Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213439/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00261332/01 - Wynik z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Materiały szewne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 943488109
1.4.8.) Numer faksu: 943488299
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina@swk.med.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221984
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00213439
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Nić niewchłanialna,syntetyczna,polipropylenowa - 2744 saszetek
Po zmianie:
Nić niewchłanialna,syntetyczna,polipropylenowa - 2780 saszetek
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 7,poz. 37 – po 1 sztuce;
b) Część nr 2 – poz. 2, poz. 7, poz. 11 – po 1 sztuce;
c) Część nr 3 – poz. 15 – 1 sztuka;
d) Część nr 4 – poz.3, poz. 8, poz. 12, poz. 46, poz. 50, poz. 51 – po 1 sztuce;
e) Część nr 5 - poz. 7, poz. 14, poz. 18, poz. 22, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 38 - po 1 sztuce;
f) Część nr 6 – poz. 6 – 1 sztuka
2) oświadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP (deklaracja zgodności, certyfikat CE oraz zgłoszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz Oświadczenie o niezwłocznym przedłożeniu ww. dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego zarówno w trakcie trwania postępowania jak i po jego zakończeniu (dotyczy wyrobów medycznych);
3) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).
Po zmianie:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 7,poz. 37 – po 1 sztuce;
b) Część nr 2 – poz. 2, poz. 8, poz. 12 – po 1 sztuce;
c) Część nr 3 – poz. 15 – 1 sztuka;
d) Część nr 4 – poz.3, poz. 8, poz. 12, poz. 46, poz. 50, poz. 51 – po 1 sztuce;
e) Część nr 5 - poz. 7, poz. 14, poz. 18, poz. 22, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 38 - po 1 sztuce;
f) Część nr 6 – poz. 6 – 1 sztuka
2) oświadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP (deklaracja zgodności, certyfikat CE oraz zgłoszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz Oświadczenie o niezwłocznym przedłożeniu ww. dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego zarówno w trakcie trwania postępowania jak i po jego zakończeniu (dotyczy wyrobów medycznych);
3) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 7,poz. 37 – po 1 sztuce;
b) Część nr 2 – poz. 2, poz. 7, poz. 11 – po 1 sztuce;
c) Część nr 3 – poz. 15 – 1 sztuka;
d) Część nr 4 – poz.3, poz. 8, poz. 12, poz. 46, poz. 50, poz. 51 – po 1 sztuce;
e) Część nr 5 - poz. 7, poz. 14, poz. 18, poz. 22, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 38 - po 1 sztuce;
f) Część nr 6 – poz. 6 – 1 sztuka
2) oświadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP (deklaracja zgodności, certyfikat CE oraz zgłoszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz Oświadczenie o niezwłocznym przedłożeniu ww. dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego zarówno w trakcie trwania postępowania jak i po jego zakończeniu (dotyczy wyrobów medycznych);
3) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).
Po zmianie:
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia:
a) Część nr 1 – poz. 7,poz. 37 – po 1 sztuce;
b) Część nr 2 – poz. 2, poz. 8, poz. 12 – po 1 sztuce;
c) Część nr 3 – poz. 15 – 1 sztuka;
d) Część nr 4 – poz.3, poz. 8, poz. 12, poz. 46, poz. 50, poz. 51 – po 1 sztuce;
e) Część nr 5 - poz. 7, poz. 14, poz. 18, poz. 22, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 38 - po 1 sztuce;
f) Część nr 6 – poz. 6 – 1 sztuka
2) oświadczenie o posiadaniu wszystkich wymaganych (zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP (deklaracja zgodności, certyfikat CE oraz zgłoszenie/ powiadomienie/ przeniesienie danych do rejestru wyrobów medycznych) oraz Oświadczenie o niezwłocznym przedłożeniu ww. dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego zarówno w trakcie trwania postępowania jak i po jego zakończeniu (dotyczy wyrobów medycznych);
3) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-29 10:00
Po zmianie:
2024-03-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-29 10:30
Po zmianie:
2024-03-05 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-29
Po zmianie:
2024-04-03
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Przebudowa DW 126 odc. Smolnica-Dębno
- Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 w m. Koszalin
- Przebudowa DW 120 odc. Kobylanka - Motaniec
- 8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy siatek do operacji przepuklin metodą laparoskopową i siatek do operacji przepuklin pępkowych.
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Dostawy nici chirurgicznych
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych: nici, staplerów - II
- Dostawy nici i siatek chirurgicznych, DZP.261.10.2024
- "Dostawa wyrobów medycznych jednorazowych do zabiegów endoskopowych, staplerów, nici chirurgicznych i hemostatyków."
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.