4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa – Projekt Budowlano-Wykonawczy: Wymiana stolarki okiennej w Budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących - załącznik nr 5 do SWZ (wyłącznie w zakresie prac dotyczących wymiany stolarki okiennej w auli wraz z renowacją witraży),
2) przedmiar robót - załącznik nr 6 do SWZ,
3) STWiOR - załącznik nr 7 do SWZ;
4) Decyzja nr 1024/19 z dnia 18.06.2019r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę – załącznik nr 8 do SWZ,
5) Pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr K/719/2019 z dnia 13.06.2019r. wraz z decyzjami zmieniającymi w/w pozwolenie: decyzja K/1449/2021 z dnia 29.12.2021r. oraz decyzja K/1361/2023 z dnia 27.11.2023r. – załącznik nr 9 do SWZ,
6) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga:
Obmiary wykonuje Wykonawca z natury. W pozycji kosztorysowej należy uwzględnić wszystkie prace związane z kompletnym wykonaniem przedmiotu zamówienia i obowiązującymi przepisami w zakresie przedmiotu zamówienia.
Otwory okienne należy przygotować pod wymiar okna wraz z ewentualnymi podmurowaniami, parapet zgodnie z obowiązującymi normami.
Klamki oraz system otwierania górnej kwatery okna – uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania próbnych profili stolarki okiennej elewacji frontowej celem zatwierdzenia ostatecznego kształtu profili oraz kolorystyki stolarki przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego przedstawiciela.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować doprowadzenie ścian do stanu jednolitego przed wymianą okien (gładzie, kolorystyka,). Niedopuszczalne jest pozostawienie niejednolitych powierzchni malarskich, okładzinowych w zakresie całej ściany, w których wykonywana jest wymiana okien.
Wykonawca uwzględni w wycenie użycie podnośnika (zwyżki) celem demontażu oraz montażu okien od zewnątrz.
Powierzchnie od zewnątrz należy wytynkować i wykończyć zgodnie z istniejąca elewacją.
Materiały należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektowo wykonawczą. Obmiary i inwentaryzację wykonuje Wykonawca.

5. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z pozwoleniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr K/719/2019 oraz decyzjami zmieniającymi w/w pozwolenie: decyzja K/1449/2021 z dnia 29.12.2021r. oraz decyzja K/1361/2023 z dnia 27.11.2023r., ze szczególnym uwzględnieniem:
- ustanowienia osoby pełniącej obowiązek kierowania robotami budowlanymi posiadającej kwalifikacje, o których mowa w art. 37c z zastrzeżeniem art. 37g ustawy z dn. 23.07.2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tj. Dz.U z 2020 r t.j. 282) zgodnie z zapisami pkt 2 w/w pozwolenia,
- wykonania próbnych profili stolarki okiennej elewacji frontowej w celu zatwierdzenia ich ostatecznego kształtu profili oraz kolorystyki stolarki,
- zabezpieczenia zmagazynowania jednego okna pierwotnego z charakterystycznych typów stolarki okiennej zachowanej w obiekcie,
- wymiany stolarki w kolorze białym z odtworzeniem proporcji i podziałów okien pierwotnych ze szprosami wiedeńskimi i mosiężnymi klamkami pkt 1 w/w pozwolenia.

6. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 3 lata (słownie: trzy lata), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.

7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy ( tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.

8. Tam, gdzie w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.

9. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub równoważną lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub równoważną lub Polską Normą lub równoważną w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.

10. Ilekroć w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub równoważne lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub równoważne lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy.

11. Materiały, sprzęt i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm. ), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymogom Specyfikacji Technicznej, wykonania i odbioru robót i SWZ.

12. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu potwierdzające zgodność parametrów technicznych z projektem budowlanym i wykonawczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222916,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222916,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany - Stolarstwo Eksport - Import Dariusz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971141806

7.3.3) Ulica: Mielżyńskich 12

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222916,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.