eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Materiały szewne



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Materiały szewne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 7

1.4.2.) Miejscowość: Koszalin

1.4.3.) Kod pocztowy: 75-581

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 943488109

1.4.8.) Numer faksu: 943488299

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina@swk.med.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221984

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00213439

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Nić niewchłanialna,syntetyczna,polipropylenowa - 2744 saszetek

Po zmianie:
Nić niewchłanialna,syntetyczna,polipropylenowa - 2780 saszetek

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 7,poz. 37 – po 1 sztuce;
b) Część nr 2 – poz. 2, poz. 7, poz. 11 – po 1 sztuce;
c) Część nr 3 – poz. 15 – 1 sztuka;
d) Część nr 4 – poz.3, poz. 8, poz. 12, poz. 46, poz. 50, poz. 51 – po 1 sztuce;
e) Część nr 5 - poz. 7, poz. 14, poz. 18, poz. 22, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 38 - po 1 sztuce;
f) Część nr 6 – poz. 6 – 1 sztuka
2) oświadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP (deklaracja zgodności, certyfikat CE oraz zgłoszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz Oświadczenie o niezwłocznym przedłożeniu ww. dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego zarówno w trakcie trwania postępowania jak i po jego zakończeniu (dotyczy wyrobów medycznych);
3) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).

Po zmianie:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 7,poz. 37 – po 1 sztuce;
b) Część nr 2 – poz. 2, poz. 8, poz. 12 – po 1 sztuce;
c) Część nr 3 – poz. 15 – 1 sztuka;
d) Część nr 4 – poz.3, poz. 8, poz. 12, poz. 46, poz. 50, poz. 51 – po 1 sztuce;
e) Część nr 5 - poz. 7, poz. 14, poz. 18, poz. 22, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 38 - po 1 sztuce;
f) Część nr 6 – poz. 6 – 1 sztuka
2) oświadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP (deklaracja zgodności, certyfikat CE oraz zgłoszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz Oświadczenie o niezwłocznym przedłożeniu ww. dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego zarówno w trakcie trwania postępowania jak i po jego zakończeniu (dotyczy wyrobów medycznych);
3) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 7,poz. 37 – po 1 sztuce;
b) Część nr 2 – poz. 2, poz. 7, poz. 11 – po 1 sztuce;
c) Część nr 3 – poz. 15 – 1 sztuka;
d) Część nr 4 – poz.3, poz. 8, poz. 12, poz. 46, poz. 50, poz. 51 – po 1 sztuce;
e) Część nr 5 - poz. 7, poz. 14, poz. 18, poz. 22, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 38 - po 1 sztuce;
f) Część nr 6 – poz. 6 – 1 sztuka
2) oświadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP (deklaracja zgodności, certyfikat CE oraz zgłoszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz Oświadczenie o niezwłocznym przedłożeniu ww. dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego zarówno w trakcie trwania postępowania jak i po jego zakończeniu (dotyczy wyrobów medycznych);
3) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).

Po zmianie:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 7,poz. 37 – po 1 sztuce;
b) Część nr 2 – poz. 2, poz. 8, poz. 12 – po 1 sztuce;
c) Część nr 3 – poz. 15 – 1 sztuka;
d) Część nr 4 – poz.3, poz. 8, poz. 12, poz. 46, poz. 50, poz. 51 – po 1 sztuce;
e) Część nr 5 - poz. 7, poz. 14, poz. 18, poz. 22, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 38 - po 1 sztuce;
f) Część nr 6 – poz. 6 – 1 sztuka
2) oświadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP (deklaracja zgodności, certyfikat CE oraz zgłoszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz Oświadczenie o niezwłocznym przedłożeniu ww. dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego zarówno w trakcie trwania postępowania jak i po jego zakończeniu (dotyczy wyrobów medycznych);
3) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-29 10:00

Po zmianie:
2024-03-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-29 10:30

Po zmianie:
2024-03-05 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-29

Po zmianie:
2024-04-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.