eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wymiana sztucznej nawierzchni trawiastej na płycie boiska treningowego Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana sztucznej nawierzchni trawiastej na płycie boiska treningowego Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 848 84 94

1.5.8.) Numer faksu: 74 848 84 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana sztucznej nawierzchni trawiastej na płycie boiska treningowego Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda276e4-b19c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106999/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2375274,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana sztucznej nawierzchni trawiastej na płycie boiska treningowego do piłki nożnej na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ”, zgodnie z Dokumentacją techniczną, stanowiącą zał. nr 7 do SWZ.
Oferowana sztuczna trawa musi nadawać się do ponownego przetworzenia ( recyklingu) i ma być zasypana granulatem EPDM z recyklingu. Możliwość przeprowadzenia recyklingu materiałowego oferowanej trawy syntetycznej należy potwierdzić badaniami.
Linie boiska mają być wklejone w nawierzchnię, białe, szerokość 120 mm.
System oferowanej trawy syntetycznej ma posiadać klasyfikację odporności na ogień na poziomie min. Cfl S1.
Zakres zadania obejmuje:
1) Demontaż na czas robót fragmentu ogrodzenia boiska ( w razie konieczności) oraz bramek piłkarskich;
2) Usunięcie istniejącej nawierzchni trawiastej wraz z wypełnieniem z granulatu gumowego;
3) Wywóz i utylizację zdjętej nawierzchni trawiastej wraz z wypełnieniem z granulatu gumowego z potwierdzeniem przyjęcia do utylizacji przez uprawnionego odbiorcę;
4) Wyrównanie, uzupełnienie, stabilizacja podbudowy z kruszywa mieszanką drobnogranulowaną ze skał magmowych o wskaźniku piaskowym > 65% 0,075-4 mm. Należy wykonać badania zagęszczenia podbudowy na całej płycie boiska.
5) Wykonanie podłoża elastycznego z maty prefabrykowanej ze spienionego PU ( pianka) o grubości podkładu 10 mm, gęstości 170 kg/m3, wytrzymałości na rozciąganie min. 0,35 Mpa, zgodnie z Dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ.
6) Ułożenie i montaż nawierzchni z trawy syntetycznej o minimalnych parametrach:
a) wysokość włókna – 45-50 mm,
b) rodzaj włókna: 100% polietylenowe, monofilametowe. W jednym pęczku min. trzy różne rodzaje przekrojów poprzecznych włókien,
c) sztuczna trawa w całości wykonana z PE ( polietylen) i PP ( polipropylen);
d) grubość włókna - min 330 mikronów;
e) waga całkowita – min. 2200 g/m3;
f) ilość pęczków – min. 10000/m2;
g) masa runa – min. 1500 g/m2;
h) przepuszczalność sztucznej trawy dla wody – min. 6800 mm/h;
i) siła wyrywania pęczka włókien z podkładu – min 72 N;
j) ciężar włókna – min. 12000 Dtex;
k) wypełnienie: EPDM pozyskany z recyklingu;
l) linie białe wklejane w nawierzchnię – zgodne w zakresie wymagań z oferowaną trawą syntetyczną - szerokość 120 mm.
7) Wykonanie badań powykonawczych systemu nawierzchni boiska, potwierdzających uzyskanie parametrów, spełniających wymagania FIFA Quality Concept for Football Truf na poziomie FIFA Quality Pro ( Manual 2015).
8) Montaż ogrodzenia o ile nie uległo ono uszkodzeniu w trakcie demontażu. W przypadku jego uszkodzenia należy wymienić je na nowe o tych samych parametrach.
9) Montaż nowych bramek piłkarskich wraz z fundamentem, zgodnych z przepisami FIFA, PZPN i spełniających wymagane normy.
10) W przypadku uszkodzenia odwodnienia wykonanego na krawędziach boiska prefabrykaty betonowe należy wymienić na nowe.
11) Na wykonane prace oraz wbudowane materiały i urządzenia Wykonawca udzieli ……………… miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi. Termin udzielonej gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2816469,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2816469,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2816469,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAMEX Obiekty Sportowe S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017270901

7.3.3) Ulica: Rydygiera

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty rozbiórkowe, roboty ogólnobudowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2816469,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.